Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* Joulukuun tähtöset - viikko 13 *

24.03.2008 |

Hiphei tyttöset, taas on meidän kaikkien loppuelämän ensimmäinen viikko taas pyörähtänyt käyntiin :) Monella tälle viikolle on tiedossa vielä piinailua, ja testailuakin - kuten tikru. sulla, eikö? Ja Jaffa? Ja Tutti? Ja 2poj@näiti? ;) Kyllähän näitä riittää!! :D

Viime viikolla saatiin meijän pinoon ekat PLUSSAT!!!! :D :D

[color=limegreen][b]SUURIMMAT ONNITTELUNI HHANSEN JA J4NNI! :) IHANAA [color=crimson]♥ ♥ ♥ [/b][/color][/color]

Nyt vaan tuhansittain tarrasukkia ja liimaa mukaan teille, niin pysyy pikkuinen kyydissä alusta loppuun asti :)

HOPE-a: Pahoittelut negata, tylsä juttu moinen :( Noh, innolla taas seuraavaan kiertoon ja yritykseen... (heh?)

anni_81: Juu, yhdyn tikru.un siinä mielessä, kun sanoi, että älä ole vielä huolissas. Testasit tosiaan ennen menkkojen varsinaista poisjäämistä, siinä vaiheessa vissiin kaikilla ei viä erity hormoonia niin paljon, että se näkyis testissä :) Mutta kuinka on oireiden laita nyt? Entä oletko testannut ton negan jälkeen uudestaan vielä?

).( Eilen alkoi sitten täällä kova peittojen heiluttelu, joka jatkuu koko viikon, mikäli paikat vaan kestää :D:D:D Totesin vaan eilen avokkaallekin, että ei vois kivampaa tapaa olla lasta yrittää :D Se on vaan niin hauskaa! hihi! Vaan tämäpä oli tällasta pikaista höpötystä, koska työt kutsuu kello seitsemän :D Kuullaan taas!

.:Naranja:. kp 10/26-27 yk1

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto sekaisin?? Nyt kp 26/28 ja alkoi tulla vaal.pun. vuotoa iltapäivällä. Ja huomenna gyneaika... Kiva homma. :( Viimeksi menkat oli myöhässä, jos nyt sitten alkaa aikaisemmin?

Katsotaan nyt vielä pari päivää. Mutta luulen, että tammikuisiin käy minun tieni.

Vierailija
22/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun täällä vielä, negaa tänään dpo12. Tätioireita on, huokaus.

Hurjasti onnea plussanneille!!!

Tutti kp26/27(-32) yk21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta Tikru.

joo on tää nyt sit jäsnkää ku ei ekassa raskaudes ollu kyl mitään vuotoja ennen rv.20 (sillon oli joku tulehdus joka vuodon aiheutti) ja tänään siis kaks kertaa jäi semmosta ruskeeta vuotoa pyyhittäessä.. oispa nyt sit vaan ihan tota kiinnittymistä eikä mitään alkavia menkka juttuja!

Lämmötkin oli 36,4 kun normaalisti 35,2 eli koholla ovat :)

Tissitkin on pikkasen aristavat ja turvonneet, mutta niistä en kyllä päättele mitään sillä niin ne ovat aina ennen menkkojakin..

Jos ei täti yllätä ni testailen varmaan 1 tai 2.4 :D

Millon tikru. meinasit testata?

mammmaa yk1 dpo9 lasken sen nyt sit siitä päivästä ku niitä kipuja oli :)

Vierailija
24/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammmaa, meil on nyt sitten dpo:tkin samat:) tai ainakin luulen niin. Munkin ovisajankohta on hiukkasen epäselvä, kun ovisplussa tuli 14. pvä iltapvällä, ja sen jälkeen testasin vasta sunnuntaina 16. pvä, ja sillon ei näkyny enää mitään. Luulen et se sit oli n. sillon 15. pvä.

Testasin hätähousuna siis jo yhden negan:D Nyt alkaa hiukkasen parempi olo olla jo, aamulla olin ihan murheen murtama. Hölmöä. Mutta en vielä luovuta.... Kierto on useimmin 27-28 pvää, joten testaan varmaan torstaina tai perjantaina. Mitä pidempään maltan sen parempi. Ja voihan se olla et täti tulee kutsumattomalle vierailulle jo ennen sitä:(

Plussatuulia kaikille sitä trvitseville!! +++++++++++++++++++++

tikru.

Vierailija
25/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA JA TARRASUKKIA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!

Mammaa: Minullakin oli juuri tuota ruskehtavaa vuotoa yhtenä päivänä. Ei sitä paljon ollut, vähän jäi paperiin. Pari päivää sitä ennen oli ovulaatio tuntua. En muista omista aikaisemmista raskauksista oliko vuotoa silloin. Nyt sitten jänskättää minuakin. HUI! =O)

Tissit ja masu turvoksissa, niin kuin aina ennen menkkoja.

Tätiä saisi olla tulematta.

Katsellaan mitä kevät tuo tullessaan.

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
26/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni määrä kommentoitavaa olisi teille :)

Ensinnäkin munkin puolesta hurjasti onnentoivotuksia plussan saaneille :) <3 Oon kans ymmärtäny, et se haamukin ON plussa ;) Ja vahva viiva vähintään yhtä plussa! :D Ihanaa, huomenna pääsen taas päivittämään listaa!!

mammmaa: Kyllä toi sun tuhruttelu varmaankin juuri oli sitä kiinnittymisvuotoa! Hyvältä ainakin kuulostaa! Just tolleen 6-10vrk:n kohdalla se pikku alkiomöykky kiinnittyy kohtuun (vähän väkivaltaisesti), ja siks tulee jonkin verran verta. Se on jotenkin niin pöljää, et se alkio siellä oikeesti " syövyttää/liuottaa" ja poraa tiensä läpi kohdun limakalvon ja menee siis ihan sinne sisälle asti aluks :D Sairasta! Ihmekös tuo sitten on, jos tulee verta! Musta on alkanu tuntuun, et tollanen kiinnittymisvuoto on enemmänkin sääntö ku poikkeus. [color=crimson]Todella[/color] moni kyselee siitä täällä ja muillakin palstoilla :O

Sitten tikru. Mä oon kyllä vahvasti sitä mieltä, että vielä ei sovi sun heittää hanskoja naulaan. Oletko huomannut, että joillakin naisilla ei ole MINKÄÄNLASIA oireita ennen kuukautisten poisjääntiä - eikä aina edes sen jälkeen? :) Ne joko tulee myöhemmin tai sitten ei ollenkaan :D Sen vuoksihan moni ei edes ymmärrä olevansa raskaana, kun ei tapahdu mitään normaalista poikkeavaa. Joten älä vielä ole huolissasi ♥ Muakin kiinnostaa, että koska testaat seuraavaksi... ;)

Mä painun tästä nyt ilta

puuhiin

:P hehehee!

.:Narsku:.

Vierailija
27/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kerroitkin jo (tikru.) seuraavan testaamisajankohdan :) Sitä odotellessa! :) Tsemppiä piinailuun!!!

Vierailija
28/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran kätilöks opiskelet.. ;D

Se kiinnittymisvuoto. Mulla ei siis ole tullut minkäänlaista vuotoa. Vallkaria aika paljon... mutta ei mulla yleensäkään ole kauheen " kuivaa" ennen tätiä. Nyt sit ehkä tyhmä kysymys... mut onko sen kiinnittymisen aikaa todella jotain oirita? Kipua, vuotoa, jotain? Mulla vähän on nipistelly masussa oikealta alhaalta, mut mitään muuta ei ole ollu. Enkä tiedä oliko toikaan mitään raskautumiseen viittaavaa..... Eli siis että jos ei ole oireita, onko sinne matkaan voinut kiinnittyä pikkuista?

Tyhmä olo kun kyselen tällaista... Mutta tällä piinaviikolla (todellakin PIINA), ehtii pohtia vaikka niin mitä.... liikaakin:)

Huoh, huomenna arki:(

Narskulle tsemppiä ja iloa iltapuuhiin;)

tikru.

Vierailija
29/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnittelijoille ja onnea myös muille plussanneille ja piinailijoille!

Kyllä mun oireet on jo vahvistuneet... flunssainen olo, tummaa pissaa, päänsärkyä ja väsymystä...

Oviksen mukaan la olisi 1.12, että ehkä en kirjoittelekaan niin väärään pinoon.

Haluan teitä paljon mukaan odotuspuolelle!!!!

-fatmama 4+0-

Vierailija
30/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että todellakaan mullakaan ei oireillut mitenkään ennen menkkoja ja nämäkin oireet voisi jäädä huomaamatta, jollen olisi testannut!!!!

Kaikki on mahdollista ennen tätiä, uskon se nyt vasta!!

Vierailija
31/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Fatmama meitin eka plussalainen joka jää tänne joulukuisiin kun 1.12. olis LA? Onnea onnea paljon, pitkään ollu yritystä teilläkin jo :)

Mulla ei ole mitään ihmeitä nyt, aika kosteaa on taas ollu muutaman päivän, silloin oletetun oviksen jälkeen oli muutama päivä täysin saharaa ja nyt ihan valuu taas valkkaria. Mielenkiintoista eikö ;)

Ja on vähän nipistellyt ja kiristellyt alamasua, mutta enempi kai ihan tuota nahkaa tai korkeintaan lihaa eli läskiä vaan, ei ainakaan miltään oviskivuin kaltaisilta tunnu että epäilisin kiinnittymistä tms sen perusteella, ovis saattoi olla tossa noin kp15 ja aiemmin jo pohdin muttei kukaan vastannut että riittääköhän kiinnittymisajaksi jos kierto on vain 26-27 kuten ainakin pari edellistä?

No, katsellaan, mulla on kuitenkin taas todella positiivinen olo tästä kierrosta, niinkuin tosin oli lokakuussa ja jonkin verran marraskuussakin, heh.

Olen jo ajatellut että tässä kierrossa koitan olla testaamatta kauhean etuajassa, suunnittelin että 1.4. voisin testata jos ei ole täti tullut sitä ennen, silloin on jo kp28 että ois jo voinutkin hyvinkin alkaa menkat sitä ennen eli jos niin pitkälle pääsen niin voin kertoa että alan jo olla aika innoissani ja sitten putoan taas kovaa ja korkeelta...

No, tsemppiä ja onnea kaikille joululahjaa havitteleville, paljon plussia tulossa vielä tähän pinoon ihan puhtaalla todennäköisyyslaskennollakin, eli aika moni meistä ainakin sen saa vielä varmasti jos ei ihan kaikki...

amber kp 20/26-30 yk6 :)

Vierailija
32/158 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olis taas huomenna työ päivä pyhien jälkeen edessä. OLo on että pikkasen flunssaa pukkaa. Nyt ei voi s sairastua, mutta reilun viikon päästä sopis *virn*

Tädistä päästy eroon ja pyhät tuli lasikoteltua. Ens viikonloppuna pitäsi spupuilut varmaan aloittaa ja meillä on tottakai vieraita ja kaksi hoitokoiraa vielä siihen päälle.

Arvon ostaakko pissatikkuja vai aloittaako aamulämpöjen mittaamisen. Yritän huomen aamulla sitä aamu lämpöä.

T:Vasuli kp 6/28-40, yk 6

Vierailija
33/158 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutkasti onnea plussasta!

Näin kierron tylsillä alkupäivillä parasta ajankulua on lukea teidän plussauutisia :)

Tinttana kp4/29-30

Vierailija
34/158 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy heti kysyä, että onko noita greippimehuja monenkinlaisia?? Omani löysin Prismasta, ainoa jonka löysin (olisikohan kylmässä ollut sitten muita vaihtoehtoja?) ja on TODELLA pahaa :( Moni kun on sitä mainostanut raikkaan makuiseksi, niin ei tuo kyllä ole.. Piti ihan tarkistaa päiväyskin, ettei ole mennyt vanhaksi. Mutta juon sen kyllä silti :D Pitää seuraavalla kauppareissulla katsoa, josko löytyisi jotain toista. Vai olisiko jotain vaihtoehtoa greippimehulle??

Menkakivut jyllää, heräsin jo puoli kuudelta kipuihin. Vapaapäivänä vielä.. blaah! No, ennemmin näissä kivuissa kotona kuin töissä!

Annu_81, kp 2/27, yk 3

Vierailija
35/158 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta Naranja!

Saas nyt nähä mitä tässä käy.. menkka kivut on tullu kuvioihin, mut vielä tulee vaan sellasta ruskeeta.. Asennoiduin kylläkin jo siihen et täti tulee ja hyvä niin, johan siitä on vuosi aikaa kun viimeks se on ollu vierailulla :D

Sitten ainakin päästään kunnolla yrittämään, mut viel en kuiteskaan heitä hanskoja tiskiin, vaan jännään siihen asti ku mahdollista!

Tammivauvakin ois tervetullut!

mammmaa yk1 dpo10

Vierailija
36/158 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt Rybb&Deckersin (mehuhyllystä) ja Valion (kylmäkaapista). Lisäksi on ollut jotain verigreippimehuja, joita en ole hankkinut. Mun mielestä nuo ovat maistuneet melko samalta, mutta R&D sisältää kaikenlaisia makeutusaineita, joten olen päätynyt juomaan Valion mehua. Onhan se hapanta, mutta syön sen kanssa yleensä jotain makeaa (mysliä, keksiä tms).

Olen tässä koettanut saada aikaa, jotta pääsisi gynelle tarkempiin tutkimuksiin... Yths:ltä sain ajan toukokuun puoliväliin (!) ja julkiselle en ole vielä päässyt ajanvarauksesta läpi, siellä kun ei ole jonotusta vaan tuuttaa varattua! No tänään pääsen sentään terkkarin vastaanotolle mittauttamaan perusjuttuja ja kyselemään vähän merkintöjä potilastiedoistani. Ja yritys julkiselle jatkuu...

syre kp 6/30

Vierailija
37/158 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta kiiruhdin apteekkiin ja ostin Prediktorin ja Apteekin Oman Testin. Kyllä ne plussaa näyttää. Viivat on vielä haaleita, mutta selviä.

Kyllä tämä on niin käsitämätöntä!!! Vaikka olisi tuulimuna, niin olen onnellinen ettei ainakaan putket ole tukossa ja homma toimii!

Aika näyttää saadaanko joukuussa vauva, joten en vielä ihan hirveästi liputa :)

Mieskin ihan liikuttui, että tällä ikää vielä onnistuu ;)

Nyt vaan muitakin mukaan ja tsempitän täällä vielä pitkään :))

-fatmama rv 4+1-

Vierailija
38/158 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! :) Täti saapui kunnolla tänään, joten uuteen kiertoon mennään (yk 8). Menkat alkoi nyt jo kp 27!! :O Mitäh ?!? Kävin gynellä tänään ja sanoi, että aika myöhään minulla on ovis, kun olen välillä bongannut sen kp 16. Sitten tuosta endoepäilystä: Ei nyt suoranaisesti sanonut, että se on, mutta epäily on. En halunnut, että tekee sisätutkimuksen kun on menkat. Ja tammikuussa ei mitään ihmeempää löytynyt myöskään, silloin lääkäri vaan antoi epäilyn. Mutta ajattelin käydä uudestaan kun menkkakivut vaan paheni. Sain nyt Burana 600mg reseptin kipuihin. Sanoi, että syksyllä sitten uudestaan jos en ole raskautunut ja jos kovat kivut jatkuu.

Yk 8 siis alkoi nyt tässä vauvayrityksessä. Lääkäri sanoi, että sen vuoden voi rauhassa yrittää ja kuulemma voi tärpätäkin paremmin kun aurinko paistaa enemmän. :) Ja ihan vinkiksi vaan, että kannattaa aloittaa puuhailu kp 10 ja jatkaa kp 16 asti joka toinen päivä tyylillä. Siis silloin kun kierto ei ole yli 30 päivää.

Minä siis pysyn vielä täällä joulukuisissa. La. on laskurin mukaan 30.12.

Vierailija
39/158 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan se noin.. Harmi, että sulla täti sit tuli taas! Mutta innolla uuteen kiertoon! Keväällä mieli on virkeämpi ja tärppi tulee varmasti helpommin! Mä aloin muuten ite miettimään eilen, et oliskohan mullekin tullu endoa.. Kun noita kipuja on melkeinpä pitkin kiertoa ja välillä tosi kovat. Saas nähdä.. Jos ei nyt tärppiä ala tuleen ni pitää varmaan käydä gynellä.

Sain lähtöpassit töistä kotiin, kun mittasin lämmön ja se oli 37.4. Kurkku on vähän kipee ja höntti olo, mut ei kyllä kunnon flunssaa ole. Työkaveri oli tiukkana, et nyt pitää lähtee lepäämään, että paranee pian. Noo.. mielellään mä lepäilen kotona tän päivän. Lapset on vielä päiväkodissa, haen vasta unien jälkeen, kun kerran heidät sinne on viety. Saanpahan levätä kunnolla.

Mulle tuli sellanen mieleen, et voiko lämpö nousta kiinnittymisen aikaan lisää? Toiveitahan pitää elätellä.. En oo varsinaisesti lämpöjä mittaillu, mut huvikseen oon välillä kattonu ja tähän asti ollu jotain 36.4. Jos se ovis oli viime viikon ma, niin nyt olis aika sopiva ajankohta kiinnittymiselle.. Enpä tiedä.. En kyllä ollenkaan usko, et tässä kierrossa raskautuisin.

Nyt pitää painua pehkuihin. Jos ottaisin kunnon unet!

Plussaonnea edelleen! Toivottavasti pian tulee plussia lisää.

t. iiiik kp 24/27-41

Vierailija
40/158 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nyt kp 25/27-30. Ei millään malttais... olo on todella ristiriitainen.. Välillä oon ihan varma että raskaana ollaan, mutta sitten tulee taas varmuus negasta. Maha oli viime yönä tosi kipeä, ja oli paha olo. Ajattelin että joku vatsatauti, mutta nyt tuosta olosta ei ole enää tietoakaan. Rinnat hieman arat kuten ennen menkkoja, selkää ja vatsaa juili eilen illalla.

Ei auta kuin odottaa, mutta odottavan aika on pitkä:)

Plussatuulia, tarrasukkia ja intoa pupuiluun - kuka mitäkin tarvitsee! :)

tikru. dpo10