Te mammat,jotka piilottelette siteitänne ja ahdistutte jos joku näkisi teidät
Kommentit (98)
miehen aikana..? Kyllä mäki vähän katon missä töräytän, mutta kyllä mä nyt mieheni aika pieraista voi.. itseppahan mulle ilmavaivoja aiheuttaa panemalla perseeseen.. Hehe
Se hullu 10
En tajua, miten seksiä parantaisi se, että levitteisin verisiä siteitäni toisten nähtäväksi. seksin suhteen en ole yhtään sulkeutunut.
.
Voisihan sitä tietysti nyt kokeilla, että käy joka kerta näyttämässä miehelle siteensä (tai jos on eri paikassa niin ottaa kännyllä kuvan ja laittaa miehelle) ja sitten odotellaan että josko se seksi siitä parantuisi.
Ei mekään käydä kakalla toistemme nähden, enkä tykkää siitä että mies käy pissillä ovi auki. En todella halua kuulla hänen kusen lorotustaan, ihan riittävästi saa eritteiden kanssa olla tekemisissä lastenkin kanssa. Jos nämä eritteet olisi minulle jotenkin pop niin hakeutuisin esim vanhustyöhön.
ja joka muksulle olen selittänyt mistä on kyse. Miksi tätä hävetä? Enemmän mies häpeää, kun pissaa istualtaan. Hänen ollessa vessassa kukaan ei saa mennä sinne!! HÄPEÄÄ ja syytä onkin!
Pitää hävetä istualteen pissaamista?
ja joka muksulle olen selittänyt mistä on kyse. Miksi tätä hävetä?
tilannetta että olisivat nähneet siteen vaihtoa. Vauva-aikaa ei lasketa, eivät varmaan sitä muista. Ihan samalla tavalla maailmassa on paljon muitakin asioita joita lapset eivät ole vielä nähneet. Eivät tiedä aseista, sodasta, avaruudesta, jalan murtumisesta, curlingista tai luomen poistosta. En minä niitäkään häpeä tai piilottele, mutta ei ole vaan tullut puheeksi kaikki maailman asiat vielä.
-piereskele
-käy vessassa
-vaihda sidettä
toisen nähden/kuullen????
Wau.
siis siteitä, joten mun ei onneksi tarvitsi osallistua tähän naurettavaan keskusteluun!
:P
Ps. olen silti ilmeisen estoinen, sillä käyn yksin wc:ssä ja ovikin on yleensä lukossa.
-piereskele
-käy vessassa
-vaihda sidettätoisen nähden/kuullen????
Wau.
siis siteitä, joten mun ei onneksi tarvitsi osallistua tähän naurettavaan keskusteluun!
:P
Ps. olen silti ilmeisen estoinen, sillä käyn yksin wc:ssä ja ovikin on yleensä lukossa.
ihan oikeesti, mun mielestä eroottisuus ja pieru ei liity toisiin mitenkään. Saati siteet ja eroottisuus. Ihmeellsisä naisia olette
Mun mielestä kuukautissiteiden vaihtaminen on samalla tavalla häveliästä kuin piereskely... Haluan säilyttää suhteessa vähän eroottista jännitystä, siksi en piereskele, käy vessassa ja vaihtele siteitä miehen nähden. En tajua, miten seksiä parantaisi se, että levitteisin verisiä siteitäni toisten nähtäväksi. seksin suhteen en ole yhtään sulkeutunut.
Enkä ymmärrä, miksi lastenkaan täytyisi sitä katsella, mutta käytännössä lapset kyllä kuljeksivat perässä vessaan.
kun nää alotukset aina jämähtää paikalleen.. No joo ihan vakavasti puhuen, yleensä kyllä vaihdan siteen vessassa ja käyn pesulla, muutama poikkeus on ollut, mutta ei ole miestäni haitannut.. Suihkusta tullessani kyllä kuivailen olkkarissa ja laitan siteen siellä,mutta sillonhan se onkin puhdas.. Pieruhuumori on lähellä mun ja mun miehen sydäntä, jos nyt kauniisti halutaan ilmaista, mutta jätetään ne jutut tähän..
10 =)
saatteko te jotain kiksejä siitä, että esittele eritteitänne miehelle ja lapsillenne? Katseletteko myös heidän tuotoksiaan? kenties vertailette? Vaikuttaako tämä jotenkin seksielämäänne?
saatteko te jotain kiksejä siitä, että esittele eritteitänne miehelle ja lapsillenne? Katseletteko myös heidän tuotoksiaan? kenties vertailette? Vaikuttaako tämä jotenkin seksielämäänne?
Mun mielestä kuukautiset on ihan luonnollinen asia, joka kuuluu naisen elämään, mutta en todellakaan alkaisia olohuoneessa siteitä vaihtelemaan.
Vessassa käynti on myös ihan samalla tavalla normaalia asia, mutta ei kai siitäkään tarvi julkista tehdä. Itse olen opettanut 3v pojalle, että kaikilla ihmisilla on vessarauha. Eli kun hänellä on kakkahätä, poika ilmoittaa siitä vanhemmille ja osaa itse mennä vessaan ja ovi on kiinni. Kun tarpeet on tehty, niin poika huutaa pyyhkimään. Asia hoidetaan ja sen jälkeen kädet pestään. Kun minulla vessa-asiat niin poika ei todella tule mukaan tai roiku oven takana rynkyttämässä, vaan tietää että aikuisella täytyy olla vessarauha.
Kuukautisista en ole hänelle puhunut kun on vielä niin pieni.
Eihän seksivalistustakaan anneta siten että no niin, tulkaapa nyt katsomaan kun isä ja äiti harrastaa seksiä, niin opitte ,että tämä on luonnollinen asia.
jokainen mamma ja muu henkilö määritelkööt itse omat rajansa. Häpeää en vain ymmärrä, häpeä on minusta turha tunne näissä asioissa. Itse pyrin välttämään häpeän opettamista lapsilleni viimeiseen asti. Häpeä tulee luonnostaan silloin kun tekee jotain todella väärin, mutta näissä vessa ja seksiasioissa ei ole mitään väärää (niin kauan kun toisen koskemattomuutta ja rajoja kunnioitetaan, tietysti).
Vähän naurua tähänkin aamupäivään..
Mutta itsehän te kyselette siteidenpiilottelijoiden seksielämästä ja olette kiinnostuneita miksi nyt jotain hävetään. Ette sitten kuitenkaan pysty vastaamaan itse samalla tavalla...
Eli kun hänellä on kakkahätä, poika ilmoittaa siitä vanhemmille ja osaa itse mennä vessaan ja ovi on kiinni. Kun tarpeet on tehty, niin poika huutaa pyyhkimään. Asia hoidetaan ja sen jälkeen kädet pestään. Kun minulla vessa-asiat niin poika ei todella tule mukaan tai roiku oven takana rynkyttämässä, vaan tietää että aikuisella täytyy olla vessarauha
Onko joidenkin lapset sellaisia että ne eivät ymmärrä puhetta vai miksi ne kaikki lapset tulee sinne vessaan mukaan? Mä en ole koskaan tajunnut että tämä meidän toiminta on jotain estynyttä, vaan olen pitänyt sitä ihan normaalina.
Jossain määrin olen kyllä estynyt näiden vessa-asioiden suhteen, sillä en tykkää käydä missään tyttöjen kimppapissillä samassa kopissa. Yksi ystäväni on monesti änkeämässä samaan koppiin mutta vedän oven kiinni hänen nenänsä edestä. En keksi mitään syytä miksi hänen pitäisi tulla katsomaan minun pissimistä, aikuisen ihmisen.
Mutta jos piilottelen siteitä tai en piilottele, niin ei kai se ole mitenkään verrattavissa mun seksielämääni ja sitähän tässä haetaan..