Rehellisesti: mitä ajattelet pariskunnasta, jossa vaimo on päästänyt itsensä lihomaan
ylipainoikseksi seurusteluajoilta ja mies on pysynyt samanlaisena painoltaan? Minulle tulee mieleen, että mies raukka haluaisi varmaan hoikan vaimonsa takaisin
Kommentit (106)
2800 m on hyvä tulos 20-29-vuotiailla MIEHILLÄ. Mutta hei, sulla taitaakin olla ihan omat taulukot ja vaatimukset käytössä..
t. seurustelua sivusta seurannut valmentaja
naisella. Ei missään tapauksessa hyvä.
t. paneskelua sivusta seurannut urheilija
Meninkin tyhmä, kotimaan ikävässä laittamaan yhtään mitään kommenttia mihinkään. HUH! Noh, heti sinä päivänä ku teistä kaikista löytyy se TYÖNARKOMAANI yhdistettynä perhe-elämään joka tekee kaikkensa, ettei perhe eikä varsinkaan lapset kärsi, ....jne......suotta mä tässä enää posmotan.
Niin, olen heikko, teen töitä ympäri ämpäri ja se mitä syön JOS saan päivän aikana muuta ku kahvia/teetä (jota inhoon) olen syömäri, laiska lihoova possu!
Tuliko hyvä mieli?:D Kuten jo aiemmin sanoin, hauskaa lukee näin valtavan kriittisiä ja järkkymättömiä mielipiteitä asioista, joista kuitenkaan suuremmat suunsoittajat eivät sohvaltaan tiedä yhtään mitään! Vaan kunniaan sohvat ja kovat mielipiteet!:D
Kyllä pitää olla ihmisellä kiire jos kolme kilometriä pitää juosten mennä. Lähtis aiemmin kotoa nii ei ois mikään kiire.
vaan esim. 400 m radalla tai juoksumatolla. Juoksumatto tosin ei ole täysin rataa vastaava.
Vierailija:
Kyllä pitää olla ihmisellä kiire jos kolme kilometriä pitää juosten mennä. Lähtis aiemmin kotoa nii ei ois mikään kiire.
Niin kuin joku jo laittokin,kun keho on kunnossa niin mielikin on kunnossa. En sano kenellekkään miten toisten ihmisten pitäisi elää, jokainen elää niin kuin parhaakseen näkee. Annetaan kaikkien kukkia, kuitenkin samassa veneessä ollaan. Jos keskittyisitte elämässänne muuhun kuin toisen ja itsenne arvosteluun niin saisitte paljon enemmän sisältöä elämään. Keho on kuori joka on hetken ajan käytössämme, itse päätätte miten siitä huolehditte. Olkaa rehellisiä itsellenne ja antakaa kehollenne se kaikki rakkaus minkä se vaatii. Vaihtakaa negatiivisuus positiiviseksi niin huomaatte pian kehossanne suuria muutoksia.
- Nainen
edustaa sitä, että voi syödä mitä tahansa, eikä tarvi ponnistella päästäkseen paikasta A paikkaan B. Tämä on juuri se " lihavat on lepposia" -asenne. Urheilevat ja liikunnalliset ihmiset ovat tiukkiksia ja kylmiä. Halutaan olla mielummin positiivinen, rehevä, kilojensa kanssa sinut oleva naisellinen nainen.
Vierailija:
Vaihtakaa negatiivisuus positiiviseksi niin huomaatte pian kehossanne suuria muutoksia.
- Nainen
Olen hoikka, eikä missään hylly koska liikun paljon. Ei tämä mun elämäntapani silti terve ole, 10 vuoden kuluttua hukun varmaan kolesteroliin. Olenpahan vaan pirunmoisessa koukussa roskaruokaan. Mies on kuulemma tyytyväinen kun syön reilusti ja näytän hyvältä. Eli jos olisin lihonut niin se olis varmaan jo kalppinu tiehensä ;)
Ei kaikki syömisongelmaiset ole liian laihoja tai liian lihavia... Pointti tässä on se, että mua ihmetyttää tuo lihavien mollaaminen. Alkuperäinen kysymyskin oli et mitä mieltä sellaisesta PARISKUNNASTA, jossa nainen on lihonut. Kaikki paasaa täällä vaan naisten läskeistä.
naisten lihavuus vaikuttaa miesten kykyyn.
Vierailija:
Kaikki paasaa täällä vaan naisten läskeistä.
Ja kun tiedetään, että suurin osa suomalaisista miehistä on ylipainoisia, niin vieläkö joku ihmettelee suomalaisten naisten intoa etelänmatkailuun? Kuumissa maissa plösöjä löytyy vasta keski-iän ohittaneiden miesten joukosta...
Todella hauskaa luettavaa, vois kuvitella kirjoittajiksi jotain yläasteikäisiä tai vajaaälyisiä...
Ihan oikeasti, aikuisia ihmisiä, ja tällaista kirjoitellaan. Onko tuolla nyt väliä, onko se naapuri onneton lihavan vai laihan kanssa...
Pitäköön jokainen huolen omista asioistaan, huolehtikoon omista luistaan ja läskeistään.
Kyky ei vaadi kovaa kuntoa, ainoastaan silmänruokaa.
Vierailija:
Miesten lihavuus vaikuttaa miesten kykyyn.
Vierailija:
Todella hauskaa luettavaa, vois kuvitella kirjoittajiksi jotain yläasteikäisiä tai vajaaälyisiä...Ihan oikeasti, aikuisia ihmisiä, ja tällaista kirjoitellaan. Onko tuolla nyt väliä, onko se naapuri onneton lihavan vai laihan kanssa...
Pitäköön jokainen huolen omista asioistaan, huolehtikoon omista luistaan ja läskeistään.
Potenssihäiriöitä aiheuttavat päänsisäisten ongelmien lisäksi mm. ylipaino, tupakointi, runsas juopottelu, sydän- ja verisuonitaudit ja niiden lääkitys.
Moni asia hoituisi kuntoon kun suomalainen mies ottaaisi ja hoitaisi elämäntapansa kuntoon. Sitten sitä silmänruokaakin olisi rahkeita ruveta edellyttämään.
Ihan tutkimusten mukaan. Eli mikä olikaan ongelma..
kuin ylipainoiset naiset. Se on se ongelma. Parisuhteessa naiset ovat siis useammin ylipainoisia kuin miehet. Ihan tutkimusten mukaan.
BMI on 28, eli ylipainoa on. Potenssiin on tullut muutos perheen kasvaessa, mutta painoni ei ole noussut. Ts. en pidä näkemästäni enää niin paljon kuin aiemmin. Runkatessa potenssiongelmia ei ole, eli ne eivät edes ole oikeasti potenssiongelmia. Ei tähän mitään juopotteluja ja röökaamista kannata sotkea. Kyse oli ylipainosta.
Vierailija:
Potenssihäiriöitä aiheuttavat päänsisäisten ongelmien lisäksi mm. ylipaino, tupakointi, runsas juopottelu, sydän- ja verisuonitaudit ja niiden lääkitys.Moni asia hoituisi kuntoon kun suomalainen mies ottaaisi ja hoitaisi elämäntapansa kuntoon. Sitten sitä silmänruokaakin olisi rahkeita ruveta edellyttämään.
Olen lihonut kaikkien raskauksien aikana 20 kg ja se on lähtenyt sitten vuoden sisällä pois. Olen ollut suunnattoman kiitollinen miehelleni, joka ei ole huomautellut ja harmitellut asiaa. Ollaan rakasteltu ja rakastettu.