Joudutko sinä tai miehesi olemaan joulun pyhinä töissä? Mikä on ammattisi?
Kommentit (42)
Periaatteessa vapaalla, mutta kahtena edellisenäkin jouluna on ollut äkillisiä, erityisalaani liittyvia sairaustapauksia ja olen joutunut töihin.
Veikkaan että ainakin muutamaksi tunniksi joudun töihin.
Mies myös lääkäri, mutta joulun vapaalla
Meidän hommissa ei arki ja pyhä eroa millään lailla ja vapaatakin vaan 24 päivää vuodessa=) Harvoin jouluaattona ollaan vapaalla oltu, viime jouluna ei meinanu mies edes joulusaunaan ennättää kun pyhille ruukaa aina kaikki ongelmat pakkautua;O
t. Lypsykarjatilan emäntä
Minulla aattona vapaa, joulupäivänä menen yöhön, tapanina iltaan (olis ollu yö, mutta vaihdoin työkaverin kanssa)
Miehellä aattona meno päivystämään klo 11 ja pääsee kotiin klo 22. Muutoin on joulun ajan vapaalla (seuraava työvuoro 28.pvä, on sitten koko uudenvuoden töissä..)
Hoitoalalla olen
23.12 12-21.30
24.12 13-21.00
25.12 7-15
26.12 21.15-
27.12 - 7.15
28.12 21.15-
29.12 -7.15
mutta tätä rykiä edeltää 5 päivän vapaa ja vasta 2.1 jälleen yövuoroon
meillä ainakin vuorottain joko joulu tai uusvuosi vapaa, nyt on minun vuoroni olla koko joulu töissä.
mä oon ope ja mies lääkäri
mies otti vuosilomaa tai palkatonta tai jotain jouluksi, ni ei tartte töihin mennä
Viime joulu takapäivystystä ympäri vuorokauden joulupäivä ja tapaninpäivä eli välittömässä valmiudessa lähteä työpaikalle ja jatkuvaa puhelimeen vastaamista kotona. Työpaikalla tuolloin onneksi vain 5h/pv.
Ammattina lääkäri
Mulla joulun aikoihin 7pv vapaata, insinöörimies on aina vapailla juhlapyhät.
t: päivystyksen sh
Mieheni otti loparit vuorotyöstä! Nyt on töissä lestadiolaisten firmassa, eli takuulla ei ole pyhinä töissä. :) Mieheni ajaa rekkaa...
varmasti työtä ainakin jokin osa joulusta. Uutenavuotena sitten "korvaavasti" vapaata...Jokainen vuorollaan.
Ja töissä pyhät mutta ihan mielelläni koska miehellä on 2 viikkoa lomaa niin ehditään perheen keskenkin olemaan.
Menee kuitenkin jo joulupäivänä ja tapanina töihin, jotta 27.12 päästään ajoissa matkaan, sillä vietämme uuden vuoden Lapissa ;))) Ja perusduunari tehtaassa on. Minä äitiyslomalla, joten olen helmikuun loppuun varmuudella kotona!
Tutuille terkkuja, jos tunnistivat.
Joka aamu ja ilta lypsyllä, mutta joulunviettoa lasten kanssa siinä sopivasti välissä. Toivotaan ettei koneet hajoa, niin ei isännänkään tarvitse pyhiä ympärivuorokauden töissä olla (ei olisi uutta...) .
6 vuott a olen ollut töissä, miinus kaksi kertaa jouluna äitiyslomalla, ja kertaakaan en ole aattona ollut töissä. Joulupäivänä ja tapanina olen kerran ollut illassa.
sekä mies, että minä
ollaan pappeja
Mies joutunee välipäiviksi töihin, minulla lomaa.
elukat on ruokittava ja hoidettava oli joulu tai juhannus. Nahottamollakin aikaa kuluu kivasti.
joulupäivä ja tapani vapaat. Mä olen äitiyslomalla, mutta jos en olisi, olisin myös aaton töissä.