Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lelukirjamarkkinoinnnista

23.04.2007 |

Tänään tuli taas joku Amon kuvasto postissa, jonka lapset nappasivat itselleen. En kerennyt heittämään sitä pois ennen kuin lapset olivat jo huomanneet sen kädessäni. Tällaiset kuvastot pilaavat kokonaan esim. syntymäpäivälahjan ideoinnin, puhumattakaan joululahjaideoinnin. Minun mielestä olisi kiva, jos vanhempi saisi päättää mitä lapsilleen ostaa ilman, että markkinamiehet tekevät sen puolestamme.

Haastankin kaikki vanhemmat tällä palstalla vastustamaan näitä postista tipahtavia kuvastoja. Toivoisin totisesti, että me vanhemmat saisimme itse päättää mitä lapsillemme ostamme ja toivoisin, että kauppojen valikoimissa olisi muutakin kuin brazeja ja my litle poneja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan toki edelleen päättää mitälahjaksi ostat, mutta et kai voi ostaa muuta kuin mitä kaupoissa on tarjolla.

minusta on ihan hauska selailla noita kuvastoja ja miettiä lahjoja, en jaksaisi lähteä kauppoja kiertelemään.

eli meille saa tulla jatkossakin.

Vierailija
2/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie ainakin tykkäsin pentuna aivan sikana ku jonkun " aikuisten" postin seassa oli leluliite. meillä tosiaan ei lapset päätä mitä ostetaan vaan aikuinen, ja mulle saa mainostaa niin makkaraa kuin lelujakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on myös säästänyt kaikki viime keväänä ja ennen joulua tulleet " lelulehdet" ja tykkää selailla niitä melkein päivittäin. Joskus kertoo, mitä haluaisi saada, mutta yleensä vain katselee kuvia. Ja ne toiveet on aina ollut niitä, mitä muutenkin pojalla ostettais eli autoja, autoja, autoja... Musta on paljon helpompaa katsoa noista lelukuvastoista, mitä kivaa lapsille ostaisi synttäri- ja joululahjaksi kuin lähteä kiertämään kaikki eri lelukaupat. Vaikka kyllä mä ennen joulua ja synttäreitä kierrän myös ne lelukaupat. Eli meille sais tulla noita lelulehtiä vaikka kerran kuussa, kun vanhat alkaa olla hieman riekaleisia ja puolet sivuista hävinnyt (pikkusisko 1 v tykkää repiä niitä...).