Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* Joulukuun tähtöset - viikko 13 *

24.03.2008 |

Hiphei tyttöset, taas on meidän kaikkien loppuelämän ensimmäinen viikko taas pyörähtänyt käyntiin :) Monella tälle viikolle on tiedossa vielä piinailua, ja testailuakin - kuten tikru. sulla, eikö? Ja Jaffa? Ja Tutti? Ja 2poj@näiti? ;) Kyllähän näitä riittää!! :D

Viime viikolla saatiin meijän pinoon ekat PLUSSAT!!!! :D :D

[color=limegreen][b]SUURIMMAT ONNITTELUNI HHANSEN JA J4NNI! :) IHANAA [color=crimson]♥ ♥ ♥ [/b][/color][/color]

Nyt vaan tuhansittain tarrasukkia ja liimaa mukaan teille, niin pysyy pikkuinen kyydissä alusta loppuun asti :)

HOPE-a: Pahoittelut negata, tylsä juttu moinen :( Noh, innolla taas seuraavaan kiertoon ja yritykseen... (heh?)

anni_81: Juu, yhdyn tikru.un siinä mielessä, kun sanoi, että älä ole vielä huolissas. Testasit tosiaan ennen menkkojen varsinaista poisjäämistä, siinä vaiheessa vissiin kaikilla ei viä erity hormoonia niin paljon, että se näkyis testissä :) Mutta kuinka on oireiden laita nyt? Entä oletko testannut ton negan jälkeen uudestaan vielä?

).( Eilen alkoi sitten täällä kova peittojen heiluttelu, joka jatkuu koko viikon, mikäli paikat vaan kestää :D:D:D Totesin vaan eilen avokkaallekin, että ei vois kivampaa tapaa olla lasta yrittää :D Se on vaan niin hauskaa! hihi! Vaan tämäpä oli tällasta pikaista höpötystä, koska työt kutsuu kello seitsemän :D Kuullaan taas!

.:Naranja:. kp 10/26-27 yk1

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea iiiik plussasta!! =) Meinaatkos vielä tehdä uuden testin myöhemmin? Minä sain edellisestä plussan kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sitten vamistin vielä viikon päästä. Minulla kun nuo plussat ei ole näkyneet ennen kun tädin olisi pitänyt tulla. Kyllä sinun oireet kuulostavat raskausoireilta. :)

tikru: peukutuksia!! bd bd bd bd :))

Omaa napaa: Kauhea flunssa vieläkin.. :( Yöllä sattui kurkkuun ja nukuin levottomasti. Minun piti mennä tänään lääkäriin tuon takia, mutta mies ei voi olla töistä pois, enkä jaksa ottaa molempia lääkäriin lapsia mukaan. Kolmas viikko jo kipeänä: 2 viikkoa kurkku kipeä ja sitten tämä viikko flunssa ja yskä. :/ Veto on kyllä ihan veks.

Noista hormooneista... Tämä flunssako sekoittaa minun hormoonit? Eilen oli vasta kp 3 ja vuoto loppui illalla ja tänä aamuna taas jatkuu. Blaah... :( Olen joutunut ottamaan joka päivä buranaa, että jos se johtuu siitä. Vai onko tämä keltarauhashormoonin puutosta, vai mitä?? Alkaa vähitellen ärsyttämään tämä tiputtelu. Läkääri juuri ti:na kysyi, että onko ollut tiputtelua ja minä sanoi ei. Ja nyt sitten... Voihan...! No, täytyy katsoa vielä tämä kierto.

Kaikille kovasti plussatuulia!! =)

kp 4/27-30, yk 8

Vierailija
102/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kp:t sinulla olikaan nyt? Voi olla, että ovis on ollutkin myöhemmin. Minä testaisin vielä parin päivän päästä jollakin toisella testillä. Mniulla tuo acon10 on antanut vääriä plussia varsinkin jos katsoo vielä testausjan jälkeen testiä. Mutta eiköhän sinulla tarkoita plussaa jos se on 10 min. sisään tullut se viiva. :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannesti onnea plussista Iiik ja Petite-te!! Ihania uutisia :)

Kävin juuri ultrassa ja ihania uutisia siellä olikin, nimittäin juuri puhkeamaisillaan oleva iso munarakkula! :) Lääkäri mittasi sen olevan 26 mm ja kohdun limakalvokin oli paksu, 8 mm. Kaikki on kuulemma todella hyvin ja tänään pitää sitten olla vähintään kerran yhdynnässä ja vielä huomenaamunakin. Sanoi, että ei ollenkaan haittaa, vaikka olisi usemminkin päivän aikaan yhdynnässä ja että ovulaation aikaan pitäisi olla päivittäin. Joten laitoin tekstarin miehelle, että tulee hakemaan mut aikaisemmin töistä, niin päästään tositoimiin. ;) Alavatsa on ollut koko päivän aika kipeä. Ultra osoitti, että voi puhjeta tässä ihan milloin vain, ihanaa! Miten voikin tulla niin onnelliseksi tällaisesta asiasta. Clomiannostus on kuulemma juuri sopiva.

Nyt oikein paljon plussatuulia vielä meille kaikille joulukuisille!!!

Rizza kp 15/30-32, yk 24

Vierailija
104/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se testiviiva näkyi heti-noin 3-5min(max)siitä kun olin tipat laittanut testiin.oli vain kovin haalea.nyt kun on kuivunut on selkeästi esillä.mutta omasta takaa kokemus että kuivahtaneessa acon testissä tulee esiin viiva vaikkei raskaana olisikaan.mutta tämä aamuinen viiva tuli siis selkeästi ennen 10:n min kulumista.

ostin jo prediktor testin odottamaan sunnuntaihin,jolloin ajattelin testata uudelleen ellei sitten menkat yllätä.

kp:t mulla olis tänään 28/28-30

Vierailija
105/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta][b]ONNEA IIIIK!!![/color][b] :D Ihanaa saada plussia tänne meijän pinoon lisää! :) Onnea myös Rizzalle komeasta solusta ;) Nyt sitten vaan täysi touhotus päälle, niin kyllä siitä hyvä tulee!! :)

ONNEA myös fatmamalle, jota en ole vielä ymmärtänyt onnitella!!! ♥ Ihanaa, että teidän pitkä yritys vihdoin palkittiin!!!!!! Hirvittäviä määriä vaan liimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan, toivottavasti kaikki menee hyvin :) Ja varmasti meneekin!

Myös Petite-telle varovaiset onnittelut haaleasta viivasta!! :) Kyllä säkin varmasti raskaana olet!

Amber04: Mä joskus aiemmin kommentoin jollekin, kun olin lueskellu siihen alkionkehitystenttiin, että hedelmöittyneen munasolun matka kiinnittymiskohtaansa kestää noin 6 vuorokautta... :) Eli vois aatella, et jos ovulaation jälkeen vuorokauden sisään tapahtuu hedelmöitys, niin se ottais sit sen 7 vrk siihen kiinnittymiseen, niinku ovulaatiosta laskien. Eli jos sulla on oviksen jälkeisii päivii toi 11 ennen vuotoa, ni uskois sen olevan riittävä aika kiinnittymiselle :) Näin ainakin tälleen maalaisjärjellä pääteltynä... Niin, ja mä muutan seuraavan päivityksen yhteydessä sen sun LA:n 12.12. -> 10.12. :)

Hömppä82: Pahoittelut tädistä :( Onnea silti taas seuraavaan yritykseen tammimammoissa <3

Marga: Hui, sullakin on näemmä hurjan kriittiset vaiheet meneillään! Viikon verran vissin kumminkin viä oottelet testaamista, vai? :)

tikru. Mikä meininki siellä??? Onko tätsy vielä pysynyt poissa?? Jännittää sun tilanne aivan hurjasti!

).( Tiedättekö. Mulle on tullut aivan käsittämätön epäusko koko raskautumiseen. En tajua miten sellanen voi tulla jo tässä vaiheessa. Yritystä on ollu kyllä ihan kiitettävästi, että ei tää siitä johdu, mutta jotenkin muuten on sellanen tosi kyyninen olo ja suhtautuminen koko hommaa kohtaan. Tietty sitä raskautumista aivan jumalattomasti toivoo, mutta en usko siihen yhtään. Kauhee olo, ihan oikeesti. Jo niinku " valmiiks pettyny" . Ei tällanen typerä pessimistinen ajattelu normaalisti oo ollenkaan mun tapasta, en tajuu mikä nyt vaivaa :(

.:Nar:. - kummissa tunnelmissa - 14/26-27 kp1

Vierailija
106/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi paksu teksti. Tää kumma olotila näköjään vaikuttaa vähän kaikkeen... Möh... \"

Vierailija
107/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Iiik ja muutkin plussaanneet.

T:Vacsuli kp 10/28-40, yk 6

Vierailija
108/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia kaikille onnitteluista! Kyllä on vähän outo fiilis. Töissä oli aika hassua olla..

2poj@näiti: Meinaan tehdä vielä monta testiä ;) Sain tänään 7 testiä ilmaiseksi.. Ihan sattumalta! Kyllä oli pokassa pitelemistä, ku työkaveri kyseli et vieläkö meinaan tehdä lapsia ja antoi testit..

Päässä mulla on outo tunne. Vähän sellanen hutera. Tekis mieli mennä päikkäreille, mut en kyllä voi tällä ilmalla! Aivan mahtavalta näyttää ulkona ja minä hölmö ensimmäisenä tulin koneelle. Piti vaan päästä teidän kuulumiset kattomaan..

Syyskuusta asti me siis ollaan yritetty, ei sen kauemmin. Ja kolmosta siis.. Poika on -01 ja tyttö -04. Jos nyt siis raskaana olen ja kaikki hyvin menee ni 4½ vuotta tulis ikäeroa edelliseen. Eli aika paljon.. Mietin tänään et oon aika mukavuudenhaluiseks tullu.. Et saapi alkaa asennoitumaan vähän taas vähemmän itsekkääseen elämään.. IHanaa, jos saan pienen nyytin jouluksi!

Käyn vielä täällä niin kauan et oon ihan varma tästä asiasta.. Eli ette edelleenkään pääse musta eroon ;)

Aurinkoisin terveisin iiiik!

Vierailija
109/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne suunnalle ei oikeen mitään uutta, huono olo vaivaa, kevätflunssa taitaa vaania mua. Mutta muuten ihan ok fiilikset. Odottelen malttamattomana että pääsisin bongaileen ovista, siihenki tuntuu olevan niiiiin pitkä aika.

Plussaonnea kaikille!

Mitäs tikrulle? millon meinaat tehdä uuden testin? pidän edelleen sulle peukkuja!

Aurinkoa ja iloa kaikille! :)

Rhanna kp 5/26?

Vierailija
110/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naranjalle haleja!!! Kyllä siitä hyvä tulee, älä nyt vaivu epätoivoon. Paras tietysti ois ku osais olla ajattelematta koko raskaaksi tulemista, mutta TIEDÄN että se on vaikeaa, mulle ihan mahdotonta.. Mutta hurjan paljo tsemppiä ja tärppionnea teille!!!!!!!!!!!

Vierailija
111/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainkin itsestäni sen verran irti, että kävin lasten kanssa ulkona. Piristi kummasti. :)

petite-te: Kyllä se plussalta vaikuttaisi. Testaa vaan vielä uudestaan viikonloppuna niinkun varmistukseksi.

Mitäs minun piti vielä... En muista nyt kakkien nimimekkejä mutta, vahvistukoon plussat ja plussaonnea kaikille!! =)

Nyt ruuan tekoon... Palataan! =)

Vierailija
112/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan hyvillä mielin, ihan vaan koska aurinko paistaa!! Kiitos kun ootte noin ihania - Narsku, 2poj@näiti ja Rhanna (ja muutkin), teidän tsempitys merkitsee mulle paljon:) Ihanaa kun tulee tänne vähän väsyneenäkin ja toivon menettäneenä, niin joku muu on toiveikas omasta puolesta. Kiitos<3

Ja plussia tullu.. ONNEA AIVAN VALTAVASTI PLUSSANNEILLE!!!! :) On se niin ihanaa lukea hyviä uutisia!! Kovasti onnea matkaan ja toivotaan plussien vahvistumista sekä tarrasukkia matkaan!

.:Naranja:. Mä tiedän noi sun tuntemukset. Kuulosti aivan mun kirjoittamalta. Mulla on ollu tässä kierrossa aivan samanlainen olo kuin sulla: Kierron alussa, ennen ovista suuret toiveet ja kauhea into, oviksen aikaan kova yritys ja sen loppupuolella/jälkeen valtava epäusko omaan raskautumiseen (ikinä). Siis juuri niinkuin kuvailit, valmiiksi pettynyt. Sellaista olotilaa mulla on nytkin, vaikka mitä syytä tässä suruun muka olisi! Ajattele, ollaan kuitenki päästy molemmat nyt aloittamaan yritys, vaikka vielä viime syksynä kirjoiteltiin 2009 vauvatoiveissa kun yrityksen alkuun oli PUOLI VUOTTA ja enemmänkin:) Kai sitä yrittää suojella itseään pettymiseltä, kun on jo valmiiksi varautunut pahimpaan. Yritän nyt vain sanoa, että kovasti voimia sulle ja yritä ajatella positiivisesti<3 Ei sitä sit ainakaan raskaudu jos ei yritä. Ja sähän oot yrittäny;D Niin että yritetään pitää lippu korkealla, jookos? Mutta tarvittaessa, täältä löytyy kyllä " nettiolkapää" , suru on sallittua <3 :) *VOIMAHALI*

).( Mä odottelen raskausoireita ja varmaan tällä stressaamisella viivytän tätiä. Tänään testasin taas negan... Joo, kun kaapissa on testejä niin en malta olla testailematta:D Nyt kyllä (jos tätiä ei näy) odotan maanantaihin asti ennen kuin uudestaan testaan. Täti on siis pysynyt poissa. Myöskään menkkaoireita ei ole pahemmin ollut. Rinnat kyllä aristaa (ja omasta mielestä oli turvoksissa aamulla..??..), mutta voipi olla että olen psyykannut nämä " oireet" itselleni. Muutaman kerran oon kuvitellut että menkat alkoi, kun on " lorahtanut" pikkuhousuihin. Mutta se onkin ollut vain valkkaria.

Täällä siis yritetään vaan antaa ajan kulua, ja pysyä toiveikkaana niin kauan kuin täti pysyy poissa. :)

Turussa ainakin on tosi aurinkoista ja keväistä.. Nautitaan tästä, nyt lumipyryjen jälkeen! :)

tikru. kp28/27-30 dpo13 yk1

Vierailija
113/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiik! Hieno uutinen! Ja onnea myös muille plussanneille.

Rizza: Odotinkin kuulumisiasi. Onnittelut mahtavan kokoisesta follista! Menee teillä tää kierto ihan nappiin ajoituksen kannalta.

Oma ajoitus arveluttaa. Tein kp 12 illalla ovistestin, joka oli melkein plussa. Kp 13 aamupäivällä sain plussan. Yritystä oli kp13 illalla ja kp14 illalla. Kp 14 pitäisi siis olla ovispäivä, mutta limat loppui jo kp13 aamulla.

Ollaan vaan menty tällä samalla kaavalla ennenkin ja mietin, olisiko tehtävä uusi suunnitelma. Aamutouhuilut on meidän aikataulujen vuoksi vaan melkein mahdottomia.

Nyt Rizzan kuulumiset luettuani päätin, että ensi kierrossa touhuamista on lisättävä ja paljon!

Koralli joskus mainitsi palelevansa oviksesta tätiin ja mulla on ihan sama. Eilen alkoi mahdoton palelu, mitä ei oo alkukierrossa ollenkaan.

Kolmas Clomikierto on siis menossa ja Terot on mukana myös.

Hyvää viikonloppua ja plussaonnea kaikille!

AH kp16 yk15

Vierailija
114/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naranja ja muutkin: kiitos onnitteluista!

iiiik: en minäkään vielä voi uskoa asiaa todeksi. Meillä tosiaan 10 yrityskertaa ja ikäeroa nuorimmaiseen tulee 7 vuotta, että tosi tosi iltatähti ;)

Kaikki pitää aloittaa alusta ja todellakin asennoitua vähemmän itsekkääseen ja vähemmän kuluttavaan elämään. Juuri kun pääsin omien harrastusten pariin ja palkastakin alkoi jäädä säästöön, kun hoitomaksuista päästiin. Mutta minkäs teet, kun jotain vielä puuttui...

Paljon onnea muille piinailijoille!! Tosi monella jo testaus häämöttää! Ja Rizzalla loistava tilanne!!

Odotellaan plussauutisia lisää..

-fatmama 4+5 tai jotain.. -

Vierailija
115/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin kirpputorilla ja löysin sieltä ihan välttämättömyyden, eli 62cm toppahaalarin, meillehän tulee talvivauva ;) Oli pakko ostaa siis kun se äpn toppis on niin iso ekana talvena kuitenkin =D

Mulla on sama olo kyllä kuin tikrulla ja narskulla, en vaan jotenkaan pysty näkemään itseäni raskaana enää ikinä...Toki toivoo ja kaikkea, mutta en oikeastaan vaan usko siihen enää tosissani jostain syystä...

Tässä kierrossa oon muuten nähny jo 2 kertaa raskausaiheista unta mitä ei oo kyllä ennen tällee ollut, oisko vihje että pikku-ipana on tarrannut matkaan? ;)

Viimeks näin oviksen jälkeen heti tai sen aikana suunnilleen että sain plussan r-testiin ja joulukuulle odotettiin siis vauvaa (unessa)

ja nyt viime yönä juuri muistin, että näin unta että mulla oli neuvolakortti käsissä johon ihmettelin ja harmittelin kun neuvolantäti ei ollut merkinnyt mulle kuin että on toinen raskaus menossa

vaikka kyllä mä pidän sitä syksyllä rv7+4 keskenmennyttä raskauttakin ihan kuitenkin raskautena eli että omasta mielestäni oisin nyt kolmatta kertaa raskaana ja surin unessa sitä että täti ei noteerannut sitä syksyistä raskautta ollenkaan miksikään, vaikka olinkin ihan oikeasti plussannut ja oireet ja kaikki kerkes tulla sen vajaan kuukauden aikana jonka ehdin raskaana olla ja olin jo ehtinyt varata neuvolankin jonka jouduin perumaan.

Mulla on tänään ollu ihan kokonaisturvonnut olo vaikka oon noudattanu dieettiä samalla lailla mitä viikon alussakin ja saanutkin viime tädistä jo 4kg pois eli nesteitä jne häipyny, ja aina ennen menkkoja muutamana päivänä oon ollutkin jotenkin kuin lihavampi (jos nyt tästä enää lihavampi voi edes olla=D) eli turvottaa kai se täti jotenkin, niin sekin laski fiiliksiä ja sitten heräsin aamulla kiva finni tms leuassa :(

Mutta niin kauan ku ei tätiä ni on toivoa eiks se niin menny siskot eli jospa nää olisikin sitten sen pikku-ipanan aiheuttamia turvotuksia ja näppyjä ;)

Edelleen aion testata 1.4. kp28 jos ei täti oo tullut sitten sitä ennen taas...

Nyt meen vähän lepäämään kun on alkavaa päänsärkyä että jaksaa illemmalla taas vähän vaikka töitäkin paiskia :)

Hauskaa perjantaita ja peittojen heiluttelua niille keillä on sen aika :)

amber kp24/26-30 yk6

Vierailija
116/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä pyörit täällä.... Kävin äsken kurkkaamassa tuonne esittelypinoon, ja luin sieltä surullisen uutisesi. Olen pahoillani puolestasi, ja toivon sinulle sekä miehellesi oikein paljon voimia niin tähän hetkeen kuin tulevaankin <3

Isoin halauksin,

tikru.

Vierailija
117/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelen@: Mullekin oli yllätys, että kannattaa olla päivittäin yhdynnässä oviksen aikoihin. Minut ultrasi lapsettomuuteen erikoistunut lääkäri ja sanoi, että kaikista parasta olisi, jos pystyisi jo päivää ennen ovisplussaa olemaan yhdynnässä, mutta aika vaikeaahan se on ennakoida. Sanoi mulle vielä, että paljon vaan yhdyntöjä, kun ovisplussan saa, vaikka monta kertaa päivässäkin. Jos miehellä on yhtään normaali siittiöiden tuotanto, niin aina niitä kuulemma tulee lisää. Joten jos nyt ei tärppää, niin seuraavissa kierroissa meillä ainakin aletaan harrastaa petipuuhia vielä paljon useammin. :)

Limat on tänään olleet jo melkein kokonaan loppu ja siis aamulla vielä munarakkula oli puhkeamaisillaan. Eli minulla ainakin ovis vasta tapahtumassa päivän sisään, kun limat loppuu.

Tein sitten vielä uuden ovistestin illalla ja se näytti vielä vahvempaa plussaa kuin eilen. Iski pieni epäilys, että mitä jos ovis onkin vasta sunnuntaina. Mies kun lähtee työmatkalle huomenaamuna ja viimeiset simpat laitetaan siis silloin matkalle. Mutta toisaalta ultrassa näkyi juuri irtoamaisillaan oleva rakkula, joten täytyy nyt vain toivoa, että se olisi jo irronnut. Voi näitä mietteitä, anteeksi kun olen näin innoissani. :)

Fatmama05: Miten multa on mennyt ihan ohi sinun plussaamisesi?! Tuhannesti onnea!!! :)

Rizza kp15/30-32, yk 24

Vierailija
118/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille uusille plussanneille, ainakin iiiik!!!Ja tikrulla vaikuttaa lupaavalta ;)

Jaffa-76: minä huomasin myös surullisen uutisesi :(( Voimia ja jaksamisia!!

ON: ei mitään uutta, ovista kohden täälläkin jo mennään.Eli ensi viikolla sen suhteeh h-hetket.

Mukavaa vloppua kaikille ja lisää plussauutisia odotellaan :)

t.HOPE-a 8/26-28

Vierailija
119/158 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani tilanteesta! Jaksuja sinne päin! Mikään ei varmaan tässä vaiheessa lohduta, mutta usko pois, vielä se aurinko paistaa!! Paljon haleja!

Vierailija
120/158 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut jaffalle. olipa surullinen uutinen. :( oikein alkoi ahdistamaan itseänikin, vaikka en koskaan ole itse kokenut vastaavaa. mutta kenellekään tuota ei tahtoisi!!

Onnea sit taas PLUSSANNEILLE! aika monta haamua ainakin jo on tullut. :) mä en noista testeistä tiedä; onko 100% luotettavia... toivoisin ainakin et ne olis!

ja sit joku kertoi jo valmiiksi pettyneestä olostaan. Sama täällä! vaikka ei oo viä ees ollu ekaa ovista ehkäisyn pois jättämisen jälkeen. höh. silti mulla on välillä sellainen tunne että en ikinä enää varmaan saa vauvaa, että silleen on tarkoitettu. noi ekat " vauvat" on nyt reilut 6-vuotiaita ja IVF- lapsia, ja ex-miehen kans saatuja. Et jos mulle ei tän nykyisen kans annetakaan yhteistä lasta.... Mä seurustelin tossa eron jälkeen 1,5 vuotta miehen kans jolla oli kans jo lapsia, eikä me käytetty melkein vuoteen ehkäisyä, ku aateltiin et ollaan yhdessä ain ja ain ja ain.. mut eipä oltu. JA ONNEKSI EI SITÄ YHT LASTA TULLUTKAAN!! mutta ilmeisesti en ole kauhean raskautuvaa tyyppiä ollut silloinkaan. PCO on diagnosoitu, mutta tuo IVF ei tehty pelkästään sen takia; miehessäkin oli vikaa silloin. Eli toivon että nykyisen miehen simpat on priimaa ja että mun PCO olis laihtumisen myötä helpannut. kyllähän hoikillakin PCO:a on... :( (no, en oo kyl viä ees hoikka)

Me ollaan nyt seurusteltu vajaa 2 vuotta, ja miehellä on 8,5-vuotias lapsi. Eli meitin lapset on jo isoja ja oma toimisia. Mut silti mä en yhtään kaipais enempää tätä " itsekästä" elämää vaan JOTAIN PUUTTUU!

Toisaalta sit taas mun toiveet on korkealla, ja melkein oon varma että onni olis kääntynyt ja mä raskautuisin heti, KOSKA niin on tapahtunut muillekin. olis niiiin kiva saada jouluvauva. Ja silloin ku mulle tehtiin se IVF kahdella alkiolla niin mulla oli heti aavistus että kaks vauvaahan sieltä on tarkoitettu tulevan. MUT nyt taas heti tuli sellainen TYHMÄ-olo. voi mua idioottia... blääh.

Täällä Admini ja kp12 (eilen jo koitin tikuttamista ja haalea siihen tuli, mtuta se ei siis tarkoita mitään. tikutan iltapäivällä uudestaan) En tiedä yhtään mun kierrosta mitään... voi olla jopa 40, mutta toivon että korkeintaan 32-35.

p.s. MUUTEN mites se meneekään; (miten nyt selittäisin?) ootte varmaan huomannut että tädin tulo voi venyä ihan vaan jännityksen takia! esim. kierto olis säännöllisesti 28 mutta raskautumis-jännityksessä se venyis pari päivää tai enemmän.. NIIN tapahtuuko se venyminen ENNEN sitä ovista vai jälkeen? ymmärtäisin että ENNEN? Vai onko se niin että oviksesta menkkoihin on tasan 2 vkoa? vai voiko tuokin väli venyä niin että se ovis on ollut normaalisti aj ne loppupäivät venyy? toiv joku ymmärtää... ;)