Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** HAAHUT, eli keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

22.04.2008 |

meillä odotettiin onnellisina vauvaa lokakuuksi, mutta pääsiäisen alla romahdettiin. olen ollut aika rikki sen jälkeen.

nyt on onneksi ekat menkat keskenmenon jälkeen tulleet ja menneet ja henkisestikin olo alkaa olla parempi. uutta yritystä sitten vaan.

esikoinen (poika 3/07) saatiin hoitojen avulla, niinpä tämä nyt kesken mennyt oli uskomattoman ihana luomuyllätys! toivottavasti moinen yllätys päästään kokemaan uudelleenkin.

mulla on jo ikää 37v, mies täyttää kesällä 39. eli toivotaan että onnistuttaisiin kohtalaisen pian.

täälläkin juodaan naamaa kurtistellen grapemehua ja lisäksi olen alkanut syömään foolihappovalmistetta. kaikki konstit on käytettävä. olisiko muita poppakonstivinkkejä?

ruusunpiikki

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto pitää vielä mua hiukkasen kiireisenä kun täytyy saada äkkiä kämppä kuntoon kun vappuna tulee vieraita moneksi päiväksi.

Jep, täällä podetaan kanssa sitä " pakko tulla äkkiä uudestaan raskaaksi" tunnetta. Oon jo oikein onnistunut kehittämään itselleni asiasta hirveät paineet. Kun aina olen ennen tullut niin helposti raskaaksi. Nyt kun epäillään sitä kilpparihommaa, niin olen yrittänyt ihan pakolla pistää jäitä hattuun. Kun se raskautuminen ei välttämättä ei onnistukkaan niin helposti.

Kierto lähenee uhkaavasti loppua ja ensi viikon alkupuolella saan lääkäriltä tuloksia noista testeistä. Tiistaina teen testin. Vähäsen olisi oireitakin. Rintoja kivistää, väsyttää entistä enemmän. Mutta, mutta, jäitä hattuun vaan. Siltikin hiukan jännittää...

Kauralastulle kiitokset hienosta loitsusta! Toivottavasti tehoaa kaikille :)

Yritän vielä tehdä sen esittelylistan. Jos joku uusi haluaa liittyä keskusteluun myöhemmin niin on helpompaa kun ei aina tarvi käydä kaikkien juttuja aina uudestaan läpi.

Hyvää viikonloppua kaikille Haahuille!

Hermione kp27/31 !!!

Vierailija
142/146 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päänsärkyä poden ja nuorimmainen poitsu on kuumeessa...

Teillä muilla tuntuu olevan " pakkoraskautuminen" mielessä, mutta minä taidan poiketa ryhmästä... Vielä en haluaisi uudelleen raskautua. Edellinen oli kuitenkin niin rankka kokemus, etten kyllä jaksa kaikkea ihan heti alusta... Ihanteellisin aika uudelleraskaudelle olisi ensi vuoden alusta. Silloin kaikki menisi töiden ja muutenkin elämän kannalta hyvin esim. nuorimmainen aloittaa koulun ensi vuonna. Silloin olisi kiva olla vauvalomalla kotona.

Tietenkin ollaan jo miehen kanssa opittu, ettei mikään mene kuitenkaan niinkuin suunnittelee. Keskeytynyt raskaushan oli täysin suunnittelematon yllätysraskaus... Ehkä siksikin kaikki on paljon vaikeampaa nyt, niin monenlaisia tunteita tuli koettua: järkytys raskaudesta, aborttisuunnitelmat, päätös vauvan pitämisestä, onnellisuus odotuksesta ja sitten sykkeetön alkio ja tyhjennys... Edelleen tuntuu vaan aika tyhjältä... Ehkä asia pitää minun käsitellä kunnolla loppuun ennen kuin uutta raskautta voidaan edes harkita. Toisaalta pelottaa kaikki tilastot, kun en ihan nuorikaan ole. Jos ei sitten saadakaan enää vauvaa...

Varmaan aika sekavaa ja itsekeskeistä tää mun sepostus,mutta yrittäkää saada jotain tolkkua.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

5mama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mahtuu mukaan ;)? 16.4. todettiin tuulimunaraskaus ja kohtu tyhjennettiin lääkkeellisesti 18.4. Jälkivuoto on nyt niukkenemaan päin. Täällä puhuttiin tosta " pakkoraskautumisesta" ja toiveet & odotukset on kyllä suuret ja sitä on muka niin varma, että ensimmäisestä kierrosta tärppää....Voi kun voisikin pitää päänsä kylmänä. Olo on kyllä muuten melko turta, tuntuu ettei oikein kuulu mihinkään, jos tiedätte mitä tarkoitan :).

nasse kp?

Vierailija
144/146 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut tuulimunasta :(

Ja käykääpä kaikki tuolla esittely pinossa esittäytymässä :) Se on vielä hieman raakaversio mutta yritän tehdä siitä joku kerta vähä hienomman.

Hermione

Vierailija
145/146 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinoa ylöspäin. Mukavaa sunnuntaita kaikille! Kp:t hukassa, mutta jossain yli puolenvälin kiertoa mennään. Kohta 3 vuotta yritystä ja 1 tuplaraskaus, joka meni kesken syksyllä. Varovaisesti kurkistan näille sivuille nyt...

Vierailija
146/146 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori kaikki haahuilijat, mä oon ihan kauheessa flunssassa ollut jo yli viikon, sain eilen ab- kuurin poskiontelon tulehdukseen. Ja meidän poika onnistui hajoittamaan näppiksen seisomalla sen päällä. Nyt vasta äsken mies kerkesi asentamaan uuden :)

Jep, eli täällä on uusi kieto ja uudet kujeet meneillään. Onneksi mun kilpparissa ei kai sittenkään ole mitään häikkää, mutta lopulliset tulokset saan vasta torstai aamuna. Joten sitten kerron lisää. Aloin syömään Glandin 25 nimistä valmistetta, sen pitäsi kai tehokkaasti auttaa hormoni häiriöihin. Tasoittaa kiertoa ja auttaa munasolua irtoamaan ja vaikka mitä :) Mitäpä sitä ihminen ei yrittäisi vauvakuumeisena ;)

jep, nyt täytyy mennä syöttämään pojalle myöhästynyttä iltapuuroa ja äkkiä viedä nukkumaan kiireisen ja flunssaisen päivän jälkeen.

Tulkaapa keikki kertomaan kuulumisia :)

Hermione kp 8/31 ja yk 3 tällä erää...