Lue keskustelun säännöt.
Ensimmäistä kertaa Normal-kauppaan, mitä sieltä kannattaa ostaa?
23.06.2026 |
Kiinnostaa erityisesti hygienia-ja kosmetiikkapuoli, mutta muutenkin!
Kommentit (3)
Hammasväliharjat erittäin paljon halvempia kuin apteekeissa/muissa kaupoissa.
Hiustenhoitotuotteissa, saippuoissa hyviä tarjouksia.
Meikit halpoja mutta erittäin huonolaatuisia, samoin mausteet. Protskupatukat edullisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mitä kosmetiikkatuotteita ylipäänsä käytät ja mitä Normalin valikoimisa juuri nyt sattuu olemaan.
Mutta eikös tämä aloitus ihan täsmälleen samalla kirjoitusasulla ole tällä palstalla vähän väliä? Dementiako on, jos aina olet ekaa kertaa kyseiseen kauppaan astumassa?
No, enpä ole aiemmin asiasta kysellyt ja luulen, että oma(kin) pohdintani tänne mahtuu.
Ap
Riippuu, mitä kosmetiikkatuotteita ylipäänsä käytät ja mitä Normalin valikoimisa juuri nyt sattuu olemaan.
Mutta eikös tämä aloitus ihan täsmälleen samalla kirjoitusasulla ole tällä palstalla vähän väliä? Dementiako on, jos aina olet ekaa kertaa kyseiseen kauppaan astumassa?