Ensimmäistä kertaa Normal-kauppaan, mitä sieltä kannattaa ostaa?
Kiinnostaa erityisesti hygienia-ja kosmetiikkapuoli, mutta muutenkin!
Kommentit (12)
Hammasväliharjat erittäin paljon halvempia kuin apteekeissa/muissa kaupoissa.
Hiustenhoitotuotteissa, saippuoissa hyviä tarjouksia.
Meikit halpoja mutta erittäin huonolaatuisia, samoin mausteet. Protskupatukat edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mitä kosmetiikkatuotteita ylipäänsä käytät ja mitä Normalin valikoimisa juuri nyt sattuu olemaan.
Mutta eikös tämä aloitus ihan täsmälleen samalla kirjoitusasulla ole tällä palstalla vähän väliä? Dementiako on, jos aina olet ekaa kertaa kyseiseen kauppaan astumassa?
No, enpä ole aiemmin asiasta kysellyt ja luulen, että oma(kin) pohdintani tänne mahtuu.
Ap
Ei kai mistään kannata jotain ihan ostamalla ostaa. Jos tarvitset vaikka pumpulipuikkoja niin ostat niitä.
Vierailija kirjoitti:
Hammasväliharjat erittäin paljon halvempia kuin apteekeissa/muissa kaupoissa.
Hiustenhoitotuotteissa, saippuoissa hyviä tarjouksia.
Meikit halpoja mutta erittäin huonolaatuisia, samoin mausteet. Protskupatukat edullisia.
Tää on totta! Hammasväliharjat ja proteiinipatukat on edullisia.
Samoin Rexonan roll on-deodorantit. Tonys chocolonely-levyt ja haudukkeet on paljon halvempia kuin esim. Cittarilla.
Varsin tyhmä kysymys. Ei kai kukaan pelkästään vain huvikseen mitään osta vaan sellaista mitä itse käyttää ja tarvitsee.
Sellaiset kosmetiikkatuotteet, joita et löydä muualta.
Esimerkiksi Pure&Care-sarjassa on erään suositun kosmetiikkabloggaajan mukaan oikein hyvän koostumuksen omaava c-vitamiiniseerumi, jonka hinta on jotakin viisi euroa. Joitakin muitakin olen hänen nähnyt kehuvan, mutta en jaksa kelata julkaisuja pitkälle taaksepäin.
Riippuu toki siitä, mihin tarpeeseen olet tuotteita hakemassa.
Kannattaa kiertää koko kauppa kaukaa, niin säästää useita kymppejä joka kerta!!!
Ostan Normalista shampoot, hoitoaineet ja suihkugeelit isoissa pulloissa. Elvital, Head&Shoulders, Palmolive.
Puolet tuotteista on parttieriä joita et enää seuraavalla käynnillä löydä.
Riippuu, mitä kosmetiikkatuotteita ylipäänsä käytät ja mitä Normalin valikoimisa juuri nyt sattuu olemaan.
Mutta eikös tämä aloitus ihan täsmälleen samalla kirjoitusasulla ole tällä palstalla vähän väliä? Dementiako on, jos aina olet ekaa kertaa kyseiseen kauppaan astumassa?