Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYYLIKKÄÄT maaliskuussa:)

01.03.2008 |

Huomenta!

Mitäs tänne???

Milenna oli käyny pölöttämässä, mukavaa... muuten onkin sitten hiljasta kun huopatossutehtaalla!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rimpe saa anteeksi, on luultavasti sairaalassa tai kotona natiaisen kanssa:))) Tuleppas heti kertomaan kun ehdit/jaksat kuin menee...

Mutta te muut ryökäleet??????? Ei tästä tytöt tuu yhtään mitään&****" )¤/(%(&¤ NOIN!!! mä kiroilen, ni jos tulisitte kertoilee mitä kuuluu???

vihanen priscu

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sannuska, kuulostaapa ikävältä tuo närästys ja muut vaivat! Toivotaan että saat lääkkeistä apua.

Kiti, ikäviä uutisia siullakin:( Annan ison *virtuaalihali*n.

Kylläpä teitä koetellaan tosiaan, toivon kovasti että teilläkin asiat paranee.

Mitähän mie tulin tänne alunpitäen sanomaankaan..Niin, Minttu on nyt jonkin aikaa ollut hirmu tyytymättömän oloinen. Jos on sitterissä tai lattialla niin suurimman osan ajasta vaan kitisee:/ En tiiä miksi, mutt vain sylissä rauhottuu. Ihan ymmällään ollaan, kun aluksihan tyttö oli niin iloinen ja hyväntuulinen ja viihtyi hetken sitterissä tai lattiallakin kattelemassa, mutta nyt ei.

Mietin kans, että riittääköhän miun maito enää, kun tuntuu että iemtysvälitkin on taas lyhentyneet. Ja voikohan siitä johtua tuo tyytymättömyyskin,ainakin osittain? No, meinattiin että aletaan vähän maistattaa velliä, ja annetaan tuon mössöjen olla vielä kun ei oo niistä yhtään kiinnostunutkaan.

Joo, nyt tulee totaalihermostus..moikka!

Vierailija
22/72 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisku jo niin kauniisti sulle, kiti sanoi, että en enää tuohon mitään aio lisätä! Voin vaan lähetellä taivaan ukolle pyyntöjä!!

Milenna, mulla tuli kyllä heti mieleen, et oisko tuo vaan sitä *tahdon nähdä maailmaa* tyytymättömyyttä! Meillä ainakin se iski 4-5kuisena esikoiseen! Piti pyörittää ympäri huushollia ja maita ja mantuja, ja " esitellä" paikkoja! EI vauvat ikuisesti paikallaan jaksa/halua olla

:-D Mä en kyllä USKO et maito yht`äkkiä ilman mitään syytä loppuu!! Olisin ite tuon " vahvemman" sapuskan kannalla! Vauvoilla on noita kasvupyrähdyksiä, jollon tarvii lisätä maitoa tisseihin, ne menee kyllä viikossa ohi!!

ei täs kummempaa, iskä iltavuorossa ja likat kattoo lastenohjelmaa telkkarista!

nonuli ja likat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mie tiiän ettei vauvat jaksa olla paikallaan koko aikaa:D Mut mitähän tuolle sit keksis, kun tarttis kotitöitäkin saada tehtyä?

Tai sitten pitää vaan sylitellä tuota pientä ja sanoa miehelle et en saanu mittään tehtyä kun vauva halus seuraa:)

Hirmusti tuo kyl istumaan koittaa itteensä punkea, siitä suuttuu jos erehtyy laittaa selälleen jonnekin. En muista oliko esikolla tuommosta " en halua olla paikallaan" - vaihetta..taitaa aika olla kullannut muistot.

On oikeen topakka neiti, tuo pienempikin.

Tuossa kävin huuto.netissäkin kattelemassa kun vauva nukku ja esikko oli keskittyny kattomaan Pingua, mut eihän tuolla oikeen mitään ollu. Vaatteita haluisin lisää, kun tuntuu ettei mikään mahdu päälle enkä jaksa oottaa että laihtusin sen verran että mahtuisin entisiinkään(tuskin tulee koskaan tapahtuu, housujen kohdalla ainakaan, on tuo lantio sen verran leveempi nyt et vaikka maha pieneniskin niin takamus ottaa kiinni)

Juuh, mutta pitää yrittää alkaa imuroimaan.

Vierailija
24/72 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäki peesaan nonulia:)) meinaan ton asian kanssa, että 4-5 -kuisilla on juuri tuo " MÄ OLEN OLEMASSA, HALUUN NÄHÄ KAIKEN" vaihe!!! raskasta, mutta ohimenevää!! kunhan lähtee eteenpäin niin helpottaa. Myös vauvan temperamentti vaikuttaa! Mun esikoinen oli sellanen että hermostu heti kun teki mieli mennä mutta kun ei osaa!! Toka tyttö oli itse tyytyväisyys:) köllötteli selällään, katseli ja ihaili itseään peilistä:) ei mitään kiirettä eteenpäin. Paikallaan kökötti 8kk, istua tökötti ison pepun kanssa, ja konttaamaan yks päivä siitä sitten jugurttipurkin perässä!! Niin ne on yksilöitä kaikki. Mutta mä varmaan kokeilisin sitä vahvempaa safkaa... tai sitten imetyksen päälle korviketta, ja jos sitä menee reilusti, on nälkä! näin mä ajattelisin...! Kokeile!

nyt mä lähen spinnaa!

nonuli, meidänkin Peppi katsoo lastenohjelmia:)))

Vierailija
25/72 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää päivät menee niin hurjan nopeasti että mä en oikeasti ehdi koneelle vaikka haluaisinkin teitä käydä moikkaamassa useammin! En mä muistanutkaan kuinka kokopäiväistä tämä äitiys tässä vaiheessa on.. ;)

Kitille kovasti voimia lähettelen! Mä kanssa uskon Priscun tavoin että kaikella on tarkoituksensa. Välillä sitä vaan ei tahdo ymmärtää miksi niin paljon vastoinkäymisiä mahdutetaan lyhyelle aikavälille. Joku päivä helpottaa, usko pois vaikka se nyt vaikealta tuntuisikin.

Ja muista kuitenkin käydä täällä meidän ilona purkamassa mieltäsi, olet tärkeä!

Priscu hei voisitko sä tulla repimään mutkin johonkin tehotreeniin?!? Kroppa on niin löysä että ihan oikeasti roikkuu! Paitsi tissit jotka on niin isot että ne mahdu mihinkään ja on kaikkea muuta kuin veltot! Paino on tullut niin nopeasti taas alas (5vko/-19kg)että kudokset ei oikein ole pysyneet perässä. Vaan eipä tässä vielä taida olla asiaa mihinkään treenailemaan ettei saa vaan vahinkoa aikaiseksi?

Nonulin tyttö on kyllä mainio tapaus!! Tuossa iässä jo haistattelee isille, mitähän se on sitten murkkuna? ;)

Sandea taas koetellaan! Toivottavasti nuo paniikkihäiriökohtaukset häviävät yhtä nopeasti kuin ilmestyivät. Hyvä että olet käynyt lääkärissä ja saanut lääkkeitä. Voimia sinulle!

Miltsu kuulostat ainakin jo vähän pirteämmältä kuin jokin aika sitten? Onko väsymys yhtään helpottanut? Onko teillä asiat miehesi kanssa paremmalla mallilla? Anteeksi kun näin suoraan töksäyttelen henk.koht kysymyksiä...

Missäs Nippara? Tulehan poikkeamaan ja kertomaan kuulumisia!!

Röldellä oli eilen 1kk neuvola ja siellä kaikki oli mallillaan. Kovasti on pimu kasvanut kun nyt oli painoa 5410g (synt. 3950g) ja pituutta 59cm (synt. 53,5cm)! Ei mulla mitään pientä enää ole! ja eipä tosiaan tällä kasvuvauhdilla ole ihme että päivät syödään kun yöt menee nukkuessa niin jossain kohtaa sitten täytyy tankata!

Taas on mentävä!

Rimpe ja Rölde 5vko

Vierailija
26/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuu hävisi johonkin?!? Eikö sen kuitenkin olisi kuulunut olla tässä kohtaa? Sairaalassa vietetyt viikot saattaa myös vaikuttaa tähän kummaan tunteeseen... :)

Helmikuun pinoa en nyt tähän hätään käynyt lukemassa kun etusivulta pompsahti silmiin tämä maaliskuun pino, mutta ilmeisesti Priscu oli langettanut kiukkuisia kommentteja palstahiljaisuudesta? ;)))

No niin ja sitten asiaan: tyylikäs " Rölde" TYTTÖ syntyi 25.2. klo 00.10, pituutta oli syntyessä 53,5cm ja painoa 3950g. Pieni on ihmisen alku vaan täydellisesti voi noin pieni olento huumata isojen ihmisten päät.

Tummaa tukkaa on niin että rastat voi kohta vääntää ja ruoka maistuu. Unikin maistuu, tosin aika lyhyissä pätkissä vaan eipä haittaa kun isi on kotona kaverina pyörittämässä arkea.

Nyt kutsu käy joten palajan paremmalla ajalla lukemaan helmikuun pinoa...

Onnesta sykkyrällä oleva Rimpe

Vierailija
27/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen, pienen tytön tekasit sitten:)))

Voi hyvin, ja palaile palstalle kun " tokenet" ;))

Vierailija
28/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulta tuli ihan tippa linssiin..Liekkö miulla vieläkin hormonimyrskyjä vai mitä?

Hyvän kokoinenhan se Rölde sitten jo olikin, pitkä tyttö:) Onnea vielä koko perheelle tytöstä!!

Priscu, niihän mie kävin höpöttelemässä, en kyl enää muista mitä..dementiaakin viel.

Huusin Huuto.netistä Pirates of Caribbean-boxin, missä ne kaikki elokuvat..jonkin aikaa sitä mietin, mut päätin sit ostaa, on ne niin hyviä:)

Miulle on kans tulossa vaatetta, vähän innostuin liikaa..viime viikolla tuli esikolle vaatetta vähän, ja tällä viikolla tuli Hennesiltä paketti ja vauvalle oma paketti huutiksesta, ja ens viikolla vielä miulle..Sanokaa miulle että rauhotu jo!=)

Tutteli siis hylättiin ja viimeks ostettiin jo velliä koemaistoa varten..tuntuu oudolta, kun Minttukin alkaa jo olla sen ikäinen että sais jo melkein soseita alkaa syömään! Miten ihmeesä tää aika kulkee niin nopeesti??

Ja tuntuu kans että miulla alkaa maito loppumaan. Nyt muutaman kerran on pitänyt molemmat tissit syöttää, kun yhden jälkeen on alkanut samoin tein kitisemään taas ja hamuaa niinkuin ei ois ruokaa ikinä nähnytkään..tuo tyttö on tainnut päättää kasvaa.

En tiiä oonko nyt ehtinyt juomaankaan tarpeeks vai mikä, pitää nyt seurailla tilannetta.

Hmm..taijan nyt keskittyä tuohon elokuvaan. Öitä lyylit ja hyvää maaliskuuta!!

Miltsu ja tytöt

Vierailija
29/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki vierähtänyt taas aikaa kun oon kirjotellut! Jotenkin ei kertakaikkiaan ole aikaa... Kaks pientä vie paljon aikaa...eikä oikeen kauheesti kerkee koneelle, mielummin pesen pyykkiä ja teen kotihommia sen hetken, ku pikkuneiti nukkuu!! Eli vaikka kuinka muriset Prisku, ni se ei tuo yhtään aikaa lisää ;-DD

Mutta isot Onnentoivotukset Rimpelle Suloisesta tyttövauvasta :-))

Meillä tyttö on kans jo 2.5 kk, ja mielessä on jo perunan anto! Mä en Miltsu noista velleistä niin piittaa... En haluu ottaa pulloa käyttöön! Esikoisen kanssa koitin sitä lusikoida, mut se oli niin suttaavaa että oksat pois, joten menin suoraan veteen keitettyyn kaurapuuroon!!

Vai, että dvd:tä on tullut ostettua :-) Nautinnollisia katseluiltoja sinne!!

Meillä tyttö kasvaa, ja nukkuu yöt oikeen hyvin! Syö kerran tai kaks! Saadaan simahtamaan yöunille siinä 10 maissa, ja sit vetelee kellonympäri unta :-) Päivisin nukkuu vaan pätkittäin, usein 45 minsaa kerrallaan, joskus saan vaunuissa nukkumaan 2-3 tuntia, ehtoota kohti uni vähenee, ja seittämän jälkeen ei suostu enää ku tissille pörpähtämään... sit usein onkin ihan yliväsynyt, ja sit itkettää ku pitäs mennä yöunille...

Tyttö jokeltelee, juttelee ja hymyilee tosi paljon!! Jäkittää ittensä pystyyn kun on sylissä, eli ei täällä mitään velttoilla!!

B-E:lle paljon plussatuulia, on Sinua monet murheet koetelleet!! Toivon Sulle paljon iloa tulevaisuuteen :-)

Nyt on taas mentävä, pitää tehä jotain iltasapuskaa :-D

nonuli ja tytöt

Vierailija
30/72 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, ihanaa kun rimpelläkin on jo vauva:)) tuleppas ystäväiseni kertomaan kuinka sujuu, kunhan jaksat.

Nonuli, juu-u ei se kiroilu aikaa tuo, mutta sen se sai aikaan että tulit pinoon;) kiva kuulla että teilläkin kaikki hyvin!!

Milenna, jos susta tuntuu että maitoa menee tolkuton määrä niin vellit veen kehiin!

Mutta missä on SANDE??????????????????

IHANAA IHANAA IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Äitin fiksu ja kultainen vauva vierottaa itsensä tissistä:)))))))))))) IM SO HAPPY!!!!!!!!!!! ei näin saa tietysti vauvapalstalla kirjottaa, mutta kirjotan silti. Olen ylpeä itsestäni että 2kk imetin, nyt nannit vaan kehiin, ja kohta vellit, puurot ja sellasta:))) rauha sen sielulle joka on keksiny tutin, tuttipullon ja kertakäyttövaipat. NIIN.

Ehkäsystä, mitäs te käytätte?? Tai alatte käyttää kun imetys loppuu? meillä ehkäsy vielä nukkuu, ei ole oikein hirveesti seksi mielessä, mutta ollaan ajateltu että ei oteta mitään kummempaa käyttöön, koska vielä mä sen yhen pienen haluisin... mutta en ihan heti. Ehkä ne pilsut sitten kuitenkin, ääh... en mä tiiä!!

Annatteko te maitohappobakteereita? mä annan DDS JUNIORIA, ja mainostaa ei kai saa, mutta se on loistava tuote!! suosittelen.

Peppi juttelee ja nauraa paljon:)) isinsä mielestä jo puhuukin, mutta mä en ole siitä niin vakuuttunut;) isi kuulee puheessa " pylly" " äijä" ja " näinpäin" . On pieni prinsessa kietonu isänsä pikkurillin ympärille, mä en ole enää mitään...! Ne käy vauvauinnissa, isi kylvettää joka ilta, ja mä käyn salilla kolme kertaa vkossa, isi hoitaa... ihanaa!!

nyt meen aukoo tota pepin huoneen ovea, että alkas heräilee... ettei mee rytmi sekasin!

priscilla

Vierailija
31/72 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiva kuulla että Nonulilla ja Prisculla menee mukavasti!

Priscu, kiva että mies on noin paljon mukana..miusta taas tuntuu että miun mies on vaan erkaannuttamassa itteensä koko hommasta. Nytkin oon suunnilleen koko illan roikkunut Minttu sylissä/sitterissä, niin että pitää koko ajan tuttia laittaa ja hytkyttää, eikä sekään auta..No, mies kävi esikon nukuttaa, nukahti itekkin sinne ja kun tuli pois niin valitti miten rankkaa oli se nukutus. Sitten kun sanoin että meinasin laittaa vähän myytävää nettiin, mut ei oikeen onnistu, kun on tää yks huutajainen tässä, nii se älynjättiläinen(mies siis) sanoi vaan että ota se syliin! ja itte meni kuntoilemaan ja nyt on suihkussa..

Sit kun sen piti viel' kutsua veljensäkin meille ihan yökylään..mie sain muistuttaa miestä että laittaa veljelleen iltapalaa ees!

Antakaa kun arvaan, kunhan se suihkusta lopulta pääsee pois, niins e menee suoraan tupakalle.

Esikolle on vaan huutamalla puhunut jonkin aikaa, vaikka oon sanonut että vois ihan normiäänelläkin puhua. Kyllähän miulla itelläkin välillä meinaa volyymi nousta ku esikko oikeen tolloilee, mut ku tää aloittaa jo ilman mitään syytäkin kiukkuu pienelle..

Huoh, mikä valitus..välillä vaan tuntuu ettei jaksa..päivät on lasten kans ja saa olla vielä illatkin kun mies ei tunnu tajuuvan, että se vois tehdä jotain..no okei, tekee se useemmin ruokaa.

Tänään viimeks valitin, kun en jaksa nivelieni kans pukee ja riisuu näitä et ulos menis. Välillä tuntuu kauheelta kun en osaa hoitaa lapsiani:( Esikko on alkanut käymään niin ylikierroksilla, kun sisällä on päivät, että se pitäis ainakin ulos saada. Mutta kun me ollaan itekkin niin antiulkoihmisiä, ettei useinkaan tule vaan lähdettyy--

Joo, nyt meen valittamasta.

-M-

Vierailija
32/72 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasesti vaan, kun isi on lähdössä reeneihin!!

Tosta päästäänkin sitten Milennan " ongelmiin" ! Mun pittää sanoa, et pisti ihan harmittamaan taas, kun kerroit, että miehes ei viitti/ehdi/jaksa olla lasten kanssa :-X Höh! Ja samassa tilanteessa ollaa, siis siinä, että meillä on suurinpiirtein samanikäiset lapset, ja tiedän mitä on olla pelkästään kotona lasten kanssa! Ei se aina mitään herkkua ole... Onko sun nivelreuma ärhäköitynyt synnytyksen jälkeen?? Hitto, nyt juttelet vakavasti sun ukkos kanssa, ei tollanen peli vetele!! Mä en kyllä kattelis tollasta ensinkään...anteeksi! Mulla on kyllä niin kultanen äijä, sekun on kotona niin on varmasti lasten kanssa satajayks prosenttisesti!! Eikä ikinä sillä kävis mielessäkään sanoa, et en viitti tai ehdi... Saatko sä lastenhoitoapua sun vanhemmilta? Hitsi, kun vois auttaa...

Määkin olen paljon kotona, kun meillä ei ole kun yks auto!! Mut oon ajatellu et, sit kun tuo kuopus kasvaa, ni sit on munkin vuoro taas mennä, mut tarkotus ei Miltsu ole, et sä ajat ittes loppuun... Mä tuun kovisteleen sun miestäs, jos se auttas ;-)

Prisku, kortsulla täällä painetaan menemään, varmasti niinkauan kun tyttö haluaa imetystä!! Tulevaisuudesta en tiedä... se onkin iso kysymysmerkki :-O Siis, kun mulla on paha migreeni joten mitkään yhdistelmävalmisteet ei käy, ja kuparikierukkaa en vaan halua! Sit jää jäljelle keltarauhaspilsut... mut onko järkeä vetää pillereitä, kun kerran meidän lapset on tässä :-C!! Ja klipsit on liian radikaali teko!!

Meillä tyttö ei saa maitohappoa, ilman on oikeen hyvä, ei meillä ole vaivoja minkäänmoisia! Piereskelee kyllä paljon, mutta se on vaan hyvä, että ilmastointi toimii :-))

nyt jäi tyngäksi, mut mun on pakko liitää!! moors!!

nonuli ja tytöt

Vierailija
33/72 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasesti kun isi ja pipsi kylpee:))

Pepillä on sammasta, haettiin tänään geeliresepti että saadaan pois...!! onko teillä muilla??

Missä hitossa sä Sande olet???? mä huolestuin jo:(

Nippara, miten mänöö??

Rimpe, tuu kertoo pienestä:))

Mutta sitten... Milenna. Siis PERKELE!!! mua ottaa päähän sun puolesta ihan saatanasti. Siis nyt sanot sille että alkaa kasvaa aikuiseksi. Se että pökkii lapsia tänne ei ihan riitä, kyllä siihen isyyteen liittyy pikkusen muutakin!!!!! kakara se on.

meen muualle kiukkuumaan, otin vähän kierroksia!!!!!!!!! ottaa niin päähän milennan puolesta.

Vierailija
34/72 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no ehkä vähän turhan jyrkästi miehestä sanoin, oon vaan ollut jotenkin niin väsynyt, että ihmettelen välillä miten mies kestää minua..osaan olla väsyneenä aikamoinen biaatch. Ja en tiiä, onko miulla nyt joku normaalia väsyneempi kausi vai mikä ihme, mut jatkuvasti vituttaa joka asia, että mahdan olla todella ihanaa seuraa..

Yks asia kans, mikä masentaa, on tää miun paino-ongelma..Minttuu odottaessa viimesillään painoin jotain n.86kg, ja nyt painoa on n.79kg. Normaalipainosta oon vielä kaukana eikä meinaa tippua millään. Asiaa ei auta että miestä kehutaan joka paikassa kun se on saanut jo varmaan 15kg tiputettua.

Oon koittanut syödä kevyemmin ja steppailla tuolla stepperillä, kun ehdin..mutta ongelmana on sekin että mei syön murheeseen, ja jos joku asia painaa niin tulee herkuteltuakin:(

Tää taitaa olla noidankehä..

Tänä aamuna mies nous esikon kans puol 7 ja mie sain jäädä nukkuu(tai no, nukkuu ja nukkuu, kun vaavi aloitti sopivasti älämölön..tein laskat ja otin vaan vauvan kainaloon nukkuu ja lättäsin tissin suuhun)

Aamukahvit oli valmiina(tai sitä oli vielä jälellä) kun ysin pintaan pienen kans noustiin ja ruuankin mies tänään laittoi.

Asiasta astialle, tuossa viikko takaperin tein elämäni ekaa kertaa makaroonilaatikkoa! Ja tiedättekö, se maistui ihan makaroonilaatikolle=)

Vähänkö oli tyytyväinen itteeni..ja kun se oli vähän säveltäen tehty, eka meinasin tehdä vaan makarooni-jauhelihamössöä, ja yhtä-äkkiä iski idea..

Vähän huolissaan oon tuosta Mintusta, sillä oli tänäänkin semmoista kitinää ja huutoa ollut pitkin päivää..mikähän sitä vaivaa? Masuvaivathan ne on ekana epäilyksenä, mut en mielestäni oo ees syönyt nyt mittään, mikä vois käydä. Eikä niitä vitamiinejakaan oo nyt annettu. Hampaat on kans yks, mitä epäillään, mut niitäkään ei tunnu, ainakaan vielä.

Mutta joo, mitähän se Priscu kyselikään tuolla aiemmin..

Ehkäisy..minkähän takia sitä pitäis käyttää kun ei sitä seksiäkään oo..kerran ollaan kokeiltu(kumin kans), mutta ei tullut mitään=( Oon todella pettynyt itteeni, vaikken tälle mitään voikaan. Hirmu kipeetä teki, et samoin tein piti lopettaa..Esikon syntymän jälkeen oli sama juttu, seksi onnistui normaalisti joskus vuosi synnytyksen jälkeen, ja ajattelin että tällä kertaa ois helpommin parantunut paikat, mutta pa**at..itku tuli, kun olin niin pettynyt itteeni.

Nonulille reumasta;

Joo, synnytyksen jälkeen taas alkoi kivut joskus viikon-parin jälkeen, aloin niitä lääkkeitä syömään..sittenpä olikin jo lääkäriaika, ja joutui taas punktioimaan polven, kun oli nestettä kertynyt siihen.

Sit miulla tuossa loppui lääkkeetkin, ei ehditty niitä hakemaan, niin kylläpä huomas että auttaa ne.

Esikosta on tullut tosi ilkeä, etten tiiä enää mitä sille pitäis tehdä

Jaah, alkaa taas kuulumaan tyytymätöntä ölinää..Pitää mennä.

-Miltsu-

Vierailija
35/72 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä on SANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????

milenna, äläpäs itseäsi soimaa tuosta seksittömyydestä. Täällä sama vika. Meillä oli puolen vuoden tauko seksissä, oikeasti, kun raskaana ei kiinnosta ja nyt ei kykene/haluta. Sellasta se on, ei siitä voi syyttää itseänsä, ihmiset on erilaisia, paranee eri tahtia jne... tähänkin asiaan, niinkuin moneen, aika auttaa:))

priscu

Vierailija
36/72 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu; Joo, kyllähän mie tiiän ettei sille mitään voi, jos ei onnistu ja mies onneks ymmärtää ja jaksaa odotella, kuulemma. Taitaa nää raskauden jälkeiset ajat miulle rankempia kuin itse raskaus.

On muuten alkanut päässä vilisemään omituisia unia..viimekin yönä olin jollain oudolla kirppiksellä, jossa keräsin vaatetta syliin sovitusta varten, ja yks Greyn anatomia-sarjan naislääkäri vei miulta yhden takin, jonka kävin takas ja valitin sille että se oli jo mulla sylissä ja meen sovittaa yms. Sit ku olin sovittamassa jotain housuja, niin joku vei miun omat pitkät housut! Sit miun piti laittaa semmonen pidempi takki päälle ettei ois tarvinnu pikkupöksyissä juoksennella..Huoh, mistä nää unet oikeen tulee?

Jossain vaiheessa yötä näin varmaan jotain seksiunta, kun herätessä oli eroottisesti latautunut olo, ku miehen kainaloon kömmin;)

Minuukin alkaa nyt ihmetyttää, missä se Sande oikeen luuraa..?

Nyt pitää taas mennä..moikkis!

Vierailija
37/72 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan omituisen hiljainen hetki joten koneelle ehdin ainakin hetkeksi pyörähtämään... Isot koulussa, isi ja 6v pulkkailemassa ja tirri unilla.

Miltsulle täytyy ihan ensin kommentoida ettei jää jos kutsu käy... Kovasti kehoittaisin minäkin puhumaan miehen kanssa ihan vakavasti tuosta teidän tilanteesta! Kuulostaa siltä että sinulla rupeaa olemaan akut aika tyhjinä. Mitäs jos ottaisit asian puheeksi myös seuraavan kerran neuvolassa? Joskus pelkästään se puhuminen riittää siihen että asiat rupeavat näyttämään valoisemmilta ja " vieraalle" puhuminen kuitenkin saattaa olla helpompaa kun ei tarvitse " varoa toisen satuttamista" .

Painon kanssa ei kannata nyt ottaa ressivä! Tuo väsymys saa makeanhimon nousemaan esiin kun sokerilla saa aina hetkeksi verensokerit ylös ja ikäänkuin lisää virtaa. Painonhallintaan ehdit kyllä keskittymään myöhemminkin kunhan saat akkuja ladattua ensin.

Ulkoilu piristäisi kummasti ja jos suinkin vaan jaksat niin koita käydä kerran päivässä edes pienellä happihyppelyllä vaikka sitten iltaisin kun mies on kotona lasten kanssa!! OLE ITSEKÄS ja hoida itsestäsi!!

Priscu hei mitä on ehkäisy?!? En enää muista kun yli kahteen vuoteen ei ole moista tarvinnut miettiä.. ;) Ajatus seksistä on kyllä käynyt jo mielessä mutta vielä ei arvaa edes ääneen puhua kun synnytyksestä ei kuitenkaan ole edes kahta viikkoa... Minäkö pupunsukua?

Nonulin miestä täällä olen ennenkin salaa vähän kadehtinut kun hän tuntuu olevan loistava paketti puolisoa ja isää!! Onnen tyttö olet! Teillä tuntuu muutenkin olevan asiat mallilaan.

Nipparalla taisi olla ihan näitä aikoja aika tutkimuksiin? Tulethan kertomaan kuulumisia muutenkin?

Sandea kaipailen minäkin? Onko jokin hullusti? Toivottavasti ei!!!

(.) Täällä on elo tirrin kanssa lähtenyt hirmuisen hormonimyrskyn jälkeen hiljalleen tasaantumaan. Maitoa tulee taas niin että luovuttajaksi voisin ruveta mutta täällä maalla se pitäisi itse kuskata tuonne sairaalaan (60km sivu matkaa) niin siihen se sitten kaatuu.

Tyttö on ihan syötävän suloinen ja nyt kun muutama yö on mennyt jo paremmin nukkuessa niin äitikin rupeaa pääsemään elävien kirjoihin.

Päiväs aikaan syödään tiuhemmin ja nukutaan vähän miten sattuu mutta esim viime yönä tyttö nukkui melkein 11 tuntia heräten vain kaksi kertaa syömään. Tempperamenttinen tyttö tämä on ja jos jokin on huonosti niin sen sitten kuulee selkeästi! Ulkona ollaan varovasti käyty nyt parina päivänä ja kyllä vaan tekee hyvää käydä vähän kärryttelemässä. Tällä kun hajoaa pää jos jää päiväkin välistä että ei ulos pääse... ;)

Nyt kuuluu vienoa ähinää tuolta sängyn pohjalta niin täytyy mennä ennen kun on täysi rähinä päällä..

Rimpe

Vierailija
38/72 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juttua tuonne joulukuun tähtösten pinoon, jos jotakuta kiinnostaa mun viimeisimmät kuulumiset. Poistun näiltä palstoilta nyt, on vaan ihan " takki tyhjä" tän vauva-asian suhteen.

Kaikkea hyvää teille ja kiitos!!!!

Nippara

Vierailija
39/72 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun huolehditte ja välitätte... =)

ekana onne paljon rimpelle! vai tytön se sinäkin sait, hieno homma! kaikkien lyylien miehet taitaa sit olla suuria rakastajia kun vain tyttöjä tehtaillaan ;) .

sit selitystä... voisin väittää että tietokone hajos tai jtn muuta yhtä typerää syyksi miksi en oo ilmotellu, mutta rehellisyyden nimissä en sitä tee. mä en vaan oo saanu itestäni irti. olen ollu tosi vähän koneella viimeaikoina muutenkin. sillontällön oon lukenu meidän pinoa mut en oo jaksanu kirjottaa... antakee anteeks, jooko? =)

kyllä mä priscu alan pepin rättikummiks koska vaan! kiva kuulla että teillä sujuu kaikki hienosti ja mieskin hoitelee vaavia paljon! toi imetys, hyvä jos luonto järjestää asian teillä itestään! meillä Aada on aika tisun perään, tosin ei mikään roikkuja ole mutta maistuu kyllä. paitsi iltaisin jos on yliväsyneenä ei nykyään millään suostu imemään tisua. olenkin sitten ihan suosiolla antanut pullosta nannia. multa ei iltaisin tule enää kovin paljon maitoa ja aada hermostuu kun normisti mulla suihkuaa ja se saa nopsaan mahan täyteen. iltaisin se ei jaksa niitä tippoja imeä.

ei haittaa mua. ihan hyvä näin.

nyt olen viime aikoina lisänny kovasti kuituja ruokavalioon ja sen kyllä huomaa.. mun oma maha ei meinaa kestää ja aadakin saa vaivoja. aika kurjaa ku joutuu ton imetyksen takia rajottaa syömisiään niin paljon.

meidän 2kk mitat muuten on tainnu jäädä kertomatta. aada oli silloin 62,5 cm pitkä ja painoi 6010 g. nyt meillä ikää 2,5kk ja käytössä vaatekoko 62-68, joista 62 kiristää jo ja siirrän pikkuhiljaa pois... hurjaa vauhtia kasvaa neiti ja ihan on tisumaidolla kasvanut kun nyt vasta sitä nannia saanut ihan 80-100 ml muutamana iltana! ainiin, se nan vaikuttas sopivan taas ihan ok, ainaki tän lyhyen kokeilun jälkeen ei kummempaa oireilua.

milenna, älä huoli painostasi, mulla on vielä enemmän ylipainoa ku sulla =(. nyt olen jättänyt herkut onnistuneesti ainakin viikon ajan syömättä, koska olen luvannut itelleni että lauantaisin saan herkutella. muina päivnä syön tavallista ruokaa ja hiukan mietin etten nyt pitsoja ja sellasia syö. toki sillon tällön aion syödä kaikkea mutta pääsääntösesti olen alottanu terveemmän elämän. alotin samaan aikaan säännöllisen lenkkeilyn myös ja kuntopyörällä ajon. noh, ne kyl jäi alkuunsa katkolle mutta eipä olli innon lopahtamisesta täl kertaa kyse... polvi pamahti! siis en ymmärrä mikä siinä on, mutta tänään se paukahti jotenkin ja en voi astua kunnolla. sattuu sikana. huomen lääkärille... kai mä aloin liikaa rasittaa pitkän tauon jälkeen ja kun massaakin on liikaa niin nivelet ei kestä...

herkkuja teke kyl mieli... mutta uskon että niiden mieliteko vähenee parin viikon kuluttua kun vaan jaksan nyt olla sitkeä. mä todella haluan keventyä ja päästä liikkumaan paremmin, joten nyt on motivaatio huipussaan! (tänään kyl " jouduin" syömään puolikkaan viinerin kun meil oli vieraita... just joo, repsahdin mutta sit taas uudella sisulla eteenpäin!) kunhan sais tän polven kuntoon että pääsen jatkaa liikumista. nyt en voi edes kävellä...=(

millaset rytmit teillä on vaaveilla, kertokaas vähän?! meillä ei ihan selkeetä vieläkään oo mutta joku tolkku kuitenkin. yleensä suurinpiirtein 7.30 herätään, sit aamupesut ja tisua ja siskon ja mun aamupalan ajan touhuilee itekseen sitterissä tai lattialla. sit taas tisua ja noin 9-9.30 unille parvekkeelle tai vaunuissa mukaan jos mennään jonnekin. nukkuu ekaks puol tuntia hyvin, sitten alkaa ähräys jolloin tuttia saa nostaa sata kertaa, kestää noin puol tuntia ja saattaa ihan herätäkin kunnolla. mutta on väsynyt joten en ota ylös. jatkaa sitten uniaan 13 saakka jolloin viimeistään herätän. siinä välissä on muitakin tutinnostoja toki mutta unessa on. ja sillon klo 13 on vielä kans ihan unessa, pakko herättää.. noh sitten tietty tisua ja vaipanvaihtoa ja seurustelua yms. sitten n. 14.30-15 taas unille. jos laitan sisälle, ottaa tirsat, noin puol tuntia. jos ulos, saattaa nukkua pidemmät unet mutta ei välttämättä. tähän loppu meidän rytmit, loppupäivä menee miten sattuu. paitsi yöunille mennään 21 aikaan. mutta mun mielestä paras rytmi aadallon ollut se kun nukkuu aamulla pitkät unet, välissä tirsat ja sit taas pitkät unet niin että herää vasta 19-19.30. silloin nukuahtaa helpoimmin yönille ja nukkuu parhaiten. mutta se ei aina onnistu. melkein aina tokilla ja komansilla päikyillä aada on kiukkuinen vähän väliä, ährää ja itkustaa tutti suussa. on väsy mutta joku vaivaa.

yöunille meno on vähän semmosta suntämmöstä... nukahtaa kyl aika iisisti, paitsi jos on tosi yliväsy sit vaikeaa. mutta ongelme on heräily. nukkuu puol tuntia-tunnin ja sit herää. tutinnostoa tai vaunujen heilutusta jos koppa vaunuissa.. saattaa kestää tunninkin tää vaihe. sit ennen nukkui hyvin kuitenkin 3-5 saakka jolloin söi ainoan kerran yön aikana. nykyään herää yöllä syömään myös klo 01, 03 joskus 05 ja sit taas 07 aamulla. eli monta syöttöä lisää... mistähän tuo johtuu? eikö multa tuu tarpeeks maitoo vai oisko joku kasvuspurtti menossa? nyt nukkuu melkein koko yön viereesä kun nukahdan samantien ku otan sen rinnalle makuuasentoon ja siihen se jää kun mä tosiaan nukahdan.. mutta aada onkin niin mammantyttö, se tykkää olla kainalossa ja sylissä ja haluaa et mä oon näköetäisyydellä koko ajan. on niin onnellisen näkönen siinä viekussa nukkuessaan.. mulla kyl paikat jumissa itellä...

*haukotus* pakko lähtee nukkumaan... taisin saada aika omanapaisen romaanin aikaan, suokaa anteeks...

sande ja tytöt

Vierailija
40/72 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannuskalle moiiiiiiiii!!! Kiva, että oot hengissä ;-D

Mein " rytmi on kans vähän tohon suuntaan!!

Meillä kyllä vedetään yöllä unta kellonympäri, ja hyvä niin :-DD

Eli meillä herätään siinä kympin aikaan, sit just ekat päikät ulkona, tai siis autotallissa(tääl on susia :-( , vetää pari tuntia, sit otaa just tollasia puolen tunnin kolmen vartin unia! Joskus puolentoista tunnin pätkiä! Välillä siis jaksaa olla vaan tunnin hereillä, ja välillä kaks tuntia! Tykkää olla touhumatolla, ja on kova naureskelemaan, ja juttelemaan, ja on muutenkin kovin tyytyväinen vauva!! Ehtoolla saadaan nukkumaan siinä kympin korvalla!! Tuttia en anna yöksi enkä vaunuihin, ni sitä ei tartte nostella :-))

Saanko kysyä, miks oot tosta " rytmistä" niin huolissas!? Ihan " hyvältä" toi kuulostaa!! Vauvat on sitäpaitti niin erilaisia... toiset nukkuu ns.aina, oli yö tai päivä, ja toiset nukkuu vaan puolen tunnin pätkiä päivällä(kuten mun esikoinen), Ei tässä vaiheessa ainakaan tartte pelätä, et nukkuis LIIKAA päivällä!! Pikkuvauvahan tarvii paljon unta, ja herättely ainakin meillä takaa yliväsym,yksen, aj se on kamalaa :-(!!! Siks kysäsen, et miks herätät Aadan päiväunilta!!??

Meillä kans meinaan pitkät päikät päivällä ja ehtoolla takaa sen, et ei mene ylikierroksille, eli ole yliväsynyt, vaan sit nukahtaa tosi nätisti yöunille!!! Yöllä syö kerran!! Eli vetää sellasen 6-7 tunnin pätkän, ennekun alkaa käheltää, ja sit nostan tissille, (aina ei varmaan olis edes viel tarve nostaa, mut mun tissit huutaa imijää :-D)ja viereen otan, kuten säkin!!! Ihana nukkua vauvan kanssa sylitysten!!!

Jokainen tietysti omalla tavallaan :-D

Meillä kasvaa kans tyttö kauheeta vauhtia, ja ihan täysin tissimaidolla :-D!!! Ens tiistaina on 3kk neuvola, tuun sit kertomaan mittoja!! Viimeks oli melko samanmoinen patukka ku Priskulla :-DD

Sannuska, mää kans päätin, alottaa nyt herkkujen mässäämisen, joten samassa mennään, ja voidaan kannustaa toisiamme, eiks jeh!!

Nippara! Mä en tiedä oikeen mitä sulle sanois :-X Olette kyl kovanonnensotureita... Mä halaan sua täältä, vaik ei se varmaan paljon lohduta! Mut mulla on oikeesti sellanen usko, et kaikki muuttuu vielä hyväksi, ja asioilla on tapana järjestyä!!

Milenna, mites se esikoinen nyt noin... Oisko vaan mustasukkasuutta? ja sit varmaan vaikuttaa se kun olet väsyksissä...

Nyt puhut mihes kanssa, ja neuvolassa just niinku Rimpekin eihdotti, joohan?!!

nyt on mentävä, ottaan ruoka pois uunista, joten moooors!!

nonuli ja tytöt