Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohtaa mies, joka ei halua minua?

Vierailija
04.10.2014 |

Pidän itseäni aivan säälittävänä tapauksena, ja haluaisin muuttaa käytöstäni. Aloin vähän yli vuosi sitten tapailemaan ihanaa miestä, ja alku oli lupaava, mutta jossain vaiheessa homma alkoi hiipua. Tiedän, että miehiä ei kannata sen kummemmin analysoida, sillä jos mies ei esimerkiksi pidä yhteyttä kovin aktiivisesti niin ei hän silloin ole kiinnostunut. Tämä mies ei vain halunnut minusta loppujen lopuksi sen vakavampaa kumppania. 

Oman heikkouteni vuoksi ajauduimme kuitenkin tilanteeseen, jossa tapailemme edelleen silloin tällöin. Miehelle tämä järjestely on keino saada läheisyyttä, seuraa ja seksiäkin. Tilanne ei kuitenkaan ole tasapainoinen, sillä minä olen edelleen ihastunut häneen. Olemme molemmat tapailleet muitakin, mutta tämän miehen takia kukaan muu ei kiinnosta. Olen häneen ikään kuin koukussa, vaikka tiedän ettei tästä voi tulla mitään. Voisihan mies toki todeta, ettei parempiakaan ole tarjolla, ja haluaisi siksi sittenkin minut, mutta tiedän ettei sellainen voisi koskaan riittää minulle. Ei hän minua rakasta, vaikka lämpimiä tunteita välillämme onkin.

Olen monesti päättänyt, että nyt lopetan tämän tapailun ja annan miehenkin välillä tuntea miltä yksin jääminen tuntuu. Yritän keskittyä työntekoon, urheiluun, ystäviini... mutta mikään ei auta. En voi olla ajattelematta miestä. Hän on alitajunnassa koko ajan, ja olotilani on jatkuvasti murheellinen ja yksinäinen. En edes tiedä miten voin olla niin ihastunut ihmiseen, joka pitää minuun yhteyttä vain kun kaipaa minulta jotain! Jokainen ansaitsee parempaa, joten miksi en saa häntä mielestäni? Kamalinta on tietää, että silloin kun yhteydenpidossamme on pitkiä taukoja, hän todennäköisesti deittailee muita naisia. 

Neuvoja siihen, miten miehen voisi kertakaikkiaan unohtaa? En halua sortua soittamaan tai viestittelemään enää kertaakaan, kun kaipaus kasvaa liian suureksi. Se perinteinen neuvo omaan elämään keskittymisestä ei vain toimi.

(Ikää minulla 26 ja miehellä 31)

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua on mielenkiintoista, mutta kipeää lukea. 

Itse olen päätynyt tapailusuhteeseen, johon en koskaan ajatellut päätyväni. Tätä on nyt jatkunut viitisen kuukautta - kuukauden tauolla. 

Mies etsii lähtökohtaisesti kumppania eikä ole koskaan sanonut, että haluaisi ottaa minut kevyesti. itse olen kyllä tätä hänelle spekuloinut, mutta hänen vastauksensa on ollut, että "ei hän vielä tiedä". Eli minusta tuntuu, että hän nimenomaan haluaa ottaa minut kevyesti ja tunnen itseni "ihan kivaksi" "paremman puutteessa". Olen miettinyt onko syy on siinä, että suhtautumisemme on kovin erilainen. Minä haluan huumaa ja enkä pelkää hypätä suhteeseen kun minua kiinnostaa toinen ihminen. Hän puolestaan on harkitsevampi ja edellistä seurustelua edelsi vuoden tapailu (liekö oli samanlaista vehtailua kuin meillä). Mietin toistuvasti, että tuhlaan aikaani tämän ihmisen kanssa ja pelkään toki kuollakseni, että turpaan tulee niin että lätisee, varsinkin kun tunteeni ovat aika voimakkaat. 

Laitoin homman jo kerran tauolle, mutta enpä pystynyt viiden viikon aikana häntä unohtamaankaan, vaikka kokeilin distraktoitua panokaverin kera.

Seksin suhteen oli tämän tapailun kanssa oli taukoa jo ennen mietintäaikaa. Tauon jälkeen hän oli kovin ilahtunut alkaessamme taas pitämään yhteyttä ja se olikin tiivistä  aina siihen asti, että harrastimme taas seksiä. Edellisten treffien päätteeksi kevyesti sanottuna hyökkäsimme toistemme kimppuun ja seksi oli mitä nautinnollisinta pitkään aikaan. Ehdottomasti myös hänen mielestään. Tämän jälkeen hän taas vetäytyi. Hän oli aamulla todella sulkeutunut. Hän tuntuu haluavan, mutta ei haluakaan. 

Että mitäs tästä pitäisi päätellä? Hyvä seksi oli vaan liikaa hänelle? Minä olen vain yksinkertaisesti väärä hänelle kun "hän ei tiedä"? 

Tämähän on selvä kuvio. Mies haluaa sinulta seksiä ja pitää sinua varalla etsien koko ajan jotain parempaa.

Vierailija
82/118 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki laastarisuhde. Panette kuin kaniinit sen uuden miehen kanssa, niin jopa unohtuu tämä edellinen. 

Ja sitten mahdollisesti tuon "laastarin" sydän särkyy tuossa touhussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
84/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin lopulta yli, pitkän itseäni piinasin. Kerran tuli raja vastaan, miehestä ei ollut kuulunut muutamaan viikkoon ja en vaan enään vastannut viestiin. Viesti oli monologi siitä kuinka on kulunut aikaa ja hän on pahoillaan että on käyttänyt minua pelkästään seksiin. Ehkä niitä tunteitakin voisi kokeilla. Päätin että en vastaa ja tämä oli tässä tämä tarina. Kolme vuotta kulunut ja melkein ihmettelen miten saatoin jäädä koukkuun.

Vierailija
85/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on niin tyypillinen ja surullinen tarina.

Vierailija
86/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että miehet valittavat kun eivät löydä naispuolista kumppania. Tämänkin ketjun perusteella todella moni hedelmällisessä iässä oleva nainen roikkuu pelimiehen ringissä ja kuvittelee että homma voi kehittyä vakavaksi suhteeksi. Huoh.

Jätätte vastaamatta pelimiehen viesteihin ja otatte luettavaksi jonkun hyvän kirjan niin ei ajatukset juokse koko ajan saavuttamattoman unelman luokse.

Ongelmahan juuri on kun en kelpaa niille miehille, jotka etsisivät kumppania. Ei minulla ainakaan ole ollut vientiä kunnollisten miesten keskuudessa, joten lopulta vaan luovutti parisuhteen saamisen suhteen.

Vierailija
87/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että miehet valittavat kun eivät löydä naispuolista kumppania. Tämänkin ketjun perusteella todella moni hedelmällisessä iässä oleva nainen roikkuu pelimiehen ringissä ja kuvittelee että homma voi kehittyä vakavaksi suhteeksi. Huoh.

Jätätte vastaamatta pelimiehen viesteihin ja otatte luettavaksi jonkun hyvän kirjan niin ei ajatukset juokse koko ajan saavuttamattoman unelman luokse.

Ongelmahan juuri on kun en kelpaa niille miehille, jotka etsisivät kumppania. Ei minulla ainakaan ole ollut vientiä kunnollisten miesten keskuudessa, joten lopulta vaan luovutti parisuhteen saamisen suhteen.

Sekoitat varmaan miehet, jotka etsii kumppania ja "etsii kumppania". Ensimmäinen on perus torvelo, joka ei pahemmin naisten naurattamisen päälle ymmärrä. Jälkimmäisellä on yleensä enemmänkin naisia jonossa, on komea, supliikki ja tietää mistä naruista vedetään.

Vierailija
88/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat varmaan miehet, jotka etsii kumppania ja "etsii kumppania". Ensimmäinen on perus torvelo, joka ei pahemmin naisten naurattamisen päälle ymmärrä. Jälkimmäisellä on yleensä enemmänkin naisia jonossa, on komea, supliikki ja tietää mistä naruista vedetään.

Sekoitanko? Käsitykseni mukaan juuri ne ujomman puoleiset, hiljaiset ja samoilla mielenkiinnonkohteilla varustetut miehet olisivat juuri niitä, kenelle minun on kannattanutkin tehdä itse naisena aloitteita. Kys. miehillä takana pitkiä suhteita/ei suhteita lainkaan. Kasvoiltaan ei komeita yleisesti ajatellen.

Vierailija
89/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up hei

Vierailija
90/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitanko? Käsitykseni mukaan juuri ne ujomman puoleiset, hiljaiset ja samoilla mielenkiinnonkohteilla varustetut miehet olisivat juuri niitä, kenelle minun on kannattanutkin tehdä itse naisena aloitteita. Kys. miehillä takana pitkiä suhteita/ei suhteita lainkaan. Kasvoiltaan ei komeita yleisesti ajatellen.

No??

Vierailija
91/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäpä minä? Kaksi lasta ja pitkä parisuhde. Miehellä toinen ja en voi millään unohtaa vaikka muutti pois.

Vierailija
92/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta, aivan uskomatonta että tässä tämä keskustelu on, etusivulla! Minä olen siis alkuperäinen ap! En edes muistanut että olen tehnyt tänne aloituksen aiheesta :D Tässäpä teille päivitystä: olen seurustellut pian vuoden ihanan uuden miehen kanssa :) En ole laittanut välejä poikki siihen mieheen jota tässä keskustelussa kaipailin, mutta kaikki tunteet häntä kohtaan katosivat kun ihastuin toiseen. Nyt hänelläkin on naisystävä, mikä ei haittaa tietenkään yhtään. Ajoittain hän kysyy mitä minulle kuuluu, ja se on ihan ok :)

ap

Vierailija
93/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vähän opiskelee "sukupuolentutkimusta", alkaa vihata kaikkia miehiä. Se on helpoin tapa päästä yli tuollaisista. Joissain tapauksissa vihapuhe on rangaistavaa, joissain tapauksissa sitä tuotetaan verovaroin.

Vierailija
94/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia tilanteita syntyy koska niin monet naiset kelpuuttavat vain jännämiehiä eli miehekkäitä lihaksikkaita siitossonneja joilla riittää muitakin naisia.

Ainoa ratkaisu olisi että naiset alkaisivat kelpuuttamaan enemmän niitä tavallisia miehiä, mutta niinhän ei kuitenkaan tule käymään.

Vierailija
95/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
96/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei vieläkään vastattu. Kaipa sitten ymmärrän, että tuollaiset kuvailemani miehet ovat niitä naisten keskuudessa halutuimpia. Olen valinnut täysin väärin siis :/

Vierailija
97/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei vieläkään vastattu. Kaipa sitten ymmärrän, että tuollaiset kuvailemani miehet ovat niitä naisten keskuudessa halutuimpia. Olen valinnut täysin väärin siis :/

Miehen halukkuus löytää elämänkumppani nuorena ja suoranainen siirappinen epätoivoinen yliromanttisuus ovat suorassa suhteessa siihen, miten paljon naisia miehellä on elämässään ollut. Ei todellakaan jotkut epätoivoiset neitsytnörtit ajattele "hyi joku parisuhde, mä haluan vaan panna". Tuollaiset miehet ovat ikionnellisia kun löytävät edes jonkun, just sayin.

Vierailija
98/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen halukkuus löytää elämänkumppani nuorena ja suoranainen siirappinen epätoivoinen yliromanttisuus ovat suorassa suhteessa siihen, miten paljon naisia miehellä on elämässään ollut. Ei todellakaan jotkut epätoivoiset neitsytnörtit ajattele "hyi joku parisuhde, mä haluan vaan panna". Tuollaiset miehet ovat ikionnellisia kun löytävät edes jonkun, just sayin.

:D Naurattaa miten väärässä olet.

Vierailija
99/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala panna muita ja kerro miehelle. Vertaile hänen miehuutensa kokoa näihin muihin ja tietysti niin, että hän tuntee itsensä mahdollsimman pieneksi. Murra hänen itsetuntonsa pala palalta ja lopulta hän on sinun!

Tai, ainakin hänen itsestään liikoja kuvitteleva egonsa saa ihanan kolauksen, heh heh.

Vierailija
100/118 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

akkkkaaaaaa kirjoitti:

Ala panna muita ja kerro miehelle. Vertaile hänen miehuutensa kokoa näihin muihin ja tietysti niin, että hän tuntee itsensä mahdollsimman pieneksi. Murra hänen itsetuntonsa pala palalta ja lopulta hän on sinun!

Tai, ainakin hänen itsestään liikoja kuvitteleva egonsa saa ihanan kolauksen, heh heh.

Tähän vielä, että sitten kun hän on sinun voit loputtomiin kostaa hänen ilkeyttään kiusaamalla häntä lisää. Eikö olekin ihanaa seurata kun toinen murtuu ja lopulta hajoaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi