TYYLIKKÄÄT maaliskuussa:)
Huomenta!
Mitäs tänne???
Milenna oli käyny pölöttämässä, mukavaa... muuten onkin sitten hiljasta kun huopatossutehtaalla!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rimpe saa anteeksi, on luultavasti sairaalassa tai kotona natiaisen kanssa:))) Tuleppas heti kertomaan kun ehdit/jaksat kuin menee...
Mutta te muut ryökäleet??????? Ei tästä tytöt tuu yhtään mitään&****" )¤/(%(&¤ NOIN!!! mä kiroilen, ni jos tulisitte kertoilee mitä kuuluu???
vihanen priscu
Kommentit (72)
Jopas on tunteet olleet pinnassa Lyylilässä! Hyvä niin että asioista voi puhua!! Tämän takia teistä onkin tullut niin tärkeitä kun teidän kanssa voi jakaa kaiken niin luontevasti! Ihania olette, ihan jokainen omana itsenään!
Täällä elo mallillaan. Tytsylle on muotoutunut jo nyt jonkin tapainen rytmin tynkä ja päivät elellään noin tunnin pätkissä. Joka toinen tunti nukutaan ja joka toinen seurustellaan, tankataan ja tehdään vaippapyykkiä. Iltapäivästä ottaa parin tunnin unet ja silloin ollaan käyty ulkoilemassa niin pysyy äidillä korvan väli kunnossa! Illat menee noiden pidempien unien jälkeen aikalailla tankkaillessa yötä varten ja ysin pintaan on talo hiljainen kun Röldekin on unilla. Yöunta riittää kymmenisen tuntia ja kerran herätään syömään sinä aikana. Päivät vaan kuluu ihan liian nopeasti!! Jos jollain saisi säilöttyä vaikka pulloon näitä tuoksuja ja tunteita myöhempää fiilistelyä varten...
nyt kuuluu kutsu, palajan taas...
Rimpe ja Rölde 2vko
Voi kun kiva kuulla Rimpestä:)) teillä menee siellä hienosti, se on totta, että aika menee niin kauheen nopeaan... kohta on taas yksi vuosi vierähtänyt ja vauvat jo käveleviä pieniä neitejä:)
Milenna ja Sande, mä oon tosi vahva ihminen ja persoona, vaikka itse sanonki. Samalla mä olen kyllä tosi tosi herkkäkin... sen herkkyyden vaan näkee harvat ja valitut. Ihmiset on tässäkin erilaisia, mutta tosiaan, EI kannattaa opetella sanomaan!!!
Aivan mahtava ilma ulkona!!!! Ihan kun olis kevät tulossa, käytiin vaunuilemassa aamupäivällä pepin kanssa ja aurinko oikeesti lämmitti jo:) ihanaa!!! se on vaan ärsyttävää kun aurinko paistaa niin kirkkaasti että taas näkee miten saakelin paskaset ikkunat on:( tarttee kohta pesasta.
Jaaha, äijä tulee jo kotia kohti, me aletaan vähän siivoomaan, ostettiin vähän uusia huonekaluja jotka tulee tänään illansuussa:))
priscu
Ihana kuulla, että Rimpellä ja pienellä menee hyvin!
Meilläkin nää kumpikin on olleett yleistyytyväisiä vauvoja, ei turhia oo kiukunneet, eli vaan jos on ollu masuvaivaa tms.
Jaah, piti siirtyä ykskätiseen kirjotteluun, kun pikkuneidille iski hiuko:)
Priscu; Vai uusia kalusteita? Sehän kiva, miunkin tekis mieli ostaa vaatekaappi (jostain syystä meinaa kaappitila loppua:) ) ja uus sänky..
Ahdistaa kun ei jaksais päiväpeittoa aina järjestellä, kun sängynpääty on semmoinen..eli sellaisen haluisin missä ei oo kuin siel " yläpäässä" se pääty.
Divaanisohvia oon kans kuolannut, mut ovat aika kalliita yleensä. Sit kun yhdessä kaupassa oli ne alennuksessa, niin kankaat oli ihan karmeita.
Ette usko mikä pörinä kuuluu tässä sylissä..Tuntuu että on ihan pakko alkaa pörisee syödessä:O Järkyttävät ruokailutavat! On siis paljon opetettavaa:)
Tarttee lähteä pyllynpesulle..
-Miltsu ja neidit-
Voi että miten ihana ilma taas:) käytiin pitkällä lenkillä Pepin kanssa, ja mä ihmettelin vähän hölmöä oloani ja kun palelin aika paljon... kotiin kun tultiin iski armoton päänsärky, laitoin mittarin kainaloon, 38 kuumetta:( ja sunnuntaina ristiäiset!!!!!! Ja arvaatte varmaan et meillä on kaikki auttamassa siivoomisessa ja leipomisessa, NOT!!!!!!!! mä olen niin kateellinen kenellä on sellanen äiti/anoppi/sisko joka auttaa... te kenellä on, olkaa todella kiitollisia... tää on perseestä. Hienoa käydä kaupat sun muut, leipoa, siivota ja laittaa paikat kuntoon, puhumattakaan viedä ne helvetin ristiäiset kunnialla loppuun jos tää tästä äityy kunnon kuumeeksi... voi perkele. No, jos ne vieraat tajuis lähtee aikasemmin pois.
Nonulilta mun piti kysästä kun jäi niin mieleen, että ihanko oikeasti teillä päin on susia??? hui!
Mites muilla likoilla menee?
mä meen sohvalle, kauhee olo:(
priscu ja peppi, 11 vkoa tänään:))
Voi prisku pikkuinen *halaa*!! Pistä sun mies kaupoille ja siivoomaan...joopa joo... sit joutus kuitenkin menemään ite perässä ;-D, tiedetään!! No, sun mies vois kantaa sua kaupassa, ja tehdä kaiken raskaan siivouksessa...leipomiset ostat kaupasta!! Mikäs vielä vois auttaa... voisko sun tytöt auttaa??? Nehän on jo aika isoja neitejä, heistä olis varmaan paljon apua!!
Meillä on pikkuneiti kovassa yskässä ja nuhassa :-(( Todella limainen tapaus! Yöt on nukkunut silti hyvin, minä en, kun pitää kuunnella toisen limaista hengittämistä, ja välillä imeä nenää tyhjäksi... mut mitä vaan, että toisella ois parempi olla!!! Lämpöä 38 näytti otsamittari, ja sit laitoin supon peppuun, ja nasolinia nenuun, ja kyllä on tehokkaampaa huomattavasti kun ne hiton suolatipat, jotka laittaa vaan yrjöömään...
Tissiä söi kaks päivää tosi huonosti, ei kertakaikkiaan kelvannut! Nyt onneksi kelpaa taas, ja yölläkin tarjosin useaan otteseen, ja onneks kelpas!! Tänään on tankannut oikeen urakalla :-DD !! Eiköhän tämä tästä!! Mut on tota limasta yskää kamala kuunnella! Onneks neiti on iloinen ja onnellinen siitä huolimatta!
Kakkaakin on tullut tosi paljon, jopa yöllä, mitä ei ole sattunut enää viikkoihin, johtunee tuosta liman nielemisestä!!
3kk neuvolassa neidin mitat oli 5400g ja 58cm, eli pikkupätkä, kuten äitinsäkin :-DD Painoa varmaan olis ollut normaalisti enemmän, mutkun oli just " tissilakossa" , kun on kipeä!! Rokotusta ei sit tietenkään saatu! Se mennään hakemaan ens viikolla!!
Kovasti meillä yritetään kääntyä selältä masulleen, ja käsiä lutkutetaan, niin, että paidan hihat on aina ihan märkinä!! Nauru hersyy, ja puhetta suolletaan, kun pienet hylkeenpojat!! Ihanan tyytyväinen tapaus! Isoisko jaksaa hassuttaa, ja pikkuneiti kajauttaa raikuvan naurun... hiukan ne on suloisia!! Meillä on kyllä niin ihanasti, kun isosisko on tosi kiva pikkusiskoaan kohtaan! Missään vaiheessa ei ole ollut mustasukkasuutta, päinvastoin! Kovasti suojelee, ja halaa hellästi, pyytää usein sylkkiin, ja hassuttelee saaden toisen nauramaan ääneen!!
jaapa, mun pitää mennä tekeen pitsat loppuun!!
viikonloppuja lyylit!!
nonuli ja justiina, tasan 3kk tänään!!
ON TÄÄLLÄ OIKEESTI SUSIA!! Karmasevaa, eikö??!!!
nonuli vielä!
En ole koskaan kärsinyt ristiäisistä niinku eilen:( kuumetta 39, olo aivan saatanan kamala ja pystyssä piti jaksaa... nonuli, mun tytöt leipo pullat ja mies teki voitavansa, silti mua ärsyttää tosi paljon että esim. mun äiti ei kyllä koskaan voi auttaa, arvostelemassa on kyllä heti etunenässä kaikkea, perkele!!! no, nyt on nimi tytöllä, se on pääasia. Pysyttiin siis suunnitellussa, ja Peppi Olivia on tyttö:))
Vauveli on onneksi kunnossa, ainakin vielä, kolmen kk:n ikä lähestyy, se on ihanaa!!
mä en nyt jaksa muuta.
priscu
Paljon Onnea Peppi Olivialle!! Jaksamista sulle paljon Prisku!!
Hyvä, että sun tyttö auttoi ja ukkokin!!!
Ei ole täälläkään ihan putkeen mennyt!
Meidän pikkuneidillä on RS-virus! Nyt on jo parempaan päin, mutta aika kamala tauti on, siis pelottavan kuulosta, varsinkin öisin, kun hengitys vinkuu ja lima menee edestakasin, Nenä on tukossa ja hengittäminen hankalaa!! Kuumetta oli parina päivänä!! Tyttö on kyllä ollut ihan tyytyväinen itsensä, joskin ehkä vähän normaalia ärtyvämpi!! Korvatulehdus tietysti kaupanpäällisenä, ja siihen menee penisilliini. Joop! Onneks on olemassa myös nasolin-tipat ja supot!!
Ei tässä muuta tälläkerralla!
nonuli ja tytöt
Voi että, kun on kipeenä porukkaa..pikaisia tervehtymisiä Prisculle ja Nonulin tytölle!
Meil esikko piti omituisen kuumeen, jokakesti vain yhden päivän. Ensin tuli nuha, nenä vuosi (ja vuotaa edelleen) sit ihmettelin kun tytöllä oli pidemmän aikaa pitkät housut ja olikohan pitkähihainen paitakin(yleensä kotosalla on vaippasillaan/pitemmässä paitulissa) ja aloin tarkemmin kokeilemaan ja oli aika kuuma; 38 astetta kuumetta.
Seuraavana päivänä ja sen jälkeen ei sitten olekaan ollut. Nestemäistä Panadolia annettiin kaks kertaa kaikkiaan.
Mies on taas käyttämässä stepperiä..ja mie oon tänään vedelly suklaamunia pari:( Hittojen hitto tuota suklaata, se on kaikkein pahin koukuttaja miulle. Molemmat syötiin viikonloppuna vähän enemmän ja vähemmän, mut miulla jatkunut vielä tänäänkin..mut kun ei osaa pitää näppejään erossa. Ei siis tarvii ihmetellä miks paino ei putoo..
No, hyviä uutisia kans..miehen serkku on raskaana! Kertoivat kun käytiin heillä. Esikoinen tulossa, onneksi pian keskenmenon jälkeen oli tärpännyt uudelleen. Oon niin onnellinen heidän puolesta=)
Nyt pitää mennä taas..Sori omanapaiset jutut!
-Miltsu ja tytöt-
Siellä missä minun vanhemmat asuu, (ja itekin oon asunut suurimman osan elämääni) on kans nähty lähistöllä susia. Sen verran metsässä on se talo, että etenkin talvisin oli tosi pelottavaa kulkea linja-autolle, piti olla taskulamppu mukana kun oli niin pimeetä..ja sit kun omaa vielä hyvän mielikuvituksen, niin joka puun rasahdus oli ties mikä hirviö:(
Nyt taas terveenä:) ja vauva säästyi taudilta, mutta toiseksi nuorimmalle tula kanssa tämä tauti.
Nonuli, mun yhdellä tytöllä on ollut rs-virus. Se oli tosi paha, ja neitillä silloin ikää vaivaset 2kk, saatiin ristiäisiksi kotiin, ja samana iltana takasin sairaalaan:( en toivo kenellekkään, tosi kova tauti. Tytölle kehittyi jälkitautina babyastma, ja olikin ventolin hoidolla kahden vuoden ikään asti. Nyt terve tyttö!
Milenna, ai teilläkin päin susia?!! hurjaa!!! Se oli kyllä aika villin kuulosta kun nuorena tyttönä, eli kauan sitten, olin mun exän kanssa niiden mökillä venäjän rajalla, ja nukuttiin teltassa, niin aamuyöllä kuulu susien ulvontaa!!!! tosi jännää. Siellä piti lehmät ottaa yöksi navettaan.
Tää kevät on kummallista aikaa, ainakin mulle. Mua alkaa vaivaa sellanen " tyytymättömyys" itseeni, pakko saada uusia vaatteita, laihtua jne... nyt alotan rankasti laihduttamaan että saa nää muutamat turhat kilot pois, ja eilen shoppasin uusia ihania vaatteita kesäksi:) se on vaan tosi vaikeeta saada tällästä viimistä 6:tta kiloa pois!!!! on tosi tiukassa. No, lisää liikuntaa ja vähemmän syömistä, sehän se lääke on!
Missäs Rimpe, miten menee?
Ainiin, mä luen aina tota kuumepuolta, ja siellä tosi vanha tuttavuus KORALLI oli plussannu:)))) muistaako teistä kukaan? Aivan ihanaa, ihan tuli tippa linssiin kun vihoviimein plussa pätkähti ruutuun, onnea korallille:)))
Eipä tässä muuta, meillä voidaan siis hyvin:) Peppi kasvaa ja kehittyy, lelut pysyy tsäkällä jo käsissä, nauruun tyrskähdetään ja on yhtä kova höpöttää kun äitinsä, aina naama naurussa, oikein tosi tyytyväinen tyttö. Rytmikin on jo tosi tarkka, tunnilleen samalla lailla joka päivä, se on kivaa, helpottaa päiviä kun tietää mitä seuraavaksi. Yöt menee edelleen nukkuessa, ilman syöntiä!!
Sellasta tällä kertaa, munarikasta pääsiäistä tytöt;)
priscilla ja peppi
Sannuska; Mie oon huomannut samaa itessäni, liian kiltti oon muualla, mut kotiporukoille ja vanhemmilleni uskallan sit sanoa vastaankin..
Luulen kans et se on tuo, että muualla tarvii eri tavalla hakea sitä hyväksyntää, lähimmäisistään tietää ettei ne jätä vaikka välillä vähän kiukkuiskin:)
Samaa mieltä oon tuostakin, miekin ihailen niitä, jotka uskaltaa sanoa mielipiteensä.
No, nyt tuli lyhyt juttu..pitää mennä.
Halit kaikille!
-Miltsu ja prinsessat-