Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saan ukon pesemään wc pöntön paskomisensa jälkeen!!??

Vierailija
05.03.2008 |

Kerta toisensa jälkeen saa ukko kultaa huomautella asiasta! Kun hän käy paskalla on pönttö kauheessta roiskeessa!! En edes tajua miten se saa sen sellaseksi... =O Ja koskaan se ei pesase sitä pönttöä, vaikka olen sanonut ettei tarvi sen tarkemmin alkaa jynssäämää, riittää kun suurimmat pyöräyttää harjalla pois! Mutta kun ei niin ei!

Meille jos tulee vieraita niin ensiksi pitää juosta molemmat vessat läpi tolun kanssa, että kehtaa sinne vieraita laskea...

Että mua sapettaa!!! Mitä tehdä ton paskaperseen kanssa??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemmekin sopineet, että jos hän huuhtoo kakkaraitansa heti käsisuihkulla puhtaaksi, minä voin sitten varsinaisesti pestä vessan. Se ei ole kummoinen homma, kun paskaa ei ole reunoissa kiinni kuivuneena.

Vierailija
2/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisuihku on hänelle hygieenisempi. Kehoitan siis kokeilemaan bidee/suohkukapulamenetelmää teilläkin, se on vaivaton ja nopea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme jos on harja kamalassa kunnossa. Totta kai ne paskat tarttuu sitten siihen. Hyis.

Vierailija
4/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et kai millään. Luunapeilla? Uhkailu/kiristys/lahjonta?

Uskomatonta, että mies voi olla noin tyhmä.

Vierailija
5/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kumihanshat käteen, pyyhi pönttöharjaa pönttöön ja siihen paskaroiskeeseen, ja huitaise harjalla miestä naamalle, pidä kunnon tahtia yllä, ja paukuttele kalloon, kunnes alkaa silmissä ymmärrys loistaa. Sitten huudat suoraa kurkkua, että etkö saatana tajua, että mä en sun paskaroiskeita enää pese!!! Tepsii kivasti.

Vierailija
6/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No ei ihme jos on harja kamalassa kunnossa. Totta kai ne paskat tarttuu sitten siihen. Hyis.

Ja sitten se litimärkä paskainen harja roiski sitä itteään pitkin vessan seiniä ja lattiaa. Oksettaa vieläkin.

Vierailija
7/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei yhtään häiritse rapainen pönttö.

Mikä siinä on, että miesten paskominen on niin erilaista?! Ensinnäkin, vessassa istutaan puolesta tunnista tuntiin -siis yhtä paskaa vääntämässä! Ja toiseksi, miksi se sonta tosiaan lentää koko pöntön sisäosien pinta-alalle? Kuin tosiaan olisi ollut räjähtävää kakkaa.

Ja hei, minä en edes ole mikään siivoushysteerikko ja silti etoo.

Vierailija
8/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ruokavaliossa vikaa jos paska ripulisena roiskuu, opettele laittamaan kunnon ravitsevaa ruokaa.

Vierailija
9/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota harja ja näytä kuinka tulee toimia ja sano, että on kohtuutonta aikuiselta vaatia että muut pesee hänen paskat pöntä.

Vierailija
10/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamiahan sellaisesta vääntämisestä tulee. Ja se haju sitten leijuu koko talossa, ei siihen edes raikastimet auta. Ikkunat auki pakkasillakin, oikein kiva. Ja sitten tosiaan on pöntön sisus ruskeaksi rapattu.

Vierailija
11/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kasa p**kaa. p**ka koostuu samoista yhdisteistä kun sinäkin. miksi inhoat sitä, mitä olet?

kun kuolet, hajoat ja olet joku päivä jonkun jätös.

Vierailija
12/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ulostetta vastaan mitään ole, pakollinen osa elämää. Mutta en toisten paskaa halua olla jynssäämässä tai haistamassa.

Miehille pitäisi olla ulkovessat, kykkikööt huussissa pihan perällä. Ei sitten roiskeet haittais niin paljon.

Vierailija
13/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jätä ensikerralla vetämättä kun olet ensin tiputtanut käytetyn tampoonin pönttöön, jos et käytä tampooneja niin jätä kakan jälkeen vetämättä ja kansi auki et hajut levii vessaan.

2. Jos numero yksi ei toimi jostan syystä niin teippaa käytetty side pöntön kanteen ennenkuin mies menee aamupissalle ;)

luulen et oppii sisäsiistiksi aika nopeasti.

Vierailija
14/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkokin alkaa nousta lännestä kun aikansa pihistää, hihi hih!