Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on suosikkisi espresso vai cappucino?

Vierailija
31.08.2023 |

Itse pidän espressosta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espresso, maitokahvit ei ole mun juttu.

Vierailija
2/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espresso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espresso mutteripannulla

Vierailija
4/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cappuccino

Vierailija
5/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cappucino. En oo kyllä juonut sataan vuoteen. Espressoa en oo ikinä juonut, kun jotenkin kuvittelen että siinä on kauheasti kofeiinia? Oon siis extrayliherkkä kofeiinille ja siksi juon kahvia tosi harvoin.

Vierailija
6/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cappucino. 

Vaikka muuten en paljon maitokahveja juokaan (suomalainen suodatinkahvi aina mustana) niin tässä valitsen maitokahvin. Myös joku latte maistuu, varsinkin jäälatte.

Vierailija
7/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cappucino. En oo kyllä juonut sataan vuoteen. Espressoa en oo ikinä juonut, kun jotenkin kuvittelen että siinä on kauheasti kofeiinia? Oon siis extrayliherkkä kofeiinille ja siksi juon kahvia tosi harvoin.

Espressossa ja cappucinossa on yhtä paljon espressoa.

Vierailija
8/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tiedän, että noissa maitokahveissa on espressoa pohjana, mutta silti espresso pelkästään kuulostaa liian tujulta :D Kyllähän se maito pyöristää kuitenkin sitä makua.

Vierailija
9/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espresso kermalla.

Vierailija
10/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latte.

Vierailija
11/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tiedän, että noissa maitokahveissa on espressoa pohjana, mutta silti espresso pelkästään kuulostaa liian tujulta :D Kyllähän se maito pyöristää kuitenkin sitä makua.

Pyöristää makua, kyllä. Siksi itsekin valitsen cappucinon.

Mutta ei se nauttimaasi kofeiinimäärään vaikuta, saman määrän kofeiinia juot riippumatta siitä, onko kupissasi pelkkä espresso vai espresso ja vaahdotettua maitoa.

- 6 / 7

Vierailija
12/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöristää makua, kyllä. Siksi itsekin valitsen cappucinon.

Mutta ei se nauttimaasi kofeiinimäärään vaikuta, saman määrän kofeiinia juot riippumatta siitä, onko kupissasi pelkkä espresso vai espresso ja vaahdotettua maitoa.

- 6 / 7

Jep, näin se varmasti onkin 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän