Oletko miehellesi hänen elämänsä nainen? Rehellisesti?
Itse en ole, lapsiensa äiti vain ja se nainen kenen kanssa nyt elää. Ei tahdo naimisiin eikä tunnu arvostavankaan kovin, mutta näinkin voi elää suht koht onnellisena kun ei odotakaan liikoja.
Kommentit (32)
Ylipäänsä koko elämäni nainen tai mies -ajatus on hassu. En usko että kenellekään on olemassa vain yhtä oikeaa. Myöhemmin voi tulla joku toinen, joka on ihan yhtä oikea siihen tilanteeseen.
Sinänsä sääli koska hän on minun elämäni mies. Meillä kummallakin on paljon elettyä elämää takana ja nyt olen ekaa kertaa suhteessa jossa en ole SE nainen. Edellisissä suhteissani olin exien elämän nainen mutta he eivät olleet minulle samaa.
No, aina ei voi voittaa, mutta olen opetellut elämään asian kanssa.
Etten mäkään usko mihinkään yhteen oikeaan. Jos vaikka mä kuolisin, olisi ihan mahdollista ja todennäköistäkin, että mies aikanaan löytäisi jonkun toisen " elämänsä naisen" . Ja se olisi ihan okei, en haluaisikaan miehen jäävän riutumaan perääni! :) Mutta toivon mukaan elämme pitkälle vanhuuteen, yhdessä, elämämme ihmisinä.
Mieheni on ollut aiemminkin naimisissa ja osaa todella arvostaa löydettyään minut :) . Osoittaa sen joka päivä sanoin ja teoin. Suosittelen toisella kierroksella olevaa miestä, tunnistavat hyvän, kun sen löytävät :) .
ja mies sanoo sen useasti. Olen hänen toinen vaimonsa ja hän on sanonut, että olen hänet " pelastanut" ja saanut uskomaan hyvään elämässä.
Samoin hän on minun elämäni mies, paras ystävä, sielunkumppani.
Sanat ja teot osoittavat sen. Pian 20 vuotta nuoruudenrakkautta yhdessä ja yhä ollaan rakastuneita.
ja mies on minulle korvaamaton. Puolin ja toisin. Lupaukset pitävät loppuun asti. Seinällämme on ihana teksti; minkä mieheni jokin aika sitten kirjoitti - vakuuttaen rakkautta kuolemaan saakka - allekirjoituksineen.
Tosin minua ennen hänellä oli pari aikaisempaa " elämänsä naista" joista yhden eron käsittely oli vielä menossa kun tavattiin. Silloin en tuntenut itseäni hänen elämänsä naiseksi kun haikaili ääneen eksänsä perään vaikka sanoi rakastavansa minua.
Nykyisin koen kyllä olevani hänen elämänsä nainen.
Mutta olen ihan varma, ettei kukaan sen todellisista naisystävistä, minä mukaanlukien, ole sellainen Elämän Nainen josta se fantasioi...
Nuorempana olin intohimoisen palan kohde, nyt rinnalla kuten joku sanoi. Mutta edelleen elämänsä nainen.
mutta ei mieskään ole minulle. Silti olemme onnellisesti suuren perheen perustaneet ja eläneet jo yli 20 vuotta yhdessä...