Lue keskustelun säännöt.
Teinin ihmissuhteet ja paha mieli
23.06.2026 |
Miten auttaisitte / lohduttaisitte teiniä, joka kertoo ettei hän löydä kavereita ja kuulemma kaikki kaverisuhteet lakkaa siihen kun nämä kaverikandidaatit oppivat tuntemaan hänet paremmin.
Kommentit (2)
No kehottaisin keksimään jotain tekemistä, johon ei tarvita kavereita. Ei mulla itsellänikään ole koskaan ollut mitään kavereita tai ystäviä, mutta elämä on ollut oikein hyvää näinkin. Olen sitten vaan tehnyt asioita jotka kiinnostaa itsekseni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hankkii itselleen harrastuksen.