Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi turistit menisivät Paimion mettän keskelle hotellin?

Vierailija
23.06.2026 |

Kun kyseessä ei ole edes kylpylähotelli. Paikkakunnalla ei ole yhtikäs mitään muuta nähtävää. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi, fokus on luonnossa ja metsäympäristössä, eikä siinä turbosuorittamisessa. Olimme siellä miehen kansa viime kesänä ihan vaan viettämässä joutoaikaa. 

Vierailija
2/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän oksennusta suuhun jo sanastakin,  kylpylähotelli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi, fokus on luonnossa ja metsäympäristössä, eikä siinä turbosuorittamisessa. Olimme siellä miehen kansa viime kesänä ihan vaan viettämässä joutoaikaa. 

Kuule sinne hotelliin pitää saada sata ihmistä päivässä. 

Vierailija
4/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi, fokus on luonnossa ja metsäympäristössä, eikä siinä turbosuorittamisessa. Olimme siellä miehen kansa viime kesänä ihan vaan viettämässä joutoaikaa. 

Missä asut jos et ihan arjessa näe mäntyjä? Aivan Helsingin keskustassa?

Vierailija
5/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän nimenomaan tulisi kylpylähotelli 

Vierailija
6/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on alunperin Alvar Aallon suunnittelema, ja juntit ei tiedä että Aalto on tunnettu ja arvostettu ulkomaita myöten. Täytyy vain toivoa etteivät mene liikaa sörkkimään alkuperäistä rakennusta, vaan säilyttävät sen hengen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullberg hioo parhaillaan suunnitelmaa, joka muuttaa Paimion parantolan hyvinvointihotelliksi kylpylöineen sekä kongressi- ja ravintolapalveluineen.

Vierailija
8/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän nimenomaan tulisi kylpylähotelli 

Näitkö kuvan niistä paljuista? Se ei tee kylpylää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on alunperin Alvar Aallon suunnittelema, ja juntit ei tiedä että Aalto on tunnettu ja arvostettu ulkomaita myöten. Täytyy vain toivoa etteivät mene liikaa sörkkimään alkuperäistä rakennusta, vaan säilyttävät sen hengen.

Toistan: sinne pitää saada sata ihmistä JOKA PÄIVÄ!

Vierailija
10/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hieno paikka.

Parempi olla hotellina kuin jättikokoisena museona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on alunperin Alvar Aallon suunnittelema, ja juntit ei tiedä että Aalto on tunnettu ja arvostettu ulkomaita myöten. Täytyy vain toivoa etteivät mene liikaa sörkkimään alkuperäistä rakennusta, vaan säilyttävät sen hengen.

Taas joku wikipedia-Einstein pätemässä yleistiedolla. 

Vierailija
12/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on alunperin Alvar Aallon suunnittelema, ja juntit ei tiedä että Aalto on tunnettu ja arvostettu ulkomaita myöten. Täytyy vain toivoa etteivät mene liikaa sörkkimään alkuperäistä rakennusta, vaan säilyttävät sen hengen.

Toistan: sinne pitää saada sata ihmistä JOKA PÄIVÄ!

Toistele vain. Tavoitteena on 70 000 vuodessa eli se on kyllä melkein 200 päivässä. Mutta oliko sulla joku pointti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä hyvin, hyvin, hyvin kauan sitten hoitajana. Osastot olivat hoitajille kuin maratonjuoksua, pitkät käytävät ja huoneita vain toisella puolella käytävää. Arkkitehtonisesti upea rakennus, mutta ei Alvar ikinä ajatellut siellä työskentelevien hyvinvointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi