Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te mammat,jotka piilottelette siteitänne ja ahdistutte jos joku näkisi teidät

Vierailija
05.02.2009 |

.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellista white trashia..

Vierailija
82/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan kukkahatuille:))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä töllätköön estoiset jos haluavat. Seksielämämme on ihanaa ja tosi villiä.

Vierailija
84/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kirjaston vessat, päiväkodin...? Siis ettekö oikeasti käy missään silloin kun teillä on kuukautiset?

Tai olla kirjastossa tuntitolkulla?

Itsellä ainakin se on ollut pelastus tässä riivaavassa asiassa, että yleensä kuukautiset ovat alkaneet yli vuosi synnytyksen jälkeen vasta. Olen siis ollut joko raskaana tai sitten imettänyt ja menkat pois. Koko lapsiaikana ei ole ollut moniakaan kuukautisia, joten ei ole hirveästi ollut tarvetta edes siteille. Ja sitten kun on, niin en näyttele niitä kellekään. Me asutaan kaupungissa joten ei joku syömässä käyminen tms kestä useita tunteja (ei tuntien matkoja tms), tai jos kestää niin en silti mene lasten kanssa vessaan.

Vierailija
85/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikusta saa asiaa, kun ei ole muuta tekemistä!

Vierailija
86/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo olivat vainn jotain esimerkkejä, voisin jatkaa listaa, ravintolaan tmv. Eli sun lapsesi ovat todella pieniä, eikö totta? Olet vielä heidän kanssaan kotona, eikö totta? Lapsesi ovat kenties vaipoissa vielä? Asia voi muuttua vielä, mutta älä suotta ahdistu siitä. Ymmärrät myös varmaan, ettei tässä keskustelussa ollut kysymys minkään näyttelemisestä kenellekään, vaan siitä, jos lapsi sattuu näkemään kuukautissiteen joskus, niin se ei maailmaa kaada. En minäkään kuukautisiani näyttele kenellekään, mutta jokunen sellainen tilanne on tullut eteen, enkä usko lapseni saaneen siitä traumoja, koska tilanne on selitetty, eikä itselleni tulisi mieleenikään jättää lapsia yksin jossain julkisessa tilassa ulkopuolelle.

Sitten kun näissä nykyajan kauppakeskuksissa on monesti suunniteltu niin kätevästi tilat, että lastenhoitohuoneessa on tilat myös aikuisen käydä vessassa, lapsille samassa tilassa pienempi potta tai pönttö. Aivan siistejä tiloja käydä, käymme yleensä ennen kotiin lähtöä, vaikka asumme itsekin kaupungissa, eikä kotimatka kestä kuin 15 - 20 min. max. Lapsilla kun voi joskus tulla vessahätä kaupassakin.

Vierailija
87/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
88/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun lapsesi ovat todella pieniä, eikö totta? Olet vielä heidän kanssaan kotona, eikö totta? Lapsesi ovat kenties vaipoissa vielä? .

.

mistä moinen päätelmä...

Vierailija
89/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellista white trashia..

Vierailija
90/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani, nyt on niin, että suhteemme on loppu, en kestä sitä että mulle selvis että olet ihan tavallinen ihminen joka käy paskalla ja pyyhkii perseensä niin kuin muutkin. Luulin että olet filmitähti, ja ne ei käy vessassa.

Oikeesti, en todellakaan voisi suhtautua mieheen enää samalla tavalla, jos olisin joutunut illat pitkät todistamaan hänen perseensä pyyhkimistä.

Vierailija
91/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
92/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

kohtelias kun olen niin kiitin silti..

Vierailija
93/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kaupoissa käymme, siellä toki lasten ehdoilla mennään, eli vessassa käydään silloin kun tulee hätä. Ei ole heitä pakotettu pidättelemään kotiin saakka...

Minulla ei ainakaan ole muodostunut lapsien kanssa sellaista symbioosia, että pissahätä on samaan aikaan. Eikä varsinkaan sellaista ole ilmennyt, että kun lasta pissittää niin minun pitää kaivaa terveysside housuista näytille. Vaan ihmeellistä on ihmisen biologia, saattaahan tuo olla jotenkin järjellä selitettävissä.

Vierailija
94/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä veret vielä valu pitkin reisiä.

Jos on ihan olemattomat menkat, joiden kanssa toimiminen ei oo ihan niin pilkuntarkkaa, niin hyvä siinä on leveillä, että on vaihtanut siteen olkkarissakin. Saisitpa joskus kunnon menkat, joita ei pidättele mitkään normaalit siteet. Tuu sitten mesoamaan tänne, miten side puetaan vaikka olkkarissa.

Mulle se olkkarissa vaihtelu ei oo niin tärkeää, että olisin valmis sen vuoksi pesemään kaikki vaatteet ja maton & lattian, kun lorottelee verta reippaanlaisesti.

Minäkin olen laittanut siteen olohuoneessa suihkun jälkeen.

.

Vierailija
95/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kaupoissa käymme, siellä toki lasten ehdoilla mennään, eli vessassa käydään silloin kun tulee hätä. Ei ole heitä pakotettu pidättelemään kotiin saakka...

Minulla ei ainakaan ole muodostunut lapsien kanssa sellaista symbioosia, että pissahätä on samaan aikaan. Eikä varsinkaan sellaista ole ilmennyt, että kun lasta pissittää niin minun pitää kaivaa terveysside housuista näytille. Vaan ihmeellistä on ihmisen biologia, saattaahan tuo olla jotenkin järjellä selitettävissä.

Ainakin itse olen kirjoituksessani korostanut sitä, etten missään tapauksessa, kuten ketjussa ei kukaan muukaan erityisesti siteitään näyttele. En tiedä onko teillä ymmärryksessä vika vai jotenkin puutteellinen kyky tulkita kirjoitettua tekstiä, mutta mielestäni kukaan ei ole korostanut erityisesti siteitä lapsille esittelevänsä, vaan että jos äiti vaihtaa siteen lapsen nähden, ei tämän elämä siihen lopu. Kerrataan nyt vielä kerran tämä sama asia eri sanoin, jos ei joku sitä ymmärtänyt vieläkään (lue: halua ymmärtää)

Vierailija
96/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on väärin, jos lapsi sattuu näkemään vessassa ollessaan näkemään äidin vaihtavan siteen? Minusta tämä on maailman luonnollisin asia. Oma äitini oli aina seksiin ja kuukautisiin liittyvissä asioissa ahdistunut ja vaivautunut, piilotteli siteitään jne. Itse olen päättänyt suhtautua avoimesti, joskaan en ole siteitäni esitellyt kenellekään, kuten en usko kenenkään muunkaan tehneen, vaan nämä oman toimintansa selittelijät, jotka eivät halua uskoa minkään muun tavan olla elää olevan oikean.

Minusta nämä white trash-nimittelijät taitavat olla juuri sitä aivan itse, koska heillä on tapana korostaa omaa erinomaisuuttaan, vaikkapa sillä etteivät käy kaupoissa vessassa, korostamaan omaa erinomaista äitiyttään sillä, ettei lapsi näe terveyssiteitä tai äitinsä koskaan pissaavan.

Minusta ihmisruumis on normaali ja kuukautiset luonnollinen naisen elämään liittyvä asia, josta olen kertonut tytöilleni.

Vierailija
97/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä lapsia meinaatte? Meidän tytöllä 3v, on ainakin kammo pikkuruisiinkin haavoihin jotenka miksi näyttäsin että äidillä vuotaa aivan solkenaan verta? Ei taida vielä ihan ymmärtää kuukautiskiertoja ja munasolujuttuja, jääköön myöhemmäksi.

Mitäpä suotta pientä säikyttelemään kun pelkää vielä millon iteltä tulee niin paljon verta. Pipit ja veri on joillekin tuon ikäisille hurja juttu. En usko että jää mistään paitsi jos kuulee noista asioista hiukan vanhempana, sitten kun jo ymmärtääkin jotain. Siitä mitään traumoja tule lapselle jos mä käyn yksin vessassa, eikä se meidän seksielämään mitenkään liity :D

Vierailija
98/98 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, mika keskustelu. : D

Nyt vasta luin taman.

Kylla me ainakin kaydaan koko porukka yhdessa julkisessa vessassa, jos tarvetta tulee, oli menkat tai ei. Ei tulis mieleenkaan jotenkin valtella vessassa kayntia. 2 1/2 tytto ainakin haluaa vessaan jokaikisella kauppakeskus- tai kahvilareissulla. Ja itekin sit kayn. Kylla minakin sen verran nestetta juon, etta pisulle on mentava noin parin tunnin valein. Eipa hata yllatta esim. autossa tai bussissa. Siella en ehka vaihtais sita sidetta kuitenkaan... ; D