Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: mitä ajattelet pariskunnasta, jossa vaimo on päästänyt itsensä lihomaan

Vierailija
23.03.2008 |

ylipainoikseksi seurusteluajoilta ja mies on pysynyt samanlaisena painoltaan? Minulle tulee mieleen, että mies raukka haluaisi varmaan hoikan vaimonsa takaisin

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viehättävänä. Saatat näyttää helpolta nakilta. Vai miten tuo viehättävyytesi on tuotu esiin?

Vierailija:

ja omaksi hämmästyksekseni myös muut monet miehet kuin omani edelleen tuntuvat minua pitävän viehättävänä. Luulenpa, että syynä on se, että olen nyt paljon varmempi itsestäni ja kropastani

Vierailija
62/106 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättävä ja hyvännäköinen olen nytkin, kun en ole edes lihava, mutta paremman, sutjakkaamman näköinen olisin jos liikuntaa tulisi lisää, ja tietenkin tuossa ruokavaliossakin on korjaamista. Seksielämään ei meidän kummankaan rupsahdus ole vaikuttanut suuntaan eikä toiseen, 3-4 kertaa viikossa onhan sekin liikuntaa ;)

Laitoin tuon oman esimerkkini nyt lähinnä sen takia, kun sitä normaalipainoisuutta toitotetaan, että kaikki normaalipainoiset, vaikka bmi olis mitä eivät ole kauhean kiinteitä, vaan saattaa rasvaprosentissa löytyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajatteleekohan mies koskaan ettei tää nyt oo ihan sitä mitä tilasin....

Mirri

Vierailija
64/106 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettääkin, vaikka pinnalliseksihan mies leimataan, jos ei hyväksy 150 kiloista akkaa omana itsenään.

Vierailija
65/106 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakaan et ole kotiäiti etkä myöskään takuulla koti isä! Jos yhtään älyät perhe-elämää jossa lennetään aamu 6 ilta myöhä 22 asti, ymmärrät että ne SYÖMISET on ruisleipä nopsaan nassuun tai banaanit mukaan et ees jotain energiaa saa. Oispa hauska laittaa sut taaviankan mun elämään ja mä sit tulisin viereen ihmetteleen et on se vaan kumma, noin monta lasta synnyttänyt ja noin " lihava" . Huh huh, aikas pentu olet. Vaan kasvaa voit vielä sinäkin!

mä en kuule jaksa alkaa itkee läskejäni vaan siksi et se on joku muoti! Mulle on tärkeintä et muksut harrastaa ja ukkokin siinä sivus......tuos auton ratin takana ei juurikaan kaloreita kuluta. Vaan kaikki aikanaan.....voi voi, pientä ja kokematonta. OOtas ku oman perheen teet, olit sit mies tai nainen. Onnea sinne!

Vierailija
66/106 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tulee mieleen, etta miten lihominen vaikuttaa heidan suhteseensa. Sitten tulee mieleen, etta onko suhteessa joku vinossa ja syoko nainen suruunsa ja tukeeko mies hanta tarpeeksi.

Tai etta eiko naisella ole tarpeeksi aikaa itselleen vai heikko itsekuri.

Vierailija
67/106 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoamistaan perhe-elämällä ja marttyyrinä heittävät kommentteja tyyliin " päasia että lapsi saa harrastaa...minä huolehdin itsestäni sitten joskus..." Varmaan sitten kun se aviomies lähtee toisen mukaan. Silloinhan aina laihdutaan, leikataan tukkaan uusi malli, ostetaan uudet kuteet jne. MIksi näin, miksei voi panostaa jo silloin kun on vielä parisuhde?

Mirri

Vierailija
68/106 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin seurustelun alussa 64kg, enimmilläni 100kg ja tällä hetkellä 74kg.

Meillä on aina ollut mieheni kanssa aivan mahtava seksielämä, mukavaa ja hauskaa yhdessä ja rakkautta yllin kyllin. Painostani ollaan puhuttu leikillään ja vakavasti ja asia vaivasi minua aikanaan paljonkin. Onneksi mies sai silloin iskostettua päähäni, että olen ikuisesti se nainen, johon hän rakastui ja jota hän rakastaa, vaikka näyttäisin miltä.

Oman jaksamiseni ja terveyteni vuoksi laihdutin (todella kovalla vaivalla!!) viime vuoden aikana 18kg ja nyt olen tyytyväinen itseeni.

Ja sanottakoon vielä, että olen 160cm pitkä. Mies on 178cm/90kg

Vierailija
69/106 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne läskit ruisleivästä tule eikä banaaneista. Turhaan todistelet täällä. Ei painonhallinta ole niin vaikeaa, että läskejä tarvitsisi ruveta itkemään. On itsepetosta väittää, että lihominen johtuu jostain muusta kuin vääristä ruokailutottumuksista. Meillä on yhteinen ruokailuhetki perheen kesken. Taidat syödä mitä sattuu, suklaata, pullaa yms. Miksi teillä on vauhti päällä klo 22 saakka? Lapset menevät nukkumaan viimeistään klo 20...

Vierailija:

No, ainakaan et ole kotiäiti etkä myöskään takuulla koti isä! Jos yhtään älyät perhe-elämää jossa lennetään aamu 6 ilta myöhä 22 asti, ymmärrät että ne SYÖMISET on ruisleipä nopsaan nassuun tai banaanit mukaan et ees jotain energiaa saa. Oispa hauska laittaa sut taaviankan mun elämään ja mä sit tulisin viereen ihmetteleen et on se vaan kumma, noin monta lasta synnyttänyt ja noin " lihava" . Huh huh, aikas pentu olet. Vaan kasvaa voit vielä sinäkin!

mä en kuule jaksa alkaa itkee läskejäni vaan siksi et se on joku muoti! Mulle on tärkeintä et muksut harrastaa ja ukkokin siinä sivus......tuos auton ratin takana ei juurikaan kaloreita kuluta. Vaan kaikki aikanaan.....voi voi, pientä ja kokematonta. OOtas ku oman perheen teet, olit sit mies tai nainen. Onnea sinne!

Vierailija
70/106 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole niin taitava selittäjä kuin saamaton sohvaperuna. Sillä on aina selitys valmiina miksi juuri nyt ei pysty ehdi jaksa viitsi kykene. Se miettii niitä selityksiä koko ajan itselleen, sen takia se voi kertoa ne myös puolisolleen sekuntiakaan miettimättä milloin vaan.

Unenpuute on sellainen että sille ihminen ei voi mitään, sen minä jopa miehenä ja isänä myönnän että pikkuvauvojen äidit on usein kuin zombieita sen valvomisen takia. Kiitos ja anteeksi niistä ajoista omallekin vaimolleni mutta nyt viiden vuoden kuluttua vois jo vähän ryhdistäytyä.

M

Vierailija:

lihoamistaan perhe-elämällä ja marttyyrinä heittävät kommentteja tyyliin " päasia että lapsi saa harrastaa...minä huolehdin itsestäni sitten joskus..." Varmaan sitten kun se aviomies lähtee toisen mukaan. Silloinhan aina laihdutaan, leikataan tukkaan uusi malli, ostetaan uudet kuteet jne. MIksi näin, miksei voi panostaa jo silloin kun on vielä parisuhde?

Mirri

Vierailija
71/106 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mirri

Meinasin juuri kirjoittaa ihan samaa! Että pistää vihaksi nämä jotka syyttävät ylikiloistaan lapsiaan, ja vielä heristävät sormea että odotapas kun sinulla on perhettä. Joo, perhettä on mutta ei grammaakaan ylipainoa. Ei lapsiin panostaminen lihota ketään, vaan se mitä suusta laittaa alas. Kehotan tätä " kiireistä, joka ei ehdi syödä mitään" pitämään parin viikon ajan REHELLISTÄ ruokapäiväkirjaa - yllätys voi olla melkoinen. Keho ei pysty muodostamaan rasvakudosta tyhjästä.

Työkavereina pari eronnutta naista ja kyllä nyt ollaan parikymmentä kiloa kevyempiä ja laitetaan hiustenpidennystä ja ties mitä. Miksei sitä voinut tehdä parisuhteessa? Ja kohta joku sanoo että sillä oli niin masentava mies ettei jaksanut huolehtia itsestään. Joopa joo...

Vierailija
72/106 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univelkahan ei korjaannu kuin nukkumalla, mutta kyllä minä huomasin että valvotun yön jälkeen reipas vaunulenkki piristi enemmän kuin sohvalla makaaminen ja mässäily.

Vierailija
73/106 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyl toi oma isukki iskee aina ku vaan tarve vaatii:D

Vierailija
74/106 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ok, kai se sitten on ihan mahdotonta, että kukaan pitäisi viehättävänä jos ei ole mallimitoissa ;-)

Pääasia että itse olen tyytyväinen ja mies myös.

Vierailija:

viehättävänä. Saatat näyttää helpolta nakilta. Vai miten tuo viehättävyytesi on tuotu esiin?

Vierailija:

ja omaksi hämmästyksekseni myös muut monet miehet kuin omani edelleen tuntuvat minua pitävän viehättävänä. Luulenpa, että syynä on se, että olen nyt paljon varmempi itsestäni ja kropastani

Vierailija
75/106 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla ei SAA olla itseensä tyytyväinen, ainakaan, jos sattuu olemaan synnyttänyt ja imettänyt nainen, joka ei ole (enää) mallin mitoissa. Sen on pakko olla itsekusetusta. ;)

Vierailija
76/106 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

80

Vierailija
77/106 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuneet, että oletpa seksikäs vai tavan vuoksi(kuten tapana on, mikä ei kerro totuutta) maininneet että oletpa säteilevä tänään yms?

En tietenkään tarkoittanut, miten olet pukeutunut...

Vierailija:

58 vastaa 59:lle: " viehättävyyteni" on tuotu esiin normaalisti ihan jakkupuvuin ja paitapuseroin, olen suht konservatiivisessa työpaikassa, hutsumaisesti en pukeudu

Vierailija
78/106 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkut on alkaneet maistumaan raskausaikana kun " saa kerta syödäkin kahden edestä" ... Jos itse olet tyytyväinen olemukseesi vaikka muutaman liikakilonkin kanssa, ei sulla olisi tarvetta heitellä oheisia ivallisia kommentteja täällä? Tällä kyselyllä ei varmastikaan tarkoiteta muutaman ylimääräisen kilon omaavia tai oleteta että kaikki ovatkaan mallinmitoissa.

Itsekin lapsen saanut, imettevä, naisellinen nainen joka ei ole lihava muttei missinmitoissakaan

Mirri

Vierailija
79/106 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n avaus käsitteli käsittääkseni juuri sitä että sitä painoa tullut selvästi lisää aiempaan verrattuna. Vai oliko tässä ketjussa kyse todellakin vain joistain 150-kiloisista ;-)

Joo, tottakai se paino on syömällä tullut - ei kai kukaan muuta kuvittele? Pari lasta lyhyellä ikäerolla ja itsestä huolehtiminen kyllä jäi joksikin aikaa, myönnän. Ja myönnän että raskausaikoina en hirveästi syömisiä tarkkaillut. Nyt kuitenkin taas itsellä energiaa ja aikaa kuntoiluun, kunto on kyllä ihan kuntotestien mukaan hyvä. Seurusteluaikaiseen painoon en silti pyri, mutta muutaman kilon voisin tiputtaa ja kiinteytyä.

Vierailija
80/106 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pyri seurusteluaikaiseen painoon?

Vierailija:

kunto on kyllä ihan kuntotestien mukaan hyvä. Seurusteluaikaiseen painoon en silti pyri, mutta muutaman kilon voisin tiputtaa ja kiinteytyä.