Koska tuotte joulukuusen kotiin tänä vuonna?
Kommentit (23)
Emme vietä joulua vaimoni tämän hallituksen aikana.
Ajattelin poikkeuksellisesti ottaa jo joulukuun alussa ottaa ja viedä pois jo heti tapaninpäivän jälkeen.
Viikkoa ennen joulua. Tosin itse en enää kuusta haluaisi mutta mies on niin jouluihminen 🌲
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni kanssa tarkoitin. Ei yhtään jouluostosta.
Vierailija kirjoitti:
Olisithan sinä voinut kiinnittää punatähden joulukuusesi latvaan.
Vierailija kirjoitti:
Emme vietä joulua vaimoni tämän hallituksen aikana
Miksi ette vietä?
Ostetaan varmaan noin viikko ennen joulua, olohuoneeseen se tuodaan aatonaattona.
Vierailija kirjoitti:
Viikkoa ennen joulua. Tosin itse en enää kuusta haluaisi mutta mies on niin jouluihminen 🌲
Kuusen tuoksu luo tunnelmaa. En ymmärrä ihmisiä, jotka hankkivat muovikuusen. Eivät he kai sentään käytä muovisia vihtoja joulusaunassaan?
TYHMÄ KYSYMYS .
JOULUKUUSI t u o d a a n aina perinteisesti vain JOULUAATTONA.
Vappua varmaan juhlitte jo kuukautta aikaisemmin.
Vietättekö Juhannusta kesäkuun alussa, poltatte Juhannuskokon 15.6 ?
Kaiken a i k a i s t a m i n e n kertoo ihmisten kiireestä, kärsimättömyydestä ja tyhmyydestä. Mikään perinne ei ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On itse asiassa hyvä idea. Omaa metsääkin on, joten sieltä vain haen. Ei silti yhtään ostosta jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovatkin yleisesti naisia romanttisempia - naiset ovat käytännön ihmisiä, joille lopulta vain rahalla on merkitystä.
Liian työlästä on aidon kuusen kanssa touhuaminen.
Kastelu.
Varisseet neulaset.
Hankintareissu
Poisvienti
Koristeiden purkaminen ja säilytys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusen tuoksu luo tunnelmaa. En ymmärrä ihmisiä, jotka hankkivat muovikuusen. Eivät he kai sentään käytä muovisia vihtoja joulusaunassaan?
Täs huushollissa oli muovinen vihta. Ei me sitä käytetty. Meni roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On itse asiassa hyvä idea. Omaa metsääkin on, joten sieltä vain haen. Ei silti yhtään ostosta jouluna.
Eikö sirppiä ja vasaraakaan - vai onko ne jo hankittu viime jouluna?
Vierailija kirjoitti:
Ostetaan varmaan noin viikko ennen joulua, olohuoneeseen se tuodaan aatonaattona.
Aattona tuodaan joulupukki sisälle sulamaan.
Nyky ihmiset hävetkööt.
Joulukuusi tuodaan Jouluaattona. Tuleeko lapsille joulupukki jo 20.12 ? Tilatkaa ihmeessä tuolloin, silloin ei oo ruuhka-aika joulupukilla.
Tiedättehän että Uudenvuoden aattoa vietetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa , kahdesti. Hätäisimnille on ensimmäinem Uudenvuodenaatto jo 27.12 silloin suuri ilotulitus.
31.12 on sitten muille Uudenvuodenaatto.. joita on jo vähenevä määrä...
Nyt Hallitus pohtii, Itsenäisyyspäivän siirtämistä joka vuosi VIIKKOA aikaisemmin, kuin edellisenä vuonna.
Ihmisten toiveesta.
Otan kaapista muutama päivä ennen aattoa, kokoan kolmesta osasta ja laitan siihen kynttilät. Aattona koristelen. Kolkyt vuotta sitten ostettu ja yhä kuin uusi. Tykkään!
Käyn hakemassa kuusen metsästä noin 22 päivä. En ole ostanut kuusta 25 vuoteen vaan haen metsästä, en tiedä kenen metsä on.
Yleensä tuotu muutama päivä ennen aattoa. Parina viime vuonna ei oo otettu kuusta ollenkaan. Tänä vuonna otetaan pikkukuusi ja tuodaan se sisään jo joulukuun alussa.