Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* Joulukuun tähtöset - viikko 13 *

24.03.2008 |

Hiphei tyttöset, taas on meidän kaikkien loppuelämän ensimmäinen viikko taas pyörähtänyt käyntiin :) Monella tälle viikolle on tiedossa vielä piinailua, ja testailuakin - kuten tikru. sulla, eikö? Ja Jaffa? Ja Tutti? Ja 2poj@näiti? ;) Kyllähän näitä riittää!! :D

Viime viikolla saatiin meijän pinoon ekat PLUSSAT!!!! :D :D

[color=limegreen][b]SUURIMMAT ONNITTELUNI HHANSEN JA J4NNI! :) IHANAA [color=crimson]♥ ♥ ♥ [/b][/color][/color]

Nyt vaan tuhansittain tarrasukkia ja liimaa mukaan teille, niin pysyy pikkuinen kyydissä alusta loppuun asti :)

HOPE-a: Pahoittelut negata, tylsä juttu moinen :( Noh, innolla taas seuraavaan kiertoon ja yritykseen... (heh?)

anni_81: Juu, yhdyn tikru.un siinä mielessä, kun sanoi, että älä ole vielä huolissas. Testasit tosiaan ennen menkkojen varsinaista poisjäämistä, siinä vaiheessa vissiin kaikilla ei viä erity hormoonia niin paljon, että se näkyis testissä :) Mutta kuinka on oireiden laita nyt? Entä oletko testannut ton negan jälkeen uudestaan vielä?

).( Eilen alkoi sitten täällä kova peittojen heiluttelu, joka jatkuu koko viikon, mikäli paikat vaan kestää :D:D:D Totesin vaan eilen avokkaallekin, että ei vois kivampaa tapaa olla lasta yrittää :D Se on vaan niin hauskaa! hihi! Vaan tämäpä oli tällasta pikaista höpötystä, koska työt kutsuu kello seitsemän :D Kuullaan taas!

.:Naranja:. kp 10/26-27 yk1

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis siirryn jo tuonne tammikuisiin. Mies välttämättä haluaa pitää selibaattia että vauva tulis vasta ensvuoden puolella;)

Sehän se alkuperäinen suunnitelma olikin, joten nyt odotellaan että ovis menee menojaan ja tuo tädin kylään jonka jälkeen tositoimiin.

Toivon teille plussa puhuria, vähintäänkin niin kovaa kuin mitä nyt ulkona tuulee ja toivotaan ettei teistä kukaan tule minun perässä tuonne tammikuisiin!!!!

Vierailija
62/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että ovistesti oli kuitenkin tänään vielä nega, mutta nyt on tullut illan niiiiin venyvää ja kirkasta ovislimaa, että huomenna luulen testin näyttävän plussaa. Ihanaa, kyllä voi näin pieni asia piristää päivää kummasti. :) Jännä juttu muuten, että olen todella pitkään tuntenut oviskivun aina vasemmalla puolella alavatsaa, mutta tällä kertaa kipu tuntuu nyt oikealla. Jospa ne clomit sentään tekisivät jotakin. :)

Ai vitsit, että olen innoissani. Nyt täytyy vaan saada mies jo kellistettyä tänä iltana. Ylihuomenna tosin on vasta aamulla se mun kontrolliultra, joten saa nähdä onko munasolu jo silloin irronnut vain irtoamassa.

Vacsulille pikaista paranemista ja oviksen odottelua!

Tervetuloa Hömppä82!

Syre: Kaveriltani löytyi vähän aikaa sitten endometrioosi sisätutkimuksen yhteydessä ja hänelle oli sanottu, että se voi aiheuttaa lapsettomuutta. Raskaus muistaakseni tekee hyvää endometrioosille.

Iiiik: Minäkin olen aina välillä käynyt kurkkimassa odotuspuolelle, varsinkin, kun ehdin viime vuonna olemaan jonkin aikaa Tammimammoissa. Heitä olen käynyt moneenkin otteeseen seurailemassa, mutta nyt tietenkin ovat kaikki jo pienokaisen syliinsä saaneet. Haikea olo siitä kyllä välillä tulee, voin kunpa päästäisiin kaikki pian sinne! :)

Rizza kp 13/30-32, yk 23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaffa76: mulla on ihan samat tuntemukset! Ei voi vaan uskoa, että olis raskaana. Olen testaillut kaikki testit mitä kaapeista löytyi (kröhöm).

Koko ajan pelottaa, että meneekö kesken, kun on niin menkkamaisia kipuja ja vihlaisuja. Vessaan meno pelottaa. Kai tää kuuluu asiaan, en vaan muista panikoineeni edellis raskauksissa näin?

2pojanäiti: pahoittelut tädistä ja pahoittelut myös muillekkin tädin yllättämille :(

Tsemppiä uuteen yritykseen, kyllä se vauva vielä tulee!!

Piinailijoille kärsivällisyyttä.

-fatmama rv 4+2-

Vierailija
64/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelen@ ja Tikru: Häitä ois tarkoitus viettää 2.8 :) Sellaset pienehköt, vain lähisuku ja parhaimmat ystävät..mutta yllättävän paljon ois asioita järkättävänä. Mukavaa saada ajatukset vähäksi aikaa muualle kuumeilusta. Mites Tikru teidän häävalmistelut etenevät?

Osaisko joku veikata mistä vois johtua tiputtelu menkkojen JÄLKEEN, mä aina vuodan nelisen päivää kunnolla ja sitten ruskeaa tiputtelua joskus kp12 asti!? Hmm, oiskohan se syy tärppäämättömyyteen?

Tutti kp2

Vierailija
65/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos pahoitteluista, olette ihania ((halaa))!

Vierailija
66/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON:On tämä odottavan aika pitkä! =( Ensin odottaa menkkoja, sitten ovulaatiota ja taas menkkoja/plussaa.

Pitäähän se aina käydä tähystelemässä ketkä ovat plussanneet.

Ulkona tuiskuaa ja sama olo on itselläkin. En tiedä johtuuko lääkekuurista vai mistä. Alavatsa ei anna tehdä nopeita liikkeitä, nipistää heti jos nousee liian nopsaan. Tissit ei pysy liiveissä ja huomenna pitäisi töihin mennä. =O

Plussanneet: ihanaa,olen teidän puolesta todella onnellinen!

Neljä kappalettako teitä jo oli, todella hienoa!

Täteilleet: mukavaa että osa saa jatkaa joulukuisissa, jos sieltä se joululahja saapuisi!

Ja toivon kaikille oikein paljon tärppi onnea ja vällyjen heilutusta!

Haave-enkeli

Vierailija
67/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kun unohdan aina teidän nimimerkit kun ajattelen kommentoida teille jotain. Mites te ne oikein muistatte =)

Kommentoin vain tuohon aiempaan keskusteluun kun joku manasi menkkojen epäsäännöllisyydestä. Yhdyn ihan samaan, että kyllä ottaa tosi paljon päähän kun nää pirun menkat tulee miten sattuu niin ei yhtään tiedä milloin vois tärpätä tai milloin menkat alkaa. Itsellä kierto ollut 29-38. Tänään ajattelin aloittaa ovístestailut kp12 , jotta ei menisi ovis ohitse. Ovistesti oli negaa odotetusti.

Itse koitan kans greippimehua ekaa kertaa ja tuntuu että nytkin jo tulee limaa, vaikka ovis tapahtuu todennäköisesti vasta yli kp 20 jälkeen...

T.Lila82 kp12/29-38 yk 8

Vierailija
68/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas plussanneille! Upeaa lukea hyviä uutisia... Pahoittelut tädin yllättämille...

kylläpäs on ollut melkoinen päivä tänään. Keli on ollut aikas kauhea, mutta toivottavasti kaikki kuumeilijat ovat selvinneet ehjin nahoin.

Nyt sitten omaa napaa: eka tero kierto menossa, nyt kp 32 ja soitin gynelle ja kuulemma viikonlopun yli vielä pitää odottaa kuukautisia ja mikäli niitä ei tule niin sitten pitää rimpautella uudelleen. Hieman ihmettelen missä ne taas viipyy.. No tammikuuhun tieni käy, koska enää ei ehdi uudelleen juoulukuisiin ja siihen plussaan en usko.

Vierailija
69/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hirmuisen varovasti nostan kättä ylös... periaatteessa yhä triplailemassa olen ja aika vauvalle ei oikeastaan oikea olis.. mutta, mikä sitten ois oikea? :)

...eli 7.12 olis toivottu LA

t. varovainen tuplailija =)

Vierailija
70/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet iiiik! Ei tuo nimimerkki ihan turhasta tule ;) Kevätlomalaisen aivot temppuilee ja tulee ajatuskatkoja ;) Karkauspäivästä on se 27 päivää eli nyt kp 27/27-30 joten la olisi 5.12... Olen vielä niin noviisi näissä hommissa... Kun nuo kiertopäivät tajusin, olen pähkäillyt uskaltaisinko testata... Vielä en ole uskaltanut. Ehkä huomenna tai sitten perjantaina, kun mies tulee reissusta kotiin.. Oli tulos kumpi tahansa, en välttämättä halua ottaa sitä yksin vastaan..

Kiitos Rizza! Ja tsemiä kaikille! :)

Hömppä kp 27/27-30 yk 1

Vierailija
71/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizza: jep jep ovista odotellaan. Tänään illalla tuli ihan älyttömät " valkuaislimat" . Vaikka kiertopäivä on vasta 8. Tänään en saanut miestä peti hommiin mutta huomenna lupasi.

Koomailu päivä takana, huomenna pakko saada veroilmoitus loppuun asti.

T:Vacsuli kp8/28-30, yk6

Vierailija
72/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä selvittiin ehjin nahoin myräkästä, toivottavasti muuallakin <3

Tutti: Meidän häät on heinäkuussa, ja myöskin pienehköt, perhe ja lähisuku kutsutaan. Se tuntuu omimmalta:) Mutta perfektionisti kun olen... Lähes kaikki on häitä varten jo valmiina. En siis voi koittaa esim koristeita askartelemalla saada ajatuksia pois vauvakuumeesta. Toisaalta kyllä täällä Turussa saakin olla ajoissa. Kirkko piti varata vuotta etukäteen, muuten ei olisi päässyt siihen kirkkoon ja sille päivälle kuin halusi. Aika hullua! Mutta on kyllä mukava järkätä OMIA häitä (nimim. muutaman kerran kaasona ollut:D )!

Mietin koko ajan että testaanko aamulla vai en... Jos maltan olla testaamatta/tätiä ei näy niin sit testaan vasta perjantaina. Kierto kun on luultavimmin sen 27 tai 28 pvää. Mut aika jännä olo on, vaikka negasta olenkin 99% varma. Tylsää.

tikru. kp26/27-30

Vierailija
73/158 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiippailenpa joukkoonne, kun laskuri näyttää että mahd. la olisi 27.12. Mulla on ollu tässä vähä kommelluksia takana, mutta nyt on nostettava pää pystyyn ja ajateltava eteenpäin. Ovista odotellessa :) (sitä saakin vielä tovin odotella..)

Plussanneille hirvittävästi onnea minunki puolesta!!!! Toivottavasti pienet pysyvät turvallisesti matkassa mukana loppuun saakka :)

Tikrulle hurjasti peukutuksia, toivottavasti täti pysyy pois ja testi näyttää kahta viivaa!

Rhanna kp 3/26?

Vierailija
74/158 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet!

Omaa napaa sit vaan pikaisesti.. Menkkakivut alkoi, joten eiköhän se täti sieltä viikonloppuna tule paikalle. Tulis vaan äkkiä ni pääsis taas jatkamaan elämää. (PMS-oireet on niin ärsyttäviä..)

Töihin pitäis kohta lähteä parin päivän makaamisen jälkeen. Ihan viskistävää.. Eipä oliskaan ku kaks päivää ja sit taas viikonloppu. Mies lähtee työreissulle la.. Vähän tylsää. Olisko hyviä ideoita, mitkä vois tehdä lasten kans, ku iskä reissussa? Me ollaan oltu niin paljon kotona ilman iskää (vuorotyö) et alkaa ideat loppua. Olis tosiaan kiva TEHDÄ jotain, ku nyt oltiin melkein viikko kotosalla.

Mukavaa päivää kaikille! Toivottavasti tänään joku plussaisi! Eikös kuitenkin ole aika monta, joilla olis se aika käsillä..

iloisin terveisin iiiiik kp 26/27-41 Kohta alkaa yk 7

Vierailija
75/158 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea kaikille JO plussanneille, toivottavasti plussaporukka kasvaa vielä reilusti =)

Ja sitten omaanaapaa: Tänään pitäs menkkojen alkaa, oireita ei juurikaan oo, mutta eipä oo raskausoireitakaan. Odotellaan siis...pahoin pelkään kyllä kaameaa tätiä, mutta toivoa on niin kauan kun sitä ei näy...pysyiskin nyt poissa. Jos nyt en raskaudu, niin sitten tulee yrittämiseen taukoa, mies lähtee reissuun ja kesän työsuunnitelmat ei oo otollisimmat raskautumiselle. No, sitä pähkäilyä saatte sitten seurata jos täti nyt tulee...

Jaahas, sitten aamupalalle, että lähtee tää vapaapäivä käyntiin.

t:Hannekka kp 31/31, yk 2

Vierailija
76/158 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen räkätaudissa. Olisi tehnyt mieli vaan jäädä sängynpohjalle makaamaan aamulla. Mieskin valitteli kurkkukipua tänä aamuna, toivottavasti ei ole oviksen aikoihin kipeä. Mutta onhan siihen vielä aikaa.

Ovista siis tässä odotellaan... Mietin vaan tässä, että onkohan hedelmällisyys nyt jo laskemassa (ikää kohta 34v.), kun kuukautiset on muuttuneet niin, että runsas vuoto kestää enää vaan päivän. Sanoin siitä lääkärillekin tiistaina, mutta eipä ottanut siihen pahemmin kantaa; sanoi vaan, että menkat on muuttuneet. Ei vaan kärsivällisyys meinaa riittää tähän odotteluun. Siis että tärppäisi.

Laskin että ovishuippu on luultavasti ma 7.4., aion testata vain sinä päivänä. En jaksa nyt tuota testailujuttua. Ja en taida jaksaa tuota lääkärin ohjetta puuhailla kp 10-16 joka toinen päivä.

No, katsotaan.

Pahoittelut muillekin tädin yllättämille. :(

Mukavaa loppuviikkoa!

Kp 3/27-30, yk 8

Vierailija
77/158 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri (gyne) sanoi tiistaina käynnin yhteysdessä tästä raskautumisesta, että olethan sinä saanut jo kaksi lasta ettei esteitä pitäisi olla kolmannelle vaikka ikääkin on jo yli 30v. Ärsytti vaan tuo kommentti. Onhan tässä jo yk 8 menossa... Kai ymmärsitte minun poinntini? Voihan se niinkin olla ettei enää lisää lapsia tulekaan. Mistäs sen tietää..?

Nyt lepäilemään... *niisk* (flunssa)

Vierailija
78/158 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelen nyt viel tänne ku tuolla tammikuisissa on niiiiin hiljasta että taitaa mennä mun yksin puheluksi:)

Kävin jo heti aamusta kurkkimassa joko Tikru. olisi testannut, mutta eipä vielä taida olla tänne kerennyt... jännään täällä sun plussaamista :)

Nyt en muista keillä muillakin oli jännät paikat, mutta uusiakin oli näin viime metreillä ilmoittautunut ja plussa puhureita teillekkin!

2poj@näiti: Onpas kummallista tuo gynesi käytös... luulis että olisi jotain osannut sanoa tuohon menkkojen muuttumiseen, vai eikö hän sitten pitänyt sitä mitenkään poikkeavana..outoa. Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin ja plussa pätkähtäisi sinullekkin!

ON: kp2 ja jo kovasti ootan tädin vierailun päättymistä että päästäisiin tosi toimiin :D Tätä kiertoa kohden on kovat odotukset joten mitäköhän sitten jos ei tärppääkkään.. Kun esikoinen tuli niin helposti niin jotenkin sitä vielä ajattelee ettei kakkostakaan joudu pitkään yrittämään.

oon yritänyt asennoitua niin että voi mennä useampiakin kuukausia, mutta pettymys olisi tosi kova jos menisi yli 4kk.. jotenkin pidän tuota 4yk rajapyykkinä... vaikka tiedänkin että on ihan normaalia yrittää vuosikin..

Monilla on kuitenkin takanaan jo monia yrityskertoja ja kun lukee heidän juttuja niin ei voi muuta kun hattua nostaa heidän jaksamiselleen, se luo toivoa itsellekin jos tämä yrittäminen menee pitkälle..

mammmaa kp2/30-33? yk2

Vierailija
79/158 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, tänään on ollut niin venyvää " valkuaislimaa" ja alavatsaa nipistelee, että tänään pitäisi ovistestin olla illalla plussaa. Aion testata heti töitten jälkeen. Viime kierrossa kahdella clomilla ovisplussa tuli tänä kiertopäivänä eli kp 14 ja nyt onkin ihana huomata, että vaikka pudotin annostuksen takaisin yhteen tablettiin, niin silti ovis tulee ajallaan. Huomenna onkin aamulla se ultra, saa nähdä onko munasolu jo silloin irronnut. Tänään lämmöt vasta putosivat.

Kierrot on lyhentyneet clomien ansiosta aivan mahtavasti. Minullahan on nyt kaksi vuotta yritystä takana ja pitkät kierrot vaivana. Viime toukokuussa raskauduin sellaisesta kierrosta, jossa sain ovisplussan vasta kp 32!

Kylläpä täällä jo moni on jännäämässä plussauksen kanssa, ihanaa! Oikein paljon tsemppiä ja toivotaan, että mahdollisimman monella tärppäisi. :)

Rizza kp 14/30-23, yk 23

Vierailija
80/158 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla Rizza että clomit on lyhentäneet kiertoa. Mulla eka clomikierto menossa ja toivon samaa efektiä :) Vaikkakaan ovisplussaa en saanut missään vaiheessa, että eipäs nyt innostuta :( teroja en syönyt tässä kierrossa kun ei niistä mitään iloa ollut aikaisemminkaan.

Plussauutisia minäkin täällä kärkyn. Toivottavasti niitä saadaan!

-Marga kp 27 yk15 tai jotain