En osta koskaan kuohukermaa kaupasta. Miten muut?
Kommentit (14)
Kuohukermaa suositellaan käytettäväksi sellaisissa leivoksissa, jotka vaativat kuumennusta. Kuulema kuohukerma lämpenee nopeammin, siksi sitä on parempi käyttää kinuskeissa ja karamelleissa kuin vispikermaa. Kondiittorikoulusta opittua.
Outo kommentti. En tietenkään osta. Jotkuthan laittavat sitä jopa RUOKAAN. Käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kuohukermaa suositellaan käytettäväksi sellaisissa leivoksissa, jotka vaativat kuumennusta. Kuulema kuohukerma lämpenee nopeammin, siksi sitä on parempi käyttää kinuskeissa ja karamelleissa kuin vispikermaa. Kondiittorikoulusta opittua.
Jep, kuohukerma kestää kuumennusta, vispikerma taas vatkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Outo kommentti. En tietenkään osta. Jotkuthan laittavat sitä jopa RUOKAAN. Käsittämätöntä.
Pitäisihän kaikkien tietää, että RUOKAAN laitetaan RUOKAKERMAA.
Ökyrikkaiden, kuten kokoomusöykkäreiden särvitä, ei minun.
Ostan jos syön mämmiä tai sieniä. Näiden kanssa kuohukerma on must. Toki silloinkin jos tarvitsee kermavaahtoa.
Tietenkin ostan. Käytän kahviin, ruokaan ja joskus juon sellaisenaan. Hyvää ja ravitsevaa.
Ostan silloin kun sitä johonkin ruuanlaittoon tarvitsen, en muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisihän kaikkien tietää, että RUOKAAN laitetaan RUOKAKERMAA.
Hehheh
Minä olen muutenkin vanhanaikainen, joten ostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kuohukerma kestää kuumennusta, vispikerma taas vatkaamista.
Kuitenkin kuohukermasta saa kuohkeemman ja kestävämmän vaahdon.
Ostan joka viikko. Käy kaikkeen ruokaan, leivontaan, kahvin kanssa. En ole rasvakammoinen mitenkään. Paino pysyy hallinnassa eikä tee mieli sokeriherkkuja, kun syö rasvaa. Käytän paljon voita, kuohukermaa ja rasvaisia juustoja.