Kuivausrunpu - puolesta vai vastaan?
harkitsen vakavasti kuivausrummun ostoa. Äitini sanoi, ettei kannata ostaa, vaatteet tulevat ryppyisiksi ja koppuroiksi. Tällaisen kommentin hän heitti, vaikkei ole koskaan edes omistanut kuivausrumpua...
Kommentit (24)
Pölyn määrä on vähentynyt huimasti ja vaatteet saa nopeasti kuivaksi ja kaappiin.
Mä olen kuullut myös tuosta kulutuksesta, itse en ole huomannut ollenkaan, meillä on kuivausrumpu ollut vuoden.
Me laitetaan käytännössä kaikki minkä suinkin voi kuivausrumpuun lähinnä ajansäästön vuoksi. Kun on lapsia perheessä, me ei ainakaan haluta käyttää yhtään ylimääräistä minuuttia kodinhoitoon, vaan kaikki ne hommat mahdollisimman helpoiksi.
Monihan sekoittaa sen nukkasihdin nukan vaatteiden kulumiseksi, se on kuitenkin se sama nukka joka leijuisi huoneilmassa muuten.
todella kuluttaa sekä sähköä että vaatteita. Kuivausrumpu tuotaa toisaalta paljon lämpöä joka kannattaa hyödyntää eli avata esim ovi asuintiloihin käytön aikana/jälkeen. Seitsemän hengen huushollissa en kuienkaan luopuisi, kuivaan osan pyykistä narulla ja osan rummussa.
Älkää käyttäkö vaatteitanne, jos ette halua niiden kuluvan =)