Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua, pelottaa! Mies ja lapset autolla matkalla mummolaan, ajoaika 2h ovat lähteneet kotoa yli 3 tuntia sitten.
16.03.2008 |
Mies lupasi ajaa suoraan perille ja laittaa tekstarin saapumisesta kuten laittaa joka kerta. Ei vastaa puhelimeen, kun olen koittanut soittaa. Mies tietää miten pelkään autoilua todella huonoa tietä ja reittiä pitkin ja ottaa sen asian aina huomioon. Nyt alkaa paniikki iskeä.
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ootko ap täällä tai olemassa enää?
meen katsomaan linkin nyt (ei kirjanmerkeissä tms.).
ja todettu, että onhan siellä jotain, mutta ei mitään isompaa...
48
Alue: Aihe vapaa
viittii provoilla? Ärsyttää kun tällä palstalla saa joka toista aloitusta epäillä provoksi. Mitään ei enää uskalla ottaa tosissaan.