Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivausrunpu - puolesta vai vastaan?

Vierailija
24.03.2008 |

harkitsen vakavasti kuivausrummun ostoa. Äitini sanoi, ettei kannata ostaa, vaatteet tulevat ryppyisiksi ja koppuroiksi. Tällaisen kommentin hän heitti, vaikkei ole koskaan edes omistanut kuivausrumpua...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö vaatteitanne, jos ette halua niiden kuluvan =)

Vierailija
22/24 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyn määrä on vähentynyt huimasti ja vaatteet saa nopeasti kuivaksi ja kaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut myös tuosta kulutuksesta, itse en ole huomannut ollenkaan, meillä on kuivausrumpu ollut vuoden.

Me laitetaan käytännössä kaikki minkä suinkin voi kuivausrumpuun lähinnä ajansäästön vuoksi. Kun on lapsia perheessä, me ei ainakaan haluta käyttää yhtään ylimääräistä minuuttia kodinhoitoon, vaan kaikki ne hommat mahdollisimman helpoiksi.

Monihan sekoittaa sen nukkasihdin nukan vaatteiden kulumiseksi, se on kuitenkin se sama nukka joka leijuisi huoneilmassa muuten.

Vierailija
24/24 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kuluttaa sekä sähköä että vaatteita. Kuivausrumpu tuotaa toisaalta paljon lämpöä joka kannattaa hyödyntää eli avata esim ovi asuintiloihin käytön aikana/jälkeen. Seitsemän hengen huushollissa en kuienkaan luopuisi, kuivaan osan pyykistä narulla ja osan rummussa.