Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin oireeton raskaus

Vierailija
09.05.2024 |

Minäkin sain tietää ainoastaan siksi, että testasin kun raskaus on toivottu. Onko täällä muita kohtalontovereita? Oireettomuus pelottaa.. Rinnatkaan ei ole koskaan olleet näin pehmeät. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä viikko menossa? Mulla oli täysin oireeton rv 9 asti kunnes alkoi laatta lentää. Sitä kesti pari viikkoa ja sen jälkeen loppuun asti ilman mitään oiretta. Vain mahan kasvusta pystyi päättelemään että jotain tapahtui.

Vierailija
2/12 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täysin oireeton raskaus ja rinnatkaan eivät turvonneet (tosin ei niistä sitten tullut juuri maitoakaan 😢). Mutta terve tyttö tuli ja ehdin vain viikon olla kotosalla töistä ennen kuin synnytys käynnistyi. Kolmivuorotyötä tein loppuun asti. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Olen vasta alussa eli rv 6 menossa. Voihan se olla, että oireet ilmestyvät tosiaan vasta myöhemmin. 

Ap

Vierailija
4/12 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla takana kolme raskautta ja yhdessäkään ei ollut mitään kummoisia oireita. Raskaustesti (ja myöhässä olleet menkat) paljasti, että raskaana ollaan. Rinnat kasvoivat vasta vähän ennen synnytystä.

Vierailija
5/12 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireeton voi olla. Ihan niin täysin, ettei henkilö edes tajua olevansa raskaana. 

Vierailija
6/12 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannesta raskaudesta ei ollut alkuun juuri oireita, rv 5 alkaen ei kala maistunut vaan ällötti. Terve täysiaikainen  lapsi tuli.

(2.raskaudesta runsasta valkovuotoa ehkä rv 5 alkaen muutaman viikon, etova olo rv 5 tai 6 alkaen muutaman viikon.

1. raskaus pahoinvointi rv 6 alkaen 3-4 viikkoa, oksentelin aamupäivät) 

Vierailija
7/12 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! :)

Ap

Vierailija
8/12 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsilla nyt viikko 10 meneillään, ja en oo havainnut mitään oireita paitsi menkkojen poisjäämisen. Iltaisin olen väsynyt, mutta en nyt laskisi sitä miksikään raskausoireeksi.

Olen vain onnellinen, kun tähän asti on päässyt näin helpolla! Välillä ihan unohtuu koko raskaus. Mahan kasvua odotellessa, sit viimein alkais tuntua että jotain oikeasti tapahtuu.

Vierailija
9/12 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus on toivottu

Vierailija
10/12 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli pahoinvointia, jota luulin vatsataudiksi. Mitään muuta ei ollut. Ja kierto niin epäsäännöllinen, ettei oikein voinut tietää milloin olisi myöhässä. Testasin kun oli kuitenkin loppukierto ja pahoinvointi sitten vuorokauden jälkeen sen verran erikoisempaa, kuin mitä vatsataudissa yleensä ollut.

Positiivisen testin tehtyä oli jotenkin outoa, kun kaikista raskausfoorumeista oli lukenut vaikka mistä nippailuista, nappailuista, sukkapuikko- ja repäisykivuista, ja niin kipeistä rinnoista että itkettää.

No, ei ollut mitään noista koko raskausaikana. Mahan kasvaessa oli samanlaista kipua, mitä on silloin kun enteilee kk alkamista.

Vierailija
11/12 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 18, huomasin sängyllä että ei mun masu ole tämmönen ennen ollut. Aikasemmin oli ollut vähäistä ällötystä, mutta se on mulle niin normaalia etten juuri kiinnittänyt siihen huomiota. Kiertokin oli hyvin epäsäännöllinen, siitäkään ei voinut mitään päätellä. Siihen kun lisätään proffan dg lapsettomuudesta, niin olihan se shokki. 

Onnellinen vahinko

Vierailija
12/12 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän. Kommentit keksittyjä?