Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monella teistä on alaisia?

Vierailija
19.03.2008 |

millainen olet esimiehenä ja kuinka monta alaista sinulla on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan oikeudenmukainen, joustava, mutta jämäkkyyttähän esimieheltä tarvitaan ja alaisten on vaikea monesti ymmärtää, kun heille rajoja asetetaan eikä anneta toimia niinkuin itse haluavat.



Toisaalta tämä lisää heidän turvallisuudentunnetta siitä, että asiat menevät oikein, kun ne pyritään hoitamaan oikein...

Vierailija
2/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaisia 5.



olen mielestäni ihan mukava esimies. reilu ja asiallinen. ja aina saa tulla juttelemaan jos jokin ei toimi alaisilla omassa työssään.



mulla on kyllä varsin hyviä alaisia eikä ole ollut montaa ongelmatilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehenä olen kaveri, MUTTA tarvittaessa hyvin tiukka ja vaativa.

Kun hommat hoituu, en " pomota" , vaikka sanelenkin ohjeet ja tarkat hommat mitä kunkin pitää tehdä ja missä ajassa.

Pomoja minulla on kahdessa " portaassa" , hyviä tyyppejä =)

Vierailija
4/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehenä olen tiukka ja vaativa mutta toisaalta pidän alaisteni puolia ja kunnioitan heidän mielipiteitään. osaan ottaa vastaan myös kritiikkiä ja jopa odotan sitä alaisiltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi