Elämäsi pahin virhe?
Mikä on osoittautunut elämäsi suurimmaksi virheeksi?
Kommentit (262)
Avun hakeminen liian myöhään. 8 vuotta terapiaa takana ja alan viimein olemaan voitolla... Pitkä tie. Luulen, että olisi voinut olla lyhempikin.
Tupakointi raskaana. Nykyään olen savuton.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:49"]
Pikkulikkana pahoinpitelin erästä kissaa :( ja useita kertoja. sitä kadun koko loppuelämäni. En pysty antamaan itselleni sitä koskaan anteeksi. En edes ansaitse anteeksiantoa, se teko oli anteeksiantamaton!!! :'(
[/quote] Miten kisun kävi? Oliko oma?
[/quote]
katkoimme jalat ja lopulta poltimme sen turkin ja jätimme kitumaan puunoksaan. Äidille sanoimme, että kisua ei enää näy.
[/quote]
Tää en ollut minä!!! Ei kai nyt pikkulikka sentään tollasta tee, toivottavasti :( sairasta oli sitten aikuisen tai ihmisen tekemä. Taisi olla jonkun kissanvihaajan tekstiä >:(
Ei vaan kissa ei ollut oma, en tiedä mistä se tuli, ilmestyi kerran pihaamme ja kävi meillä välillä syömässä. Heittelin sitä leikkimökissäni. Muistan kuinka se itki. Sain siitä jotain sairasta nautintoa!!! :( helvetti että tekee pahaa edes muistella :(
Tehtyäni näin yhden kerran liikaa (joo vittu se joka ikinen kerta oli liikaa!!!) se lähti eikä enää koskaan palannut. Fiksu kissa sinänsä.
Eli selvisi minun käsittelyistäni hengissä.
Toivottavasti kuoli aikanaan mukavalla tavalla. Tästä on aikaa 20+ vuotta. Voi kunpa voisin muuttaa menneen siltä osin!!!! :'( häpeän ihan hirveästi ja kadun, syytä onkin.
Annoin hyväksikäyttää itseäni nuorena. Nyt en pysty parisuhteeseen/olemaan miesten kanssa missään tekemisissä oikeastaan, en usko että minua pystyy kukaan mies "hyväksymään", sen verran kylmää kyytiä sain edelliseltä...
Kyseiset tapahtumat seuraavat minua aina enkä usko ansaitsevani oikeastaan enää mitään
Lihominen. Minulla oli raskas ajanjakso lukion jälkeisenä vuonna ja lihoin yli 30 kiloa. Se pilasi koko elämäni, koska vaikka sittemmin laihduin, iho venyi, eikä palautunut kunnolla. Muutaman kuukauden virheen takia en voi koskaan seurustella, harrastaa seksiä, saada lapsia, jne. Aika kallis hinta maksettavaksi yhdestä virheestä.
Valehtelua ja pahan puhumista, sekä joitakin loukkauksia ja yleisessä mittakaavassa pienehköjä pahoja tekoja olen tehnyt ja niitä kadun. Mokaillut olen koko elämäni ja elänyt ns. tuulen viemänä, mutta mitään en kadu. Kaikesta olen jotakin oppinut.
Odotin avioliittoa lasten tekemiseen eli odotin suurta rakkautta ja lapsien tekemistä hänen kanssaan. Kun viimein löytyi, ei lapsien tekeminen enää onnistunutkaan. Jäimme lapsettomiksi.
Lähdin kapakasta yh:n mukaan, tein sille lisää kakaroita (en silloin, myöhemmin), sit se löysi paremman ja hylkäs mut.
Nyt kun ajattelen, se etten enää uskalla tehdä virheitä :(
Vittu pitkin joutua lukemaan tuo kissa-juttu.
Toivottavasti palat helvetissä!!!!
Olen tehnyt paljon typeriä asioita, mutta en kutsuisi niistä yhtäkään virheeksi. Ilman niitä en välttämättä olisi tässä elämäntilanteessa kuin nyt olen.
Vietin nuoruuteni hengellisessä yhteisössä ts. en saanut elää normaalia nuoruutta sellaisena kuin pohjimmiltani olen.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:44"]
Odotin avioliittoa lasten tekemiseen eli odotin suurta rakkautta ja lapsien tekemistä hänen kanssaan. Kun viimein löytyi, ei lapsien tekeminen enää onnistunutkaan. Jäimme lapsettomiksi.
[/quote]
Mutta eikö sulla kuitenkin ole se suuri rakkaus? Ei ihan huonosti käynyt kuitenkaan.
Menin naimisiin ja tein lapset ihan väärän miehen kanssa. Jatkuvaa tappelua, nälvimistä ja toisen aliarvostamista. Tyttö 5v alkanut oireilla ja nyt senkin takia pitäisi saada asiat järjestymään. Lapset rakkaita ja niitä en kadu. Kaikkea muuta tässä suhteessa kyllä.
Mulla samanlainen tilanne kun tämä ja samanikäinen lapsi. Nyt ei enää kestä tätä jatkuvaa valehtelua ja kontrolloimista jne... eli suurin virhe oli mennä tän tyypin kanssa naimisiin.
Vitun sekopäää saatana miks sä kiin teit???
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:37"]Syntymä.
[/quote]
Juuri se. Vai lasketaanko se vanhempieni virheeksi?
väärän miehen kanssa tein lapset