Rehellisesti: mitä ajattelet pariskunnasta, jossa vaimo on päästänyt itsensä lihomaan
ylipainoikseksi seurusteluajoilta ja mies on pysynyt samanlaisena painoltaan? Minulle tulee mieleen, että mies raukka haluaisi varmaan hoikan vaimonsa takaisin
Kommentit (106)
jota viilsi liian syvältä lukea näitä. Tippuikohan arvomaailmalta pohja pois?
M40+
Olen tavannut kauniin naisen. Olemme onnellisia yhdessä. Pitääkö minun pyytää häntä lihomaan, jotta suhteemme olisi aito? Oppiesi mukaan liittomme on tuhoon tuomittu, sillä hänhän on vain näyttelyesine ja egobuustausta. Lisäksi hänen täytyy olla pinnallinen ja kananaivoinen, jota joudun häpeämään.
Kuinka paljon hänen täytyy lihoa, jotta hän lakkaa olemasta bimbo? Anna kilomäärä. Riittääkö jo viiden kilon ylipaino tekemään hänestä syvällisen ja hyvän kumppanin? Vai täytyykö olla enemmän?
Käyn itse salilla ja pukeudun siististi. Täytyykö minun muuttaa noita tottumuksia jotta olisi hyvä kumppani?
Vierailija:
jota viilsi liian syvältä lukea näitä. Tippuikohan arvomaailmalta pohja pois?
M40+
Viiltää ihan kauhiasti. Pohjat tippua kolisee kun joku julistaa että naisen pitää olla lihava. Uskotaan uskotaan.
Sanoo että ei ole koskaan ollut näin onnellinen ja uskon täysin: ennen niin masentunut ja hiljainen mies hymyilee koko ajan silmät tuikkien. Joten ei se kauniin naisen valinta aina metsään mene =)
varsinainen gallup...hohhoijaa. Voi se mieskin lihoa, kun entisen sinkkuelämän jälkeen alkaa perhe-elämä, ja onko se hyvä seksi nyt sitten kiinni niistä kiloista...? uskoisin, että jos rakkautta on, niin kilot ovat sivuseikka, itselläni on ylimääräistä, kuten myös miehelläni, ja se ei meidän elämäämme kyllä häiritse! Toki ollaan mietitty, että kohta kun lapsiluku on täynnä " ryhdistäydymme" ja aloitamme yhdessä kevyemmän elämän:) mutta emme siitä mitään numeroa ole tehneet, ei minkään ulkoisen asian vuoksi, vaan ihan oman jaksamisen takia. On se kumma kun naisia aina syyllistetään, että päästävät itsensä " repsahtamaan" , naisethan ne lapset kantavat ja synnyttävätkin, ja silti pitäisi olla hoikka, jaksaa olla aina tiptop jne. Onhan miehillä aikaa urheilla ja harrastaa, kun nainenhan yleensä lapsista enimmäkseen huolehtii, miten siinä sitten enää jaksaa harrastuksiin lähteä, toki on niitä supervaimojakin...kadehdittavaa. Jos se elämä ja parisuhde on niin pinnallista ja suhde kiinni kiloista, kannattaa kyllä miehen/naisen katsoa peiliin. Tämä mun mielipide.
terveisin 12 numerolla kirjottanu joka ei nyt ihan yleistää halua mutta jota suorastaan vituttaa tämä pyöreiden naisten solvaaminen. Ei oo ihmekään jos on sitten omallaki vaimolla joskus vaikea uskoa että oikeasti on kaunis ja seksikäs pakkaus.
Loppujen täytyy tyytyä pullukkatavikseen.
Vierailija:
Onko salaliittoteoreetikko think about it -mies?
Ei ole. Kirjoitettu salaliittoteoria muodostaa lähinnä koomisen stereotyypin. Stereotyypit ovat kauttaaltaan mätiä ja tarpeettomia. Tottakai ne lähtevät aina jostain liikkeelle eli myös stereotyypin mukaisia henkilöitä on olemassa. Näistä ei kuitenkaan voi vetää johtopäätöksiä sen laajemman ihmisjoukon käyttäytymiseen.
Think about it.
Ryhdistäytykää, miehet, ja sulattakaa ne omat laardinne ennen kuin vingutte oikeuksianne kauniisiin ja timmeihin naisiin.
Vierailija:
Näistä ei kuitenkaan voi vetää johtopäätöksiä sen laajemman ihmisjoukon käyttäytymiseen.
Täytyy tähän vielä lisätä se että näin kuitenkin tehdään. Usein. Muodostetaan uusia surkuhupaisia stereotyyppejä mitä erilaisimmin agendoin. Osalla pönkitetään omaa erinomaisuuttaan, toisella poljetaan toisen huonoutta. Periytyykö kaikki tämä käytös huonosta suomalaisesta itsetunnosta, kateudesta vai mistä?
Outoa. Perin outoa. Mutta onhan tämän tyyppistä jallitusta poikkeuksellisen huvittavaa seurata. Sekä livekeskusteluissa että esimerkiksi näin keskustelupalstoilla.
Think about it.
vaan siitä että se ei esim minua häiritse yhtään muuten täydellisessä naisessa.
Ja lihavakin nainen voi olla todella kaunis. Ei se läski ole kaunista vaan voi olla vaikkapa todella upea tukka, kauniit hymyilevät silmät ja iloinen yleisolemus ja näinollen kokonaisuutena kaunis.
Pitkässä suhteessa ei kiloilla ole mitään väliä jos on aikoinaan rakastunut kokonaiseen ihmiseen ei pelkkään kauniiseen kuoreen.
12
Vierailija:
Osalla pönkitetään omaa erinomaisuuttaan, toisella poljetaan toisen huonoutta. Periytyykö kaikki tämä käytös huonosta suomalaisesta itsetunnosta, kateudesta vai mistä?
Think about it.
jos tuo alla oleva on se mitkä johtopäätökset teit tekstistäni niin näköjään sinä olet teidän suhteessanne se kana-aivo. Ainakin mitä luetun ymmärtämiseen tulee. Sorry. Sitä paitsi siitä että sinun akkasi on kaunis ei ole mitään muuta todistetta kuin oma kehusi.
M40+
Vierailija:
Olen tavannut kauniin naisen. Olemme onnellisia yhdessä. Pitääkö minun pyytää häntä lihomaan, jotta suhteemme olisi aito? Oppiesi mukaan liittomme on tuhoon tuomittu, sillä hänhän on vain näyttelyesine ja egobuustausta. Lisäksi hänen täytyy olla pinnallinen ja kananaivoinen, jota joudun häpeämään.Kuinka paljon hänen täytyy lihoa, jotta hän lakkaa olemasta bimbo? Anna kilomäärä. Riittääkö jo viiden kilon ylipaino tekemään hänestä syvällisen ja hyvän kumppanin? Vai täytyykö olla enemmän?
Käyn itse salilla ja pukeudun siististi. Täytyykö minun muuttaa noita tottumuksia jotta olisi hyvä kumppani?
Ei se ole mikään päämäärä elämässä, se vain on niin. Toiset ovat kauniita ja haluavat pysyä hyvässä kunnossa. Terve sielu terveessä ruumiissa. Kaikkia ei kuntoilu kiinnosta. Ei naiset sitä miesten takia harrasta. Siitä tulee vain niin hyvä olo.
Vierailija:
sellaisen, jonka päämäärä elämässä on näyttää mahdollisimman hyvältä ajatuksista tai toisesta piittaamatta. Näille ei myöskään yleensä se oman miehen ihailu riitä vaan kehuja pitää kalastaa yökerhosta ja onpa muutama sitten jatkanut siitä komean uroksen petiin asti. Mies kotona lasten kanssa.
sekö tässä nyt sitten järkytti että huomasit pokanneesi sen kaunottaresi oman olemattoman itsetuntosi jatkeeksi? En minä täällä ole väittänyt etteikö sekä kauniita että fiksuja naisia voi olla olemassa myös samassa paketissa, tämä ei vaan sulle näköjään tuolla aiemmin aennut kun piti alkaa siitä louskuttamaan. Joku napsahti ja pahasti, kerro nyt koko raadille että mikä.
M40+
katoavaista, mutta rumuus sen kuin pahenee.
Kaunis ja komea ulkokuori voi viehättää aikansa, mutta sama raadollisuus, itsekkyys ja ärsyttävyys ne paljastuvat kaikista paketeista. Ylilyönnit ulkonäössä kumpaan suuntaan tahansa voivat karkottaa kumppanin.
Se ettei päästä itseään lihomaan, on " kumppanin kunnioittamista" ?? Minun käsitykseni mukaan kunnioittaminen taas on mm. toisen mielipiteiden ja ajatusten sallimista, yksityisyyden huomioimista, toisen hyväksymistä puutteineen ja vikoineen jne.
Jos kumppanini lihoisi, en todellakaan pitäisi sitä kunnioitukseni puuttumisena.
Vierailija:
sekö tässä nyt sitten järkytti että huomasit pokanneesi sen kaunottaresi oman olemattoman itsetuntosi jatkeeksi? En minä täällä ole väittänyt etteikö sekä kauniita että fiksuja naisia voi olla olemassa myös samassa paketissa, tämä ei vaan sulle näköjään tuolla aiemmin aennut kun piti alkaa siitä louskuttamaan. Joku napsahti ja pahasti, kerro nyt koko raadille että mikä.
M40+
Jos tiedän läskin olevan minulle ehdoton turn off, pitäisikö minun silti yrittää parisuhdetta lihavan kanssa? Eikös ole parempi, että myönnän tässä asiassa rajallisuuteni ja valitsen kumppanikseni (muiden ominaisuuksien ohella) silmääni miellyttävän tapauksen?
Onhan naisillakin kriteerejä, moni ei seurustele itseään huonommin tienaavan/autottoman/kouluttamattoman/runsaasti alkoholia käyttävän kanssa. Ja hyvä niin.
Ainoa, mikä minulla menee yli hilseen on tuo väite kauniiden naisten tyhmyydestä. Kyllä asia menee melkeinpä toisin päin, miettikää vaikka naiskansanedustajia (Saarela, Taiveaho, Sarkomaa). Eivät voi olla täysin bimboja koska ovat päässeet nykyisiin asemiinsa ja näyttävät taatusti paremmalta kuin 90% hiekkalaatikon reunalla istuvista kotiäideistä.
JVierailija: