Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet huorissakäyvistä miehistä?

Vierailija
29.08.2014 |

Siis ensimmäinen mielikuva tälläisestä miehestä on, että se on ällöttävä ressukka joka ei muuten saa mutta entäs jos mies noin niin kuin muutoin ok, niin onko mielestäsi huorissakäyminen jotenkin määritelmällisesti väärin ja moraalitonta? Onko mahdollista, että kunnollinen mies maksaisi seksistä vai kertooko seksin ostaminen miehen piilevästä luonneviasta?

Miehet voivat kommentoida myös.

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet jotka käyttää tavallisia naisia pelkkään seksiin voisi mun puolesta käydä mieluummin ihan maksullisella naisella, kiitos.

Vierailija
22/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:24"]

Siis ensimmäinen mielikuva tälläisestä miehestä on, että se on ällöttävä ressukka joka ei muuten saa mutta entäs jos mies noin niin kuin muutoin ok, niin onko mielestäsi huorissakäyminen jotenkin määritelmällisesti väärin ja moraalitonta? Onko mahdollista, että kunnollinen mies maksaisi seksistä vai kertooko seksin ostaminen miehen piilevästä luonneviasta?

Miehet voivat kommentoida myös.

[/quote]

Moraalitonta ja väärin se on. Mies ei pysty varmistamaan mitenkään sitä, että nainen kyseistä duunia tekee omasta vapaasta tahdostaan ja valittuaan itse kyseisen tavan elättää itsensä. Vaikka takana ei olisi rikollisuutta, paritusta tms. on mahdollista, että naisella ei ole vaihtoehtoa. Tällöin on kysymys aina toisen ihmisen alistamisesta. 

En tiedä kuinka paljon maksullisten naisten joukossa on sellaisia, joilla olisi elämässä miukin vaihtoehto. Toivottavasti paljon. Epäilen kyllä, että vain aniharva. 

Tunnen naisen, joka teki strippikeikkaa ja vähän muutakin joitakin vuosia. Hänen syynsä oli avioero ja erossa jäänyt iso laina. Ei saanut taloa myytyä. Rahaa oli saatava. Koki tämän helpoimmaksi tieksi rahan luo ja kokeili kyllä muun muassa kotisiivousta, puhelinmyyntiä ja vaatemyyntiä myös. Vaikka valinta oli oma, mielestäni se ei ollut vapaa valinta. Asiakas käytti mielestäni tilannetta hyväksi. 

Oma mieheni on kerran käynyt huorissa ulkomailla ollessaan 19 v. Muutama viikko siitä tapasimme. Hän halusi kertoa asiasta, koska ei ollut käyttänyt kortsua (elämäni vaikeimpia hetkiä, oksetti) Kun puhuimme asiasta aika monet kerrat (seksin kanssa odoteltiin puolivuotta, jotta mies saatiin testattua), hän alkoi hiljalleen tajuta, mitä kaikkea prostituutioon voi liittyä. Ei ollut edes ajatellut, että joku on voinut pakottaa naisen niihin hommiin. Asia tuli uudelleen puheeksi vuosien päästä, kun tyttäremme oli jo syntynyt. Mies tuijotti pientä tyttöä kyyneleet silmissä ja totesi, että hyi helvetti, jos joku tämän tytön joskus pakottaa niihin hommiin tai tyttö lähtee niihin vapaaehtoisesti. Asia sai aivan uuden näkökulman. 

Pointti: osa miehistä ei tajua, missä ovat mukana ja mitä tukevat käydessään huorissa. Se on surullista. Osa vähät välittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä erittäin introverttina ja vieraiden kosketusta kavahtavana tietenkin ajattelen, että kuinka hitossa se voi koskettaakaan jotakin ihan vierasta ihmistä, joka tekee kaiken rahasta? Mutta minä nyt muutenkin ymmärrän niin huonosti tavallisempia ihmisiä, joille normaali kommunikointi ei ole vaikeaa. 

Vierailija
24/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:23"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:15"]

Eikö sellainen mies ole kunnollinen mies, jolla on halvauspotilaana puoliso. Mies ei halua jättää puolisoaan vaan hoitaa hänet. Ei myöskään halua seurustelusuhdetta riippakiveski siihen sivuun. Mielestäni hän on jopa fiksu mies. En edes katsoisi tuota vieraissa käymiseksi.

[/quote] Mutta millainen ihminen voi harrastaa seksiä jonkun kanssa joka ei halua harrastaa seksiä? Eikö sille miehelle tulisi vähän sellainen raiskaaja-olo? Vai kokevatko miehet seksin jotenkin eri tavalla? [/quote]

Suomessa huoraaminen on laillista, kun huora huoraa itsenäisesti ja omasta tahdostaan. Huorahan asettaa omatoimisesti hintansa sellaiseksi, jolla haluaa seksiä harrastaa. Ja käärii hillot taskuunsa. Molemmat saa mitä haluaa. Asiakas pillua (tai jotain muuta), ja huora rahaa. Eli miten voit sanoa, ettei huora halua? Itse on uransa valinnut? Ja miten tämä eroaa mistään muusta palveluammatista?

Vierailija
25/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että ne jotka palvelevat laadulla ja asiakkaat on myös ihan muita kuin juoppoja juntteja ei mainosta missään blokeissa tai netissä itteään.

On olemassa yhden tähden ravintoloita ja miselin ravintoloita niin löytyy myös seksityöntekijöistä.

Vierailija
26/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki seksityöntekijät tee sitä vasten tahtoaan. Ne on nää huumeriippuvaiset ym. jotka tekee sitä vasten tahtoaan. Jotkut ei ees halua tavalliseen työhön nälkäpalkalla, kun voi viikonlopussa tientata sen mitä tavallinen työntekijä kuukaudessa.

Vierailija
27/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:46"]

Ei kaikki seksityöntekijät tee sitä vasten tahtoaan. Ne on nää huumeriippuvaiset ym. jotka tekee sitä vasten tahtoaan. Jotkut ei ees halua tavalliseen työhön nälkäpalkalla, kun voi viikonlopussa tientata sen mitä tavallinen työntekijä kuukaudessa.

[/quote]

Niin, mutta miten mies varmistaa, että nainen on unelmaduunissaan? 

Vierailija
28/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne unhotuu naiset jotka käyttävät maksullisia miehiä. Aina moititaan miehiä, mutta on paljon naisia jotka käyttävät maksullista miestä. Ei ne ole säälittäviä sen vuoksi että käyttävät maksullist miestä tai naista. Se sopii heille paremmin.

Eikä seksin myyjäkään ole säälittävä jos/kun tekee sitä vapaaehtoisesti.

Säälittävä on sellainen mies joka pokaa kapakasta jonkun naikkosen ja viihdyttää itseään sillä ilmaseksi. On vaki suhteessa ja pettää puolisoaan. Samoin nainen joka makaa  joka viikonloppu eri äijän kanssa ja vielä ilmaseksi.

Mielestäni lumppu on huoraakin huonopi samoin häntäheikki on mieshuoraa huonompi. Niillä ei ole edes tarkoitus tyydyttää toisen tarpeita vaan käyttää hyväkseen näitä ihmisiä omien tarpeiden tyydyttämiseen.

Huora saa maksun ja asiakas lähtee varmasti tyydytettynä kotiin.

Vierailija
29/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ja haluttava alfa-male. Yhteiskunnan kerman kermaa.

Vierailija
30/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa ja mutkatonta.

Vierailija
31/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minusta seksinmyynti pitäisikkin laillistaa. He maksaisi verto ja sotumaksut. Heillä voisi olla tällainen hygienia passi josta voisi nähdä onko vapaaehtoista.

Huom. Ei kaikki käy muutenkaan kyllä töissä vapaaehtoisesti. Taitas aika moni jäädä kotiin aamulla jos ei olisi pakko mennä töihin. Tää on musta enemmän sellainen ammatin valitan asia.

Mutta historiassa naiset vihasivat näitä maksullisia naisia vaikka käyttivät jo silloin itse maksullisia miehiä. Ennemminkin oli kyseessä naisen arvovallasta ei niinkään siitä että se maksullinen nainen olisi huonompi kuin he itse. Naiset ei saanut silloin äänestää, ei hallita omaisuuttaan eikä juuri erotakkaan.

Sieltä se juontaa koko kauna tätä ammattikuntaa kohtaan. Mutta aina historian alusta asti on hyväksytty miespuoliset huorat. Se vasta on kummaa. Nainen saa ostaa seksiä mutta mies ei . Missä on tasa-arvo.

Vierailija
32/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:23"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:15"]

Eikö sellainen mies ole kunnollinen mies, jolla on halvauspotilaana puoliso. Mies ei halua jättää puolisoaan vaan hoitaa hänet. Ei myöskään halua seurustelusuhdetta riippakiveski siihen sivuun. Mielestäni hän on jopa fiksu mies. En edes katsoisi tuota vieraissa käymiseksi.

[/quote] Mutta millainen ihminen voi harrastaa seksiä jonkun kanssa joka ei halua harrastaa seksiä? Eikö sille miehelle tulisi vähän sellainen raiskaaja-olo? Vai kokevatko miehet seksin jotenkin eri tavalla? [/quote]

Suomessa huoraaminen on laillista, kun huora huoraa itsenäisesti ja omasta tahdostaan. Huorahan asettaa omatoimisesti hintansa sellaiseksi, jolla haluaa seksiä harrastaa. Ja käärii hillot taskuunsa. Molemmat saa mitä haluaa. Asiakas pillua (tai jotain muuta), ja huora rahaa. Eli miten voit sanoa, ettei huora halua? Itse on uransa valinnut? Ja miten tämä eroaa mistään muusta palveluammatista?

[/quote]

En osaa sanoa miten se eroaa muista palveluammateista mutta ero siinä on. Voin kyllä maksaa kampaajalle mutta jotenkin ajatus siitä, että maksaisin seksistä tuntuu väärältä.

Vierailija
33/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:28"]

Ne miehet jotka käyttää tavallisia naisia pelkkään seksiin voisi mun puolesta käydä mieluummin ihan maksullisella naisella, kiitos.

[/quote]

Haha, sama sääntö sitten naisille, jotka hakee yhdenyönseuraa. Ai niin, sehän olisi patriarkaalista alistamista.

Vierailija
34/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huorissa joskus käynyt mies ja surettaa lukea tätä lähtökohtaisesti halveksivaa suhtautumista. Enää en maksulliseen koskisi, mutta nuorena poikana koskin. Taustalla on julmia asioita joita äitini minulle teki lapsena. Suhtautuminen naisiin oli vinoutunut ja en kyennyt juuri edes puhumaan heille. Pikkuhiljaa maksullisen stripteasen kautta päädyin maksullisen seksin pariin. Nykyään olen päässyt ongelmistani yli, mutta inhottaa jotenkin se ajatus, että olisin paska ja kelvoton mies tuon takia. Päinvastoin, olin liiankin kunnollinen jallitettava ressukka, minkä takia ainoa osaamani tapa saada naisiin kontaktia oli maksaa heille.

Vierailija
35/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kummempia kuin miehet, jotka harrastavat yhden yön juttuja maksuttomien kanssa. Erona vain että nainen ottaa maksun. Ja mitä sen väliä jos joku nainen vapaaehtoisesti myy itseään, järkevämpää kuin ilmaiseksi jakaminen. Eri asia jos ihmiskaupasta kyse.

Vierailija
36/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:22"]

Itse olen huorissa joskus käynyt mies ja surettaa lukea tätä lähtökohtaisesti halveksivaa suhtautumista. Enää en maksulliseen koskisi, mutta nuorena poikana koskin. Taustalla on julmia asioita joita äitini minulle teki lapsena. Suhtautuminen naisiin oli vinoutunut ja en kyennyt juuri edes puhumaan heille. Pikkuhiljaa maksullisen stripteasen kautta päädyin maksullisen seksin pariin. Nykyään olen päässyt ongelmistani yli, mutta inhottaa jotenkin se ajatus, että olisin paska ja kelvoton mies tuon takia. Päinvastoin, olin liiankin kunnollinen jallitettava ressukka, minkä takia ainoa osaamani tapa saada naisiin kontaktia oli maksaa heille.

[/quote]

Niin. Eli taustalla on reppanuutta. MOT.

Vierailija
37/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:59"]

Siksi minusta seksinmyynti pitäisikkin laillistaa. He maksaisi verto ja sotumaksut. Heillä voisi olla tällainen hygienia passi josta voisi nähdä onko vapaaehtoista.

Huom. Ei kaikki käy muutenkaan kyllä töissä vapaaehtoisesti. Taitas aika moni jäädä kotiin aamulla jos ei olisi pakko mennä töihin. Tää on musta enemmän sellainen ammatin valitan asia.

Mutta historiassa naiset vihasivat näitä maksullisia naisia vaikka käyttivät jo silloin itse maksullisia miehiä. Ennemminkin oli kyseessä naisen arvovallasta ei niinkään siitä että se maksullinen nainen olisi huonompi kuin he itse. Naiset ei saanut silloin äänestää, ei hallita omaisuuttaan eikä juuri erotakkaan.

Sieltä se juontaa koko kauna tätä ammattikuntaa kohtaan. Mutta aina historian alusta asti on hyväksytty miespuoliset huorat. Se vasta on kummaa. Nainen saa ostaa seksiä mutta mies ei . Missä on tasa-arvo.

[/quote]

Öööö, missä pullossa elät? Ulkomailta rahdataan tänne naisia suomalaisten miesten viihdykkeeksi. Suomalaiset miehet käyvät ulkomailla huorissa (mm. Viro). Joukossa alaikäisiä, kehitysvammaisia ja huumevelkaisia. Miksi julkisuudessa halutaan aina vaan esittää, että kyllä suomalaiset huorat ihan omasta vapaasta tahdosta hommaa tekee? Niitä hyvän tulon saavia, ammattinsa itse valinneita on varmasti, mutta he eivät todellakaan ole enemmistönä. Kannattaa myös lukaista muutama tutkimus siitä, onko laillstaminen poistanut prostituutiosta rikollisuuden ja ihmiskaupan. Ei ole. Järjestelmän ulkopuolella on aina niitä, jotka hoitavat parittamisen kiertotietä. Ja siksi koko touhu on väärin. 

Vierailija
38/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:28"]

[/quote]

Haha, sama sääntö sitten naisille, jotka hakee yhdenyönseuraa. Ai niin, sehän olisi patriarkaalista alistamista.

[/quote]

En tarkoita yhden illan juttuja. Nehän on reiluja ja pelisäännöt kummallakin osapuolella selvät.

Vierailija
39/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on silkasta liiketoiminnasta; nainen/mies myy tavaraa ja mies/nainen maksaa sovitun hinnan. Tätä bisnestä on aina ollut ja tulee olemaan ja käyttäjäkuntaa on laidasta laitaan. Moraalisesti pidän vääränä sekä myyntiä että ostamista, mutta aihetta voi silti pohtia.

Asiaa voi miettiä vaikkapa vammaisten näkökulmasta eli onko väärin, jos vammainen hankkii seksipalveluita maksua vastaan.

Lisäksi osa ei halua muodostaa parisuhdetta, mutta haluaa purkaa seksuaalisia tarpeitaan. Kumpi on parempaa; irtosuhteet baarista vai maksullinen seksi myyjältä?

Parisuhteessa puoliso sairastuu ja seksielämää ei ole. Jos puoliso antaa luvan käyttää maksullista seksiä, niin miksei?

Vierailija
40/184 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän miehistä, jotka ovat empaattisia, tunteellisia, luotettavia ja suoraselkäisiä. Eli huorissa kävijät eivät ole makuuni.