onko klo nyt 7, 8 vai 9?
Huomenta? Kysyn aivan tosissani. Mulla on klo kotona ainoastaan tässä kännykässä enkä tiedä muuttuuko tässä aika automaattisrsti.
Kommentit (11)
Avaa nyt vaikka telkkari prkl niin sulla olisi heti vastaus !
Katsos vaikka sun avausviestiä, siinä on se oikea kellonaika. Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 08:21"]Katsos vaikka sun avausviestiä, siinä on se oikea kellonaika. Idiootti.
[/quote] juu, siitäkin katoin. Ja kiitos muutamalle mukavasti vastanneelle. Saatiin nukkua vielä puoli tuntia tän tiedon turvin. Mutta mikä on että aggressiot on ihmisillä heti aamusta huipussaan?
Hemmetti mikä uusavuton AP. Miksi et katso netistä?
http://www.timeanddate.com/worldclock/finland/helsinki
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 08:36"]
Hemmetti mikä uusavuton AP. Miksi et katso netistä?
http://www.timeanddate.com/worldclock/finland/helsinki
[/quote]
Nyt oikeasti, mikä vittu teitä joitakin vaivaa heti aamusta!?!
Olen siis ap. Meillä kotona ei kellonaika näy tosiaan muualta kuin kännykästä ja koneelta. Illalla jo nukkumaanmennessä mietin, että vaihtuuko tuo kellonaika omasta kännykästä kesken unien vai ei. Ja ihan sama vaikka katsoisi asetuksista. Joskus nuo vaihtuvat, joskus ei. Meillä on "lapsenvaihto" aamuisin kello yhdeksän ja haluan että lapsi on silloin vaatteet päällä ovella odottamassa. Toisaalta sunnuntaiaamuisin haluan, että me voidaan nukkua mahdollisimman pitkään. Lisäksi kännykkäni on tällainen karvalakkiälypuhelin, jolla ei niin vain surffailla. AV on valmiiksi tuossa auki ja sitä se hitaasti päivittelee.
Joten kiitos vaan vitusti kaikista haukuista heti herättyäni, että mulkkua päivää vain teillekin!
Ja edelleen aito kiitos niille, jotka vastasitte normaalisti. Ja tosiaan, siitä omasta aloitusviestistäni näin ihan omilla aivoillanikin kellonajan ja pistin meille lapseni kanssa vielä puoli tuntia uniaikaa.
Aa, luulin, että ap ei muista mihin suuntaan käännetään, mutta kyse olikin siitä, ettei tieddä onko kello päivittynyt vai ei.
Itse muistan aina suunnan siitä että kelloa käännetään aina menossa olevan vuoden juhannukseen päin, eli syksyllä taakse, keväällä eteen. Helppo muistaa.
Mutta ei hyödytä jos ei tiedä missä ajassa oma kello on :)
8