Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vähän tarkoitushakuinen tämä Elisa Aaltolan lähto ek-ehdokkaaksi?

Vierailija
01.12.2022 |

Ratsastaa veljellä. Ensin oli joku olen huolissani veljestäni-juttu, jota ihmettelin huomiohakuiseksi jo silloin ja sen perään ehdokkuus virheissä. Pitää varmaan takoa kun rauta on kuumaa.

https://twitter.com/EAaltola/status/1594964055911206912
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bb77f099-0dfa-4a2f-8f6a-cf3ced0fc89d

Ja eläimistä ollaan kiinnostuneita kun ei ainakaan ihmisistä olla. Ei ainakaan suomalaisista.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Aikuisen veljen puolustelu - tai se tapa millä se kirjoitettiin, oli jotenkin .. noloa. Aaltolan sisarukset halusivat kumpikin julkkikseksi. Mistä tuota Elisaa olis keksitty jonnekin Hesariinkin haastatella, olisko itse pistänyt vinkkiä.

Vierailija
2/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tosiaan oli se aikuisen ihmisen puolustelu. Ihan kuin Mika olisi joku holhouksenalainen, tietämätön pieni ankka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiesin Elisa Aaltolan jo viisitoista vuotta sitten. Voisin äänestää.

Vierailija
4/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Jos ihminen haluaa x, niin totta kai hänen pitää hyödyntää kaikki, miten x:n saaminen edellyttää. Tuohan osoittaa vain kykyä ratkaista asioita ja takoa, kun rauta on kuuma.

Vierailija
5/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas Mikan. Ihan seriöösi tyyppi, vaikka muihin asioihin yritetään tarttua.

Vierailija
6/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ihmiset osaavat etsiä ratkaisuja, miten tavoite saavutetaan.

Toiset ihmiset taas häpeävät itseään, ja sen vuoksi tuntevat myötähäpeää toisten puolesta.

Mietipä vähän, kumpi tapa on parempi.

Vierailija
7/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ihmiset osaavat etsiä ratkaisuja, miten tavoite saavutetaan.

Toiset ihmiset taas häpeävät itseään, ja sen vuoksi tuntevat myötähäpeää toisten puolesta.

Mietipä vähän, kumpi tapa on parempi.

Nyt ei ole kyllä tästä kyse. Mietipä muita vaihtoehtoja.

Vierailija
8/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin myös ja hän on kyllä ollut aiemminkin julkisuudessa, jo ennen eduskuntavaaliehdokkuutta.

Onhan hän oppinut nainen.

Vierailija
9/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Mika Aaltola joutui aikamoisen mediaryöpytyksen silmään, se on aivan fakta. Ja itsekin ajattelin, että koska hän on aika avoin esim henkilökohtaisen elämänsä suhteen ja niin avoimuutta voidaan käyttää myös  lyömäaseena. Ja niinhän myös tehtiin. Jopa hänen asiantuntemustaan kyseenalaistettiin.

Kyllä sisar varmaan veljensä hyvin tuntevana, näki sen stressin, missä veli oli.

Vierailija
10/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä E Aaltola on ollut julkisuudessa ja nimenomaan esiintynyt eläinten oikeuksien puolustajana.

Ja hän on kirjoittanut myös useita kirjoja.

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/lukemisto/467da937-9720-54c7-b84e-f…

Vierailija
11/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa tosiaan oli se aikuisen ihmisen puolustelu. Ihan kuin Mika olisi joku holhouksenalainen, tietämätön pieni ankka.

Etkö itse asettuisi veljesi tueksi, jos hän joutuisi ikävän mediahyökkäyksen kohteeksi?

Vierailija
12/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesottaa veljellään. Oks.

Vierailija
13/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse asettuisi veljesi tueksi, jos hän joutuisi ikävän mediahyökkäyksen kohteeksi?

En julkisesti. Miksi ihmeessä vetäisin itseni esille? T. Eri

Vierailija
14/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En julkisesti. Miksi ihmeessä vetäisin itseni esille? T. Eri

Mutta, kun nuo asiat tapahtuivat julkisuudessa, niin kuinka voit salaa puolustaa? Uskon tietysti, että ovat muutenkin toistensa kanssa tekemisissä. 

Ja Elisa A on muutenkin ollut julkisuudessa, joten tuo julkisuus sopii tähän. Tietystikään me "tavalliset" hiljaiset vässykät emme uskalla asettua julkisesti framille, kun se on niin hävettävää ;) ja noloa.

Jos hän julkisuudessa puolustaa eläimiä, niin miksei myös omaa veljeään?

Vierailija
15/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tulossa sanomaan tuota, että Elisa on ollut julkisuudessa jo pitkään. Olin joskus hänen luennoillaan yliopistolla, siksi tuttu nimi varmaan onkin kiinnittänyt huomiota ja jäänyt mieleen myös uutisissa.

Fiksun oloinen ihminen, kyllä tuollaista ihan mielellään äänestäisi.

Vierailija
16/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdokkaaksi yleensä lähdetään ihan tarkoitushakuisesti. Tarkoitus on tulla valituksi.

Upeaa, että Elisa on ehdokkaana. Äänestän itse eri vaalipiirissä, mutta vaikka äänestäisin samassakin, niin valitettavasti en luultavasti kuitenkaan äänestäisi häntä. Äänestän ehdokasta, jolla on enemmän sote-puolen osaamista. Mutta toivon, että Elisakin pääsee läpi.

Vierailija
17/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Aaltola sitten Vihreiden presidenttiehdokkaaksi.

Vierailija
18/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Aikuisen veljen puolustelu - tai se tapa millä se kirjoitettiin, oli jotenkin .. noloa. Aaltolan sisarukset halusivat kumpikin julkkikseksi. Mistä tuota Elisaa olis keksitty jonnekin Hesariinkin haastatella, olisko itse pistänyt vinkkiä.

Et taida paljon seurata asioita. En nyt viitsi katsoa, montako seuraajaa Elisalla on Twitterissä, mutta paljon heitä (meitä) on. Oli jo paljon ennen kuin veljensä tuli kuuluisaksi ja ennen kuin kävi ilmi, että he ylipäänsä ovat sisarukset. Elisa tekee valtavan hyvää työtä eläinten hyväksi.

Vierailija
19/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika Aaltola sitten Vihreiden presidenttiehdokkaaksi.

???

Vierailija
20/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, hän on Varsinais-Suomen vaalipiiristä, sain juuri ehdokkaan jota äänestää. Kiitos tästä tiedosta, ap!

Aaltola on pitkän linjan arvostettu tutkija ja yhteiskunnallinen keskustelija, joka ottaa esiin tärkeitä aiheita, joista moni muu vaikenee. Ilmeisesti hänen veljensäkin on jostain tunnettu?