Hallitus rakenuttaa HIFK:lle uuden jäähallin
Kätevää,sanon minä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Suomessa ei ole korruptiota.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Stubbilla voi olla myös sormensa pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Stubbilla voi olla myös sormensa pelissä.
Ei yllättäisi. Isi välittäjänä tuossa hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Hifk on ruotsinkielinen seura niin Adlercreutz ja Vapaavuori ovat taustalla. Suomenruotsalaisilta imevät suomalaisilta kaikki mahdolliset rahat.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekon pitäisi pärjätä omilla rahoillaan.
Tuo koskee vain köyhiä. Muita pitää tukea.
Vierailija kirjoitti:
Olette ymmärtäneet asian väärin.
Kerrohan sitten, mikä on totuus?
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Olisi jo korkea aika 20v vatvottu yhtä helvetin areenaa
Vierailija kirjoitti:
Härskiä on touhu rikkaiden kultapossukerhoissa.
Ruotsinkieliset pitävät huolta omistaan ja viilaavat suomalaisia ihan huolella linssiin. Suomalaiset eivät osaa pitää huolta edes omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Härskiä on touhu rikkaiden kultapossukerhoissa.
Itke ripuli paska itke,ooppera lakkautetaan ja rahat lätkään.
Hyvä. 50v pelannu samas