Apua, pelottaa! Mies ja lapset autolla matkalla mummolaan, ajoaika 2h ovat lähteneet kotoa yli 3 tuntia sitten.
Mies lupasi ajaa suoraan perille ja laittaa tekstarin saapumisesta kuten laittaa joka kerta. Ei vastaa puhelimeen, kun olen koittanut soittaa. Mies tietää miten pelkään autoilua todella huonoa tietä ja reittiä pitkin ja ottaa sen asian aina huomioon. Nyt alkaa paniikki iskeä.
Kommentit (25)
Ehkä he ovat kuitenkin vain pysähtyneet kun lapsille tuli nälkä tai pissahätä tai jotain
aivan kohta perillä :)
luulen kanssa, että ovat pysähtyneet vain jonnekin tai kännykkä on esim. jäänyt.
tule nyt vielä kuitenkin ilmoittamaan, jos löytyvät :))
sopisiko joku paikka ja aika siihen, että miehesi ois voinut olla juuri siinä kohdassa?
Eikö hän vieläkään ole vastannut puhelimeen?
Sanoitko mummolaan että soittavat heti jos kuulevat jotain?
Vierailija:
sopisiko joku paikka ja aika siihen, että miehesi ois voinut olla juuri siinä kohdassa?Eikö hän vieläkään ole vastannut puhelimeen?
Sanoitko mummolaan että soittavat heti jos kuulevat jotain?
onnettomuuksia. turvassa ovat taatusti. voihan olla, että ovat joutuneet esim. odottamaan jonkun toisen onnettomuuden vuoksi..
Odottaminen on hirveintä! Soita vielä miehelle, ehkä kuuntelevat musaa autossa, eikä kuule.
kerran jopa oksensin pelosta, kun en saanut miestäni kiinni ja oli ollut lenkillä yli 12 yöllä. no oli kesäyö ja oli jäänyt veljeni kanssa suustaan kiinni eikä ollut kännykkää mukana.
mutta siis soita vielä ja tule kertomaan ihmeessä kun löytyvät. olen huolissani koko ajan myös muiden puolesta...
Oon alkanut pelkää et poliisi tulee ovelle kertomaan onnettomuudesta enkä siksi ole pukenut yöpaitaakaan. Aina kaikki on ollut kuitenkin ihan hyvin ja matkalla sattunut jotain yllättävää mikä mulle ei ole tullut edes mieleen. Ehkä just ylimääräinen kahvilla käynti tai ruuhka + vaikka kukkakaupassa käynti ennen perille menoa ja siinä onkin aikaa mennyt eikä mieskään tajunnut soittaa ja ilmoittaa. Viimeks mummo soitti huolissaan kun miestä ja lapsia ei ollut näkynyt ja mies olikin vain kipaissut Cittarin kautta ajatuksena hakea mummolle tulppaaneja, mutta olikin juuttunut mammuttimarkkinoille melkein kahdeksi tunniksi!
Katsokaas esim. kellonaikoja: viesti, jossa pelastuslaitoksen osoite on kellotettu noin 2min ennen ap:n seuraavaa viestiä... Nopsa tyttö, jos ehti siinä ajassa katsomaan pelan sivun ja vielä kirjoittamaan tuon uuden viestinkin ;)
perheestään huolissaan oleva on sitä tiirannut jo monet kerrat ennen kuin kirjoittaa viestiä av:lle
kans panikoin aina kun mies on ilman mua jossain. Varsinkin nyt kun niitä nuoria miehiä tuntuu kadonneen kuin tuhka tuuleen....
Kymmensormijärjestelmällä kirjoittaan noin lyhyen viestin melko nopeasti. Ei siis tarvitse olla provo.
Toivottavasti kaikki on ap:n perheellä hyvin.
Vierailija:
Onnistui provoilussaan. Aika sairaat huvit kyllä jollain...
Miehellä puhelin kuitenkin takin taskussa eikä kuule, kun se soi. On unohtanut laittaa sulle sen tekstarin.