Jännä ajatella
Että kun mun teinini oli tosi pieni mä opiskelin tosissaan, vaikka en saanut tutkintoa suoritettua ja olin lehtimyyjänä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Olit varmaan huippumyyjä.
En tietenkään ollut.
On hirmu jännää, hukkaan on mennyt sinunkin koulunkäynnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit varmaan huippumyyjä.
En tietenkään ollut.
Olipa yllätys vätys.
Vierailija kirjoitti:
Juujuu jännää on.
Valiksen elämä on oikea jännitysnäytelmä. Tosielälämän dekkari vailla vertaansa! Silti sillä on aina tylsääkin tylsempää, vuodesta toiseen.
Ajatteleminen on tosiaan kovin jännää. Sitä soisi useammankin kokeilla joskus eikä vetää aivot nollassa läpi elämän. Onneksi olkoon ajattelun jännyyden löytämisestä!
Nyt en päässyt siihen jännyyteen kiinni yhtään.
Lopetitko itse koulunkäynnin vai käskikö koulu että nyt pillit pussiin?
Mikset ala taas lehtimyyjäksi tms.? Onko niitä tosin enää🙄
Kerro siitä lehtien myynnistä? Oliko outoja asiakkaita?
Vierailija kirjoitti:
Lopetitko itse koulunkäynnin vai käskikö koulu että nyt pillit pussiin?
Mä en päässyt niistä näytöistä läpi enkä saanut sitä tietokoneen ajokorttia. Se oli aikuispuolella pakollinen
Todellakin karmivan jännittävää, nousi ihan hiukset pystyyn. Älä vaan enää jatka näin järkyttävää stooria ettet vie meiltä lukijoiltasi yöunia.
Vierailija kirjoitti:
Kerro siitä lehtien myynnistä? Oliko outoja asiakkaita?
Oli. Monenlaista. Moni haukkui milloin miksikin. Se ei haitannut. Olen siihen tottunut. Se mikä haittasi oli, kun piti sanasta sanaan lukea Se myyntitarina paperilta. Ei saanut omin sanoin myydä.ap
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleminen on tosiaan kovin jännää. Sitä soisi useammankin kokeilla joskus eikä vetää aivot nollassa läpi elämän. Onneksi olkoon ajattelun jännyyden löytämisestä!
Kaikki eivät siihen aivoista huolimatta pysty. Ei se riitä, että omaa aivot. Niissä pitäisi olla jotain fiksumpaa sisältöä ja myös sitten osata käyttää sitä sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetitko itse koulunkäynnin vai käskikö koulu että nyt pillit pussiin?
Mä en päässyt niistä näytöistä läpi enkä saanut sitä tietokoneen ajokorttia. Se oli aikuispuolella pakollinen
Okei. Sä yleensä valitat, että matematiikasta jäi opinnot kiinni mutta oli sulla sitten muitakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetitko itse koulunkäynnin vai käskikö koulu että nyt pillit pussiin?
Mä en päässyt niistä näytöistä läpi enkä saanut sitä tietokoneen ajokorttia. Se oli aikuispuolella pakollinen
Okei. Sä yleensä valitat, että matematiikasta jäi opinnot kiinni mutta oli sulla sitten muitakin ongelmia.
On joo. Esim tietotekniikassa, kirjanpidossa yms.
Pakollinen tietokoneen ajokortti...Kai se sitten joskus/ jossain on pakollinen. Kaveri valmistui ammattiin, vaikka ei sitä suoritettua saanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ala taas lehtimyyjäksi tms.? Onko niitä tosin enää🙄
Mä en pysty enää puhumaan siihen tahtiin.ap
Juujuu jännää on.