Kävin tänään ostamassa joululahjoja Prisman -15 % asiakasomistajapäiviltä, kävitkö sinä?
Kaikki toivelahjoja: pyjama, pizzaleikkuri, termosmuki, suola- ja pippurimyllyt sekä saumuri. Alkaa olla jo suurin osa kasassa, pari vaatetilausta täytyy vielä tehdä kun H&M ei ollut myymälässä mitä hain.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En käynyt. En osta mitään krääsää kellekään.
Niin, mikä kenellekin krääsää sitten on. Musta esim. saumuri on aika kaukana krääsästä kuitenkin.
Olen onnellinen edustaessani tuotemerkkiä josta saan lahjat lähes joka lähtöön ja mitään muuta ei ole tarve ostaa. Paitsi nyt pieni vauva tullut sukuun.
Kävelin talvisessa itä Helsingissä tai ensilumen tulossa 5km matkan Itä Helsinki Prisma. Ostin tarvehankintoja kotiini vähän.Unohdin ostaa Barista kauramaidon kahviin. Rukia siellä ei ollut.Ellei joulua vaateymm osasto toisessa keroksessa olut?Joululahjoja en ostanut. Ei ole ketän jolle ostan. Ehkä menen ostaa huomenna uuden sähköhammasharjan.Vanha on finalissa.Näin aijemin on mustia.Haluan mustan. Kun kaiken vatteita myöten vaidan mustaksi pikku hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin talvisessa itä Helsingissä tai ensilumen tulossa 5km matkan Itä Helsinki Prisma. Ostin tarvehankintoja kotiini vähän.Unohdin ostaa Barista kauramaidon kahviin. Rukia siellä ei ollut.Ellei joulua vaateymm osasto toisessa keroksessa olut?Joululahjoja en ostanut. Ei ole ketän jolle ostan. Ehkä menen ostaa huomenna uuden sähköhammasharjan.Vanha on finalissa.Näin aijemin on mustia.Haluan mustan. Kun kaiken vatteita myöten vaidan mustaksi pikku hiljaa.
Voitko oikeasti opetella kirjoittamaan?
Joulu ei tunnu miltään jos se ostetaan jollain alennuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä kenellekin krääsää sitten on. Musta esim. saumuri on aika kaukana krääsästä kuitenkin.
Mulla oli saumuri, kun lapset oli pieniä, mutta myin pois kun en tarvitse enää, joten oli mulle krääsää. ed.
En.
-15% on mulle ihan onneton aleprossa. Ostan vähintään -50% kaiken.