Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei osaa olla isä eikä kasvattaja!

Vierailija
14.10.2014 |

Mies ei osaa olla isä ja kasvattaja, voi arrrgh!!! Haloin hiuksiani kun lapset oli vauva-ja taaperoikäisiä, mies ei tajunnut vaaranpaikkoja, ei osannut rauhoittaa väsyä ylikierroksilla olevaa lasta, pukemisissa jne aivan tumpelo ja hermostui.. Nyt lapset 3,5v ja 5v ja mies viedessä vaikka aamulla päiväkotiintokaisee "no niin, pistäkääs päälle" ja lähtee itse vessaan. Ei neuvo lapsia, mitä ulos puetaan. Kelit ja lämpötilat vaihtelee, mies vaan sanoo että pitää noitten nyt jo itse tietää vaatteensa. Iltasella syödään, mies painuu yläkertaan tietokoneelle kun lapset katsovat pikkukakkosta, pian on nahistelu päällä ja kompi kumpi itkee. Mies ei viitsi olla siinä samassa tilassa, että olisi fyysisesti läsnä. Mies ei osaa sanottaa asioita lapsille, ei viikonloppuaamuna puhua että mitäs tänään tehtäisiin tai kertoa lapsille, että aamupäivä ollaan sisällä ja sitten mennään ulkoilemaan..mies vaan on, juo kahvia, lukee puhelintaan. Ei jumankauta osaa puhua ja olla rakentava suhteessa lapsiin. Voi että se on avuton:( 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korostan, että ALUSTA alkaen olen olettanut että meitä on kaksi täyspainoista vanhempaa, mies tekee yhtälailla kuin minä ja on vastuussa, en ole ominut lapsia..pikemminkin niin, että mies aina huutelee että "äitii, tuu nyt jeesaamaan, sano tolle järkeä kun se repii toista..". Aaarghh! Ap

Vierailija
2/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaminen. Se on se naisten synti kun lapsia aletaa tehdä. Nainen olettaa että mies on sitä ja tätä kun on lapsia.

Teit sitten toisenkin lapsen kuitenkin miehen kanssa joka selvästikään ei ole isätyyppiä?
Keskustelitteko yhdessä ennen lapsia että millaista se on? Tai edes ensimmäisen jälkeen. ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies neuvoo ja ymmärtää pukeutumisista jne huolehtimisen sen kummemmin, naiset ovat tässä eri. Ja ihan normaalia mennä omiin juttuihin kun. Lapset telkkarin edessä, moni menee vaikka päiväunille..

Vierailija
4/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jäi minun vaatimuksestani hetkeksi kotihoidontuelle kotiin. Tein pitkää päivää, ja kas - oppi mieskin hoitamaan lasta. Nyt ollaan tasa-arvoisia vanhempia. Ensimmäinen vuosi meni kuten ap kuvasi, oli pakko saada jotain muuttumaan.

Vierailija
5/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niinku mun mies ;(

Vierailija
6/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä mies ollut lasten kanssa keskenään useitakin päiviä, mutta on just sitä että lapset pukevat mitä sattujaan ulos, jää päikkärit (no enää ei tarvitse), on sotku ja mies huutaa kun lapset riitelee... Isompi valittaa, että isi olo koneella ja oli tylsää. Kyllä mies ulkonakin käyttää jne mutta kotona tuollaista. Ap

Vierailija
7/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin mun ex. kaiken lisäksi hän lahjoi lapsen joka päivä hiljaiseksi karkeilla. oli lapsella aikamoinen opettelu kun minä aloin hakemaan hoidosta eikä saanutkaan karkkia kaupasta kotimatkalla. kaikki hoitui kun antoi lapsen valita kaupasta mitä ja kuinka paljon haluaa. en enään jaksanut sitä isoa lasta ja lähdin.

Vierailija
8/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on oikeastaan enemmän lapsen kanssa kuin minä. Hoitaa illat, usein aamutkin, laittaa ruuan, hommailevat asioita yhdessä. Minä taas olen lapsen kanssa muutaman tunnin keskipäivällä kahdestaan. Silti minä olen se systeemiä koossapitävä voima, järjestäjä, rauhoittaja ja ohjeistaja, ja mies mielistelee lasta kunnes molemmilta romahtaa hermot siihen mahdottomuuteen. Tosiaan lapsi alkaa herkästi iltaisin riehumaan ja riitelemään, ja mies ei osaa ollenkaan estää sitä, hermostuu itse ja hermostus tarttuu lapseen. En tiedä miten nuo pärjäisivät ilman minua. Tunnen olevani siivoojan, säätösauvan ja toiminnanohjaajan yhdistelmä.

Vierailija
9/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakn harmittaa kun mies ei osaa ennakoida mitään.