Olen tehnyt abortin, kysymyksiä?
Toivoisin ettei tähän ketjuun tule ihmiset vain saarnaamaan, haluan vastata asiallisiin kysymyksiin jos joku haluaa tietää jotain?
Vastaan rehellisesti kysymyksiin, mutta toivon siis ettei tänne tulla tuomitsemaan vaan kysymään jos on kysymyksiä!
Kommentit (14)
esikoinen on nyt 1v8kk ja mies lähti puoli vuotta sitten lätkimään. Jätti minulle vuokrarästiä yli 3000e, olen sairastanut vakavaa masennusta synnytyksen jälkeen. Esikoinen on ollut todella vaativa lapsi, aina.
Kaikki asiat tapahtuivat kerralla, ero, raha tilanne meni todella huonoon kuntoon.
Yksin kertaisesti minä tiesin ettei itsellä ole voimia toiseen lapseen, yhden kanssa teen parhaani.
Ja en voisi sanoa katuvani, usein mietin olisiko ollut tyttö vai poika jne
Asiat vain eivät sallineet toista lasta meidän perheeseen.
ap
ja oli sama tuntemus kuin keskenmenossa. Ei mitään komplikaatioita.
Lapsen isää ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, kerta kumi oli käytössä niin hänen mielestään ei asia kuulunut enää hänelle ja käski tehdä mitä haluan, hänei halua liittyä asiaan mitenkään.
ap
suorastaan hyväntekijä koet olevasi. Syitä riittää.
Sitten se " aiallinen kysymys" Onko sinulla mitään periaatteita elämässä?
Elämän perusarvot ovat kunnossa, kiitos kysymästä.
Ja minä mikään hyväntekijä ole, en todellakaan. Kerron vain miten asian tunnen.
ap
Olisit tappanut tämän jo olevan ja antanut uuden syntyä - ihan sama!
haluaa..
Ei saanut se ihmisenalku elää..
hyssyttely ja puhumattomuus ei auta tähänkään asiaan suhtautumista
Vierailija:
Olisit tappanut tämän jo olevan ja antanut uuden syntyä - ihan sama!
Mitä saatte tuosta että arvostelette toista ihmistä murhaajaksi? Ap:n tilanne on ollut sen verran kurja, että hänen ei olisi ollut mitään järkeä lähteä toista lasta synnyttämään. Hyvä että ihminen rehellisesti myöntää voimavarojen puutteen ja tekee ratkaisut sen mukaan. Arvostan sinua ap, tässä maailmassa on aivan liikaa lapsia huonoissa oloissa (kuten tältäkin palstalta voidaan havaita....). Voi hyvin.
ajattelin että jos jollain olisi kysyttävää abortista niin saa kysyä.
mukavaa päivänjatkoa teille
vastuunpakoilija. Et kanna vastuuta uudesta elämästäkään
Itse aloitit keskustelun. Mitä odotit??
sýntymättömien puolta, kun " omat äidit" tappavat, luvan kanssa
Ja kaikki tämä Suomessa, uskomatonta
kertoo taas paljon ap tuo tokaisu
Oletko kuullut, elämän kunnioittamisesta, kaikkien oikeudesta elää, älä tapa, nyt vaikka ensiksi???
n 3kk
ap