**** HAAHUT, eli keskenmenon jälkeen kuumeilevat***
meillä odotettiin onnellisina vauvaa lokakuuksi, mutta pääsiäisen alla romahdettiin. olen ollut aika rikki sen jälkeen.
nyt on onneksi ekat menkat keskenmenon jälkeen tulleet ja menneet ja henkisestikin olo alkaa olla parempi. uutta yritystä sitten vaan.
esikoinen (poika 3/07) saatiin hoitojen avulla, niinpä tämä nyt kesken mennyt oli uskomattoman ihana luomuyllätys! toivottavasti moinen yllätys päästään kokemaan uudelleenkin.
mulla on jo ikää 37v, mies täyttää kesällä 39. eli toivotaan että onnistuttaisiin kohtalaisen pian.
täälläkin juodaan naamaa kurtistellen grapemehua ja lisäksi olen alkanut syömään foolihappovalmistetta. kaikki konstit on käytettävä. olisiko muita poppakonstivinkkejä?
ruusunpiikki
Kommentit (146)
Lähdin sen testin jälkeen IdeaParkkiin ja nyt kun tulin takasin niin siinä testissä on ihan selkee haamuviiva. Ei mikään viivan paikka, vaan ihan selkeä haalea viiva, vaalean punertava. Testi ei ole mikään herkin malli vaan Predictor. En enää tiedä mihin uskoa. kai sitä vaan täytyy odottaa että tuleeko täti vai ei, ja jos ei tuu niin uusinta testi muutaman päivän kuluttua uudelleen. Täti oireita ei ole yhtään vieläkään. Tosi kummallista..
Hermione kp 32/31
Hermione, sinä sitten järjestit jännitystä tähän päivään! ei täällä kykene mitään tekemään kun pitää peukuttaa koko ajan. jännäksi siis tosiaan menee. jos maltat odottaa pari päivää, niin noinkohan saataisiin tähän pinoon plussauutisia!
ja sit saat kyllä tulla kiskomaan meidät muutkin mukaasi odotus-puolelle.
ruusunpiikki kp 7, vasta...
Olen ollut tässä pinossa aikas hiljaa.. Lueskellut olen paljonkin.
Hermoinella jännät paikat. Plussatuulia sinne ja kaikille muillekin.
Itse sain tänä aamuna oikein ihanan selkeän plussan. Tunnelmat ihan helvetin (anteeks) sekasin. Onnesta mykkyrällä ja pelottaa ihan hirveesti. Ja tämä plussakin oli niin iso yllätys. Mun ei edes pitäny ovuloida tässä kierrossa. Verikokeiden mukaan.. Ilmeiseti kuitenkin ovuloin=)
Tätioireita on ollut jo pitkään. Täytyy nyt vaan muutama viikko malttaa ja käydä lääkärillä tarkistamassa tilanne..
Irish
niitä plussia nyt sitten alkaa tulemaan. ihanaa! oikein paljon onnea.
toivottavasti niitä on vielä paljon meille jaossa...
Hirmuisen suuret onnittelut! Hienoa saada tähän pinoon ensimmäinen _aito_ plussa! Tarrasukkia ja suojelusenkeleitä paljon matkaan mukaan.
Hih! Toivottavasti tulen pian perässä niin voidaan pistää pino pystyyn tuonne o-puolelle.
Kiitos tsemppauksista ja että olette jaksanut kuunnella mun ruikutusta ;)
Hivenen hermoileva Hermione
Mitä kuuluu Hermionelle? Pidän sulle peukkuja!
Minä alan huomenna tai ylihuomenna tikutteleen ovista. Toivekas ja innostunut olo. Ihanaa, kun on kesä!!!
Koskaan ei oo ollut menkat näin myöhässä. Tissit on on koko ajan vaan kipeemmät ja tänä aamuna jo kuvotteli eikä tahtonut ruoka maistua. Masu on turvoksissa kuin potkupallo ihan niinkuin aina mun alkuraskauksissa.
Eikä ole yhtään sellainen olo että täti edes olisi tulossa. Ajattelin maanantaina testata uudestaan. Mä oon aina plussannut tosi myöhään.
Äh, en tiedä mitä ajatella koska en kuitenkaan hakuaisi pettyä ihan hirveästi jos se tättärää yhtäkkiä rymistääkin paikalle.
Hemione kp 33/31
Eiköhän sulla nyt kroppa jo vihjaile, että täti on mennyt muuhun osoitteeseen, toivottavasti piiiitkäksi aikaa :) Ihanaa, kylläpä tuli plussa toivottuun osoitteeseen! Nyt alkaa sullakin sitten piinaviikot, kun saa vessakäynnillä jännätä punaista ja muuten panikoida kaikesta mahdollisesta... ;)
Ja onnittelut myös toiselle plussanneelle, jonka nimimerkistä en muista kuin alkukirjaimen :)
Mä olen jo ylittänyt ne viikot joilla edellinen meni kesken, mutta ei edelleenkään ole tietoa siitä, onko tuolla kohdussa elämää vai ei. Jännätään nyt vielä pari viikkoa...
Kandi
Tänä aamuna meinas lentää aamupalat vessanpyttyyn ja koko päivän ollut kesto "krapula" päällä. Tissit on jo ihan megaturvonneet ja sairaan kipeät.
Uusi testi haettiin tänään mutta mies ei antanut vielä tehdä sitä. Huomen aamulla vasta sitten.
Mutta heti kun saan sen plussan testiin niin pistän tuonne o-puolelle sen Haahu-pinon pystyyn. Tule sinne höpisemään sitten kanssa.
Hermione kp 34/31 tai rv 5+3?
Johan tässä on tasan viiden viikon ajan oltu tietoisesti raskaana ;) Tuntuu vaan silti niin hurjalta, että tämä raskaus ei sataprosenttisen varmasti menekään kesken. Edelleen vaan odotan, milloin oireet katoavat ja tuhruvuoto alkaa. No, jos kaikki on hyvin, niin sitten viimeistään o-puolelle.
että plussa tuli. Pelon sekaisissa tunnelmissa! Tästä alkuraskaudesta tulee ihan kauhea. Onneks mun pitäis päästä siihen alkuraskauden seurantaa. Täytyy varmaan jo aika pian soitella neuvolaan.
Hermione rv 5+?
tippa linssissä luin viestisi! sydämeni pohjasta onnittelut.
t. ruusunpiikki (hiukan kateellisena)
Ihana lukea (vaikka myönnettävä on, että kadehdittavaakin) Plussa uutisista, kyllä se antaa myös itselle toivoa tulevasta :O))!!!
Onko teillä siskot tulleet koskaan sellainen ajatus tai tunne että keskenmenokokemus on jotenkin peruuttamattomasti pilannut sen alkuraskauden onnen huuman, jota ainakin itse koin keskenmenneen raskauden aikana, jo ihan kahden punaisen viivan näkemisestä lähtien? Lisäksi kipuilen jotain kummallista tällä hetkellä, jonka olen järkeillyt itsesuojeluvaistoksi, nimittäin mielen on vallannut inhottava vastenmielisyys lapsen saamista kohtaan, kaikkea sitä vastuuta ja huolta ja ties mitä naurettavaa muuta kohtaan, inhoan näitä tunteita ja haluan takaisin sen ihanan ruusunpunaisen vauvahaaveen, joka oli sen piinallisen vuoden yrittämisenkin aikana kuitenkin vallitseva ajatus.
Huoh, tänään tälläinen apatiaan taipuva päivä, olisko ton synkähkön ilman syytä :O/!?
T. hyttynen kp 7 (yk 3, km:n jälkeen)
Ihanaa kuulla tuollaisia uutisia! :) Toivon todella, että teillä menee kaikki hyvin!
Itse olen näin juuri ennen lomaa rättipoikkiväsynyt ja minullakin tuntuu, etten vauvaa enää edes halua... Kummallinen tämä ihmismieli!
5mama kp 26/28-29
Me mennään todennäköisesti suurinpiirtein samoilla viikoilla. Mulla tosin varmistuu vasta heinäkuun alussa. Sain sinne vinguttua itselleni alkuraskauden ultran kunnalliselta puolelta. Yksityiselle olis tietty saanu aiemmin, mut maksaa niin paljon ja ajattelin kokeilla eka neuvolan kautta ja onnistuin. Jee.. Sinne saakka saa siis odotella.
Joku miettikin, että alkuraskauden ilo ja onnellisuus kateissa km jälkeen. Samaa mieltä. Halu olis olla onnellinen ja olenkin, mutta samalla pelottaa ihan hulluna koko ajan. Tekis mieli testata aamua ja iltaa että varmasti se kaks viivaa piirtyy siihen testiin. (onneks olen tehnyt vain 2 testiä, joista toisen ihan äsken=))
Irish
Toivottavasti tulette pian kaikki perässä o-puolelle. Pistin sinne jo pinonkin pystyyn :)
Mutta kyllä mua niin paljon pelottaa tällä kertaa. Ei pysty paljonkaan iloitsemaan tästä. Toki olen onnellinen että raskauduin näinkin pian. Mutta pelko kylmää sydäntä.
Irish. Joo samoilla viikoilla kai mennään mutta uskon että mulla ainakin tipahtaa muutama päivä taaksepäin vielä. Esikostakin tipahti viikolla. Mutta menkojen mukaan la 3.2.09. Esikoisesta la oli 1.2. 07. että melkein tasan 2v tulisi ikäeroksi.
Tuu tuonne o-puolen pinoon höpisemään mun kanssa, on sitten edes joku jonka kanssa höpistä jossei sinne kukaan muu eksy ;)
Hermione taas..
Täytyy myöntää, että olen ihan kade teidän plussista, vaikkakin samalla iloinen teidän puolesta Irish, Kandi ja Hermione.
Mulla olis kai ovis tulossa, kun testitikun viiva oli melkein yhtä vahva kuin kotrolliviiva. Aiemmin kun ei ole tullut viivaa ollenkaan. Onko kellään kokemusta siitä, että testiviiva ei ole ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva? Testaan vielä huomen aamuna uudelleen, josko viiva vahvistuis. Vaan jospa se ei mulla tuon vahvemmaksi tulekaan? Selvä ero siinä kuitenkin on aiempaan (ei viivaa ollenkaan). Viime yönä unissani pupuilin koko yön (olisko kans merkki tulevasta ovulaatiosta?). Se ei taida ihan riittää ;)
Toiveet on korkealla, vaikka mullahan se suurin ongelma on kai se kohdussa kasvava myooma, joka voi estää kiinittymisen. En tiedä, olisko se myooma ollut sen helmikuisen keskenmenonkin syy. Nyt kuitenkin yritetään heilutella peittoja pari päivää ahkerasti. Pitää ottaa päikkärit, että jaksaa yöt pupuilla muutenkin kuin unissaan.
kp 10
Päinvastoin; oli heikentynyt! Saa nähdä tärppäskö. Eilen illalla nimittäin heräilevät lapset häiritsi meitä kesken vauvantekopuuhien, joten jäi vähän hommat puolitiehen =(. Onkohan tänään jo myöhäistä yrittää? Testiiiva tuli siis eilenaamulla. Edellisyönä (maanantain ja tiistain välinen) toimitus onnistui, joten teoriassa kai vois olla mahdollista, että siellä vielä yhäkin olis vintiöitä uiskentelmassa.
Mitäs muille kuuluu?
kp 11
mulla olisi myös hurja kaipuu odotus-puolelle... sain viikonloppuna kuulla tuttavani raskaudesta ja vähän siitä tuli katkera olo. tai oikeastaan ei ihan vähää. sitä niin toivoo että voisi vielä onnistua luomusti raskaaksi tulemaan. hoitoihin ollaan päätetty olla menemättä.
mä en ole hommannut ovistikkuja, joten täällä mennään ihan tuntemusten ja kalenterinkin mukaan. mä kun en siis koskaan ole ovistikuilla plussaa saanut, ainoastaan raskauden on näyttänyt kun sen uteliaisuuttani kokeilin.
mies joutui tänään lähtemään työreissulle yön yli, joten onneksi eilen käytettiin tilaisuutta hyväksi. ja eiköhän tässä vielä pari päivää ole aikaa. täysin varma en kyllä ole. ainakin viime kierto oli hiukan lyhyempi kuin ennen keskenmennyttä raskautta.
jonkunlainen pakkoraskautumisfiilis on mullakin. käyn nytkin ajoittain lukaisemassa odotus-puolella lokakuisten pinoa (siitä porukasta siis putosin) ja eihän sitä voi itkemättä lukea. mikähän mahtaa olla olo kun lokakuu on käsillä... toivottavasti siis ennen sitä tapahtuu jotain onnellista!
mennään siis vielä isolla porukalla odotus-puolelle!
ruusunpiikki kp 12
Yritä keksiä itselles jotain kivaa tai mukaansatempaavaa tekemistä, niin ei se tädin odottelu niin ärsytä. Vaikka hyvähän mun on sanoa, kun olen vasta alkupäässä kiertoa. Tsemppiä!