Ei kaduta yhtään ett petin miestäni.
Olen jopa onnellinen että petin. En saa mieheltäni mitään huomiota ja toinen mies antoi sitä paljon. Kehui kauniiksi ja osti kukkia kun minulla oli synttärit. Pyysi käymään ja antoi kukat ja olin tosi hämilläni ja onnellinen samaan aikaan. Sitten alettiin juomaan ja tiesin että kohta saan seksiä. Mieheni ei edes muistanut että täytin 29v. Mies vaan pelasi pleikkaria koko päivän eikö ole koskaan ostanut kukkia. Erohan tässä tulee vielä.
Kommentit (17)
Ihana voimafantasia siellä! Hyvä että mielikuvituksesi jaksaa vielä laukata ylipainosta ja pitkittyneestä työttömyydestä huolimatta.
Saitko isompaa? Naisilta jää niin usein kertomatta tuo tärkeä asia.
Ei se ollut petos. Pieni viaton syrjähyppy vain.
Vierailija kirjoitti:
Sain. Miehen nimi oli Jonah. Falcon tjsp.
Hyvä sinulle, jos oma mies on tollukka, huomiota saa muiltakin.
Ja sitten te akat vielä vingutte miksi miehet ei luota teihin kun olette valmis tuhoamaan suhteenne vain huomion takia
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten te akat vielä vingutte miksi miehet ei luota teihin kun olette valmis tuhoamaan suhteenne vain huomion takia
Ja miehethän ei tee tietenkään samaa, ovat niin jaloja herrasmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehethän ei tee tietenkään samaa, ovat niin jaloja herrasmiehiä.
Ei kai me muista olla vastuullisia? Itse en petä koskaan ja jos akka pettäisi niin se olisi kerrasta poikki.
Oletko koskaan kertonut miehellesi tarvitsevasi kehuja ja huomiota?
Miksi joku tarvii kehuja ja huomiota? Itse pärjään vallan mainiosti ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on henkilö mitä luulen, niin miten sait hänen vehkeensä mahtumaan sisääsi. Vai oletko synnyttänyt lähiaikoina. Kaverillahan on lähes olut tölkin paksuinen ja yli koivuklapin pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku tarvii kehuja ja huomiota? Itse pärjään vallan mainiosti ilmankin.
Millasia kehuja naiset kaipaa? Jotain sellasia kuten pikkulapsille? "Osasitpa hienosti syödä lautasen tyhjäksi", "Olipa hieno kakka sulla", "Oletpa reipas kun pesit hampaat heti herättyäsi"
Minä miehenä pohdin samaa. vaimo ei antanut yli vuoteen. Ei hallunnutkertoa syytä haluttomuuteensa. Minä sitten kerroin että minä haen avioeroa, koska jotain tärkeää puuttuu elämästäni. Ero tuli, hän jäi omakotitaloon 3 lapsen, koiran ja auton kanssa. Minä pakkasin kaksi laukkua ja lähdin.
Nyt lapset ovat jo viimeistä vaille täysi-ikäisiä. Ex-vaimoni asuu virallisesti yksin, mutta siellä kulkee eräs samanikäinen nainen, on välillä yötäkin. No, se ei ole enää minun asia, nuorin, joka asuu vielä siellä, tulee mun luokse yleensä viikonlopuiksi koska "kotona ei voi olla".
En koe toimineeni väärin, jos vaimo ei halunnut kertoa seksuaalisen suuntautumisen muutoksesta tai muusta syystä, ei minulla ole oikein vaihtoehtoja. Pettämään en ala. Nyt asun kerrostalossa, uusi puoliso ollut jo 4 vuotta ja asiat ovat oikein hyvin. Välillä miettii vain että olisiko asiasta pitänyt puhua aiemmin ex:n kanssa, tai ohjata hänet ammattiauttajalle.
Varsinainen palstamamman voimafantasia, menee kännäämään ja lorttoilemaan jonkun vieraan miehen luokse :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on henkilö mitä luulen, niin miten sait hänen vehkeensä mahtumaan sisääsi. Vai oletko synnyttänyt lähiaikoina. Kaverillahan on lähes olut tölkin paksuinen ja yli koivuklapin pituinen.
Liukuvoiteet on keksitty ja jos vielä sattuu olemaan mallia lähiövalas niin kyllä sinne mahtuu vaikka useampikin Holmesin Jussi samaan aikaan. Lähde: Poke videot.
Okei. Tiesikkö että naisena saat seksiä aina kun haluat?