Rehellisesti: mitä ajattelet pariskunnasta, jossa vaimo on päästänyt itsensä lihomaan
ylipainoikseksi seurusteluajoilta ja mies on pysynyt samanlaisena painoltaan? Minulle tulee mieleen, että mies raukka haluaisi varmaan hoikan vaimonsa takaisin
Kommentit (106)
Ja samoin on kyllä naaman laita, näyttää paljon ikäistää vanhemmalta!!
Muutenkaan ei kyllä häävi nainen, luuta ja nahkaa & tissit, jotka ei pienene vaikka elopaino laskis kymmeniä kiloja ;o)
tulee vaan mieleen, että miten ihminen, jolle ulkonäkö on näin tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa, kestää sen, että ko tyyppi muuttuu vanhetessaan, vaikkei päästäisikään itseään lihomaan muodottomaksi? Naiselle tulee usein lasten myötä järkyttävät raskausarvet, ryppyinen veltto mahanahka ja riippuvat tyhjät rinnat, eikä näille asioille voi käytännössä mitään, ne eivät ole kiinni kuntoilusta vaan kudostyypistä. Lisäksi normaali maata kohti valahtaminen, rypyt jne. Miehet usein kaljuuntuu, mahaa kertyy, ryppyä ja runttua pukkaa, korvat kasvaa, perse litsahtaa. Miten sen kestää, jos ei kestä paria vatsamakkaraa? Ovatko ulkonäkökeskeiset tyypit sitten juuri niitä, jotka vaihtavat tietyssä vaiheessa nuorempaan? Voisiko joku sellainen vastata ihan asiallisesti, joka tässäkin ketjussa kertoo paheksuvansa / säälivänsä ap:n esimerkkiparia.
..ja elämässä on monia syitä,jotka edesauttavat lihomista, eri sairaudet, masennus jne. jne. sekö on sitten se kunnioittamisen mitta parisuhteessa, mitä pienempi perse, sen suurempi kunnioitus:) aivan uutta mulle!!heh! ja olen kyllä monesti nähny laihoja, ja ne on niin seinästä revittyjen näköisiä että huh huh, kauneushan se on katsojan silmissä?!
Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta.
Rasvaniskainen lihaksikas raksamies katsoo kuolaten minihameista blondia, joka puolestaan ei anna raksamiehelle. Minihameinen blondi puolestaan kuolaa tyylikkäästi pukeutuneen muodikkaan homon perään, joka ei anna blondille. Ja homo katselee sillä silmällä raavasta raksamiestä, jolloin ympyrä on sulkeutunut.
ei vastata juu. mutta kysyä voisi sen verran että kumpaa sinä nyt haluat tässä ylistää, rahan ja menestyksen perässä juoksevia bimboja vaiko kauneutta tyhjään elämäänsä rahalla ostavia " menestyjiä" ?
Vierailija:
Tämä kysymys ei ole sinulle, vaan ihan yleistä pohdintaa: kummilla yleisesti ottaen on useammin hoikka kaunotar kainalossa? a) menestyvillä, vaikutusvaltaisilla miehillä jotka ovat saavuttaneet jotain merkittävää b)huonoitsetuntoisilla luusereilla?Ja vastata ei tarvitse, kaikkihan tämän tietää.
" ....sekö on sitten se kunnioittamisen mitta parisuhteessa, mitä pienempi perse, sen suurempi kunnioitus ...."
Haa- haa! Hekottelen tässä itsekseni, ei voi mittään. Aina vain löytyy niitä lahopäitä, jotka kaunista kuorta ihaillessaan nyrpistävät pottunokkaansa kun jossakin vilahtaa selluliittia ja jenkkakahvaa.
Ei ainoastaan aika jätä jälkiään jokaisen julkisivuun vaan sen voi tehdä myös esim. sairaudet ja onnettomuudet. Jättäisikö ulkokuorta tärkeimpänä pitävä parinsa, jos tämän kasvot ja keho muuttuisivat syöpäleikkauksen tai tulipalon jälkeen?
Miten voisi enää sietää toisen arpia tai puuttuvia ruuminosia jos ei kestä katsoa selluliittipersettä tai vatsamakkaroita?
Olen kuulkaas niin lösähtänyt mitoiltani. et huh ja kuperkeikka! Vaan silti homma menee näin,et olin 9v kotona, lasten edun vuoksi, nyt EN ole kotona enkä myöskään edukseni mitä kroppaani tulee. Vaan täytyy sanoa et nää dosat ym miellyttää yllättävän paljon miehiä ja EN aio mihinkään suhteeseen ryhtyä. Kyl toi oma isukki iskee aina ku vaan tarve vaatii:D
alunperinhän tässä on kyse siitä, että toinen puolisoista (voi olla myös mies) päästää itsensä sellaiseen kuntoon, jota ei ollut tutustumisen/rakastumisen hetkellä - ruumiinrakenne usein on yksi tärkeä piirre, johon toinen luonnollisesti kiintyy
tutustumisen hetkellä oleva tilanne on siten oletusarvoisesti " kaunista" (riippumatta onko se hoikkuutta tai mitä tahansa jotain muuta) ... itse aikoinaan mietin (pelkäsin), voisiko minulle käydä niin, että tuleva kumppanini leviää ajan myötä muodottomaksi - muuttuu tässä suhteessa toiseksi henkilöksi - ainakin minulle sellainen tilanne voisi olla suuri ongelma parisuhteen laadun kannalta (olen niin rajoittunut, että seksi ei yksinkertaisesti onnistuisi ylipainosen " mamman" kanssa) , vaikka se ei voi olla tietenkään ainoa syy yhdessä olemiseen
on kyse sitten alkoholin tai ravinnon väärinkäytöstä, on ne minusta rinnastettavissa olevia asioita, jotka voivat laukaista eroon johtavaan kehityksen - ja kaikki tämä pätee tietysti sekä miehiin että naisiin
Vierailija:
! ja olen kyllä monesti nähny laihoja, ja ne on niin seinästä revittyjen näköisiä että huh huh, kauneushan se on katsojan silmissä?!
Niin. Ja minun mielestäni lihavat ovat usein seinästä revityn näköisiä. Miksi sinun mielipiteesi olisi sen oikeampi kuin minunkaan? Hassu luulo, että jos haukkuu laihoja on fiksu ja syvällinen, jos haukkuu lihavia on pinnallinen idiootti.
Eihän lasten pukeminen, syöttäminen, leikittäminen jne. lihota ketään, vaan se mitä aikuinen itse laittaa suustaan alas. Päinvastoin, aktiivisesti lasten kanssa touhuava äiti useimmiten hoikistuu. On totta, että lasten ollessa pieniä tuntien salitreeneihin ei jää aikaa, mutta fiksu äiti tai isä ei silti jättäydy täysin liikkumattomaksi. Lenkkeillä voi lapsi rattaissa, kotona voi jumpata, salille voi lähteä aikaisin aamulla/myöhään illalla kun lapset nukkuu... ja liikunta antaa enemmän energiaa kuin ottaa joten sitä jaksamisasiaa en tässä kohtaa oikein ymmärrä.
Vierailija:
ylipainoikseksi seurusteluajoilta ja mies on pysynyt samanlaisena painoltaan? Minulle tulee mieleen, että mies raukka haluaisi varmaan hoikan vaimonsa takaisin
kiinni ja alkaa laihduttaa. Ei se mieskään todellakaan mikään itsestäänselvyys ole vaikka sen onkin rengastettua saanut.
Ei ole realismia edellyttää, että 40-vuotias useamman lapsen äiti näyttäisi täsmälleen yhtä hyvältä kuin 20-vuotias lapseton. Itse olin nuorena alipainoinen (ns. mallimitoissa) ja nyt on 5 kg liikaa BMI:n mukaan. Muotoja on kumminkin edelleen, ja omaksi hämmästyksekseni myös muut monet miehet kuin omani edelleen tuntuvat minua pitävän viehättävänä. Luulenpa, että syynä on se, että olen nyt paljon varmempi itsestäni ja kropastani, ja kyllä pidän ulkonäöstäni huolta muutamasta ylikilosta huolimatta.
viehättävänä. Saatat näyttää helpolta nakilta. Vai miten tuo viehättävyytesi on tuotu esiin?
Vierailija:
ja omaksi hämmästyksekseni myös muut monet miehet kuin omani edelleen tuntuvat minua pitävän viehättävänä. Luulenpa, että syynä on se, että olen nyt paljon varmempi itsestäni ja kropastani
vertaus, ettei kotona oleva äiti liho, jos ei syö liikaa?! Missä hiton välissä sä kuvittelet kotiäidin lounastaan nauttivan?:) Nääs aamut, päivät ja illatkin menee melkoisessa lennossa, lapset harrastuksiin jne....huusholli kuntoon ja ukkooki pitää hoitaa. Kyl ne kilot tulee, jos on tullakseen ihan jostain muusta ku syömisestä. Oispa IHANAA syödä rauhassa, itsekseen, joku makee KUNNON RUOKA!:D Vitsi mikä ketju tääkin on. Muksuille ku teet ruoan ni ukko jo kinuaa sitä tiettyä et reenit onnistuu.
Vaan mun kilot kannan siinä mitä heilunkin. Sit ku lapset lentää pesästä, mulla on aikaa itselle, vaan miten käynee ukon:/ Relatkaa nyt ihmiset. Jokainen on mitä on. Läskit ei pue ketään, vaan joillakin niitäkin vaan on, so?
Tässä taas eräs joka ei tajua perusasioita. Jos syö enemmän kuin kuluttaa niin lihoo. Mistä se ylimääräinen lihottava energia tulee? Tyhjästä? Taidat tarkoittaa, että lihoo vaikka ei syö kunnon ruokaa, ainoastaan jotain " pientä" kuten suklaata, sipsejä, viinereitä ja kermakahvia sokerilla. Kumma juttu, kiloja kertyy vaikka ei syö " juuri mitään" .
Vierailija:
Kyl ne kilot tulee, jos on tullakseen ihan jostain muusta ku syömisestä. /i]
bmi on 21.
Liikuntaa en ehdi harrastaa kun mies on paljon poissa kotoa. Joskus iltaisin teen tuossa olkkarissa jotain liikkeitä, pitäis tehdä useammin.
Jenkkakahvat löytyy ja selluliittia, niitä ei ennen lapsia ollut. Olen kyll kieltämättä hieman rupsahtanut, mutta peilistä kun katson niin siellä on edelleen erittäin vetävän näköinen nainen. Saan syödä mitä haluan, en silti liho, mutta liikunnan puute harmittaa. Mieheni silti tykkää minusta, seksielämä on upeaa ja mies jaksaa huokailla kuinka seksikäs olen.
Minulle ei siis painoa ole tullut lisää, löysyyttä kylläkin. Mies on lihonut reilusti yli 10 kiloa, mutta ei se minua haittaa. Hieman kuitenkin hu olestuttaa se, että mies syö niin epäterveellisesti, rasvaa ja taas rasvaa, se tukkii suonet. Rakastan miestäni sellaisena kuin hän nyt on ja tiedän hänen rakastavan minua. Kuitenkin terveyden kannalta meille molemmille tekisi hyvää pieni muutos elämässä.
Vaaka ei kerro muuta kuin painon.
Luonnollisesti ymmärrät, että lihasmassasi on hieman korvautunut rasvakudoksella, koska paino on pysynyt samana. Tuo pitäisi olla melko helppo hoitaa kuntoon, kun treenaa salilla ahkerasti massaa kasvattavia liikkeitä isoilla painoilla.
Siihen oikea, säännöllinen ruokavalio niin se on siinä!
Vierailija:
no minä olen samanpainoinen kuin ennen lapsia
bmi on 21.Jenkkakahvat löytyy ja selluliittia, niitä ei ennen lapsia ollut.
...tai mitä ajatellaan pariskunnasta, jossa mies on kasvattanut itselleen valtavan kaljavatsan ja vaimo on edelleen sopusuhtainen itsestään huolehtiva. Miksi tuntuu, että tuollainen on enemmän ok?
Eikö tärkeintä ole, että hyväksyy oman kumppaninsa sellaisena kuin on, miksi pitää tuijottaa vain jotain painoindeksiä ja ulkonäköä? Tai miksi ylipäänsä pitää alkaa puolustelemaan omaa painonnousua, naisen siis? Tekevätkö miehet sitä?
Vierailija:
Tämä kysymys ei ole sinulle, vaan ihan yleistä pohdintaa: kummilla yleisesti ottaen on useammin hoikka kaunotar kainalossa? a) menestyvillä, vaikutusvaltaisilla miehillä jotka ovat saavuttaneet jotain merkittävää b)huonoitsetuntoisilla luusereilla?
Ja vastata ei tarvitse, kaikkihan tämän tietää.