Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun ihossa on?? OV

Vierailija
29.02.2008 |

En ole oikeastaan koskaan kärsinyt finneistä tai muista iho-ongelmista. Ennen kuukautisia on pukannut pari finniä. Sellaisia kipeitä pakottavia.

Nyt ihoni on ihan sekaisin. Naama on täysi sellaista pientä näppyä. Voi olla, että herään aamulla ja naama on ihan puhdas, menee puoli tuntia ja naama on ihan röpelöllä. Finnit nousevat siis ihan hetkessä. Voivat myös MENNÄ POIS ihan hetkessä. En ymmärrä. Ovat sellaisia " valmiita" , pieniä, puristamalla siis saa kaiken mömmön ulos. Mutta eihän niitä voi puristelemaan lähteä, menee naama hirveän näköiseksi... Tämä vaikuttaa jo itsetuntoon! Naama on niin epäsiistin näköinen. :( Mitään puhdistusaineita tai rasvoja en ole vaihtanut. Stressiä on ehkä hieman, suunnittelemme muuttoa....

AUTA!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaaamea akne naamaan. Lääkäri määäräsi Differin-geeliä ja jotain antiobioottista liuosta. Muutaman kuukauden kuluttua hellitti. Jokin ohimenevä hormonimyrsky kaiketi.

Vierailija
2/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko lopettaa kun ei tasaantunut..

Miksi mulla olisi hormooninäppyä, anteeksi tyhmä kysymys?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja stressiä on kyllä vuosien varrella ollut..

Kai se olis mentävä ihotautilääkärille. Mutta siis mua hävettää ihan älyttömästi ajatus mennä ilman meikkiä jonnekin. Tiedän, tyhmää...

ap

Vierailija
4/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin. Mulla vain tämä vaiva on ihan koko naamassa, ei suunpielissä ja silmien ympärillä, kuten tuossa suunympärysihottumassa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi