Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla elämä siinä pisteessä, että

Vierailija
02.07.2024 |

jokainen ylimääräinen "pakollinen" meno tai tapaaminen tai mikä tahansa ennalta sovittu juttu aiheuttaa aivan ylitsepääsemätöntä stressiä? Mulla on näin. Mulle riittäis ihan työvuorot vakiostressiksi enkä kaipaa mitään ylimääräistä kalenteriini. Kaikki työn ulkopuolinen aika pitää olla täysin vapaata siitä että pitäisi tiettynä päivänä tai tiettyyn aikaan tehdä jotain tai olla jossakin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä ketään, en halua varata kampaajaa tai hierojaa koska ne on tiettyyn aikaan ja pitää olla jossain klo jotain. Ei pysty. Ahdistaa.

Vierailija
2/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Alkoi kun täytin 40. Ennen piti olla aina jotain menoa tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Nyt on helpotus tullut, kun töiden lisäksi ei enää mitään ylimääräistä ole. Kaksi vuotta olen opiskellut töiden ohessa. Nyt on ohi. Vapaaehtoistyötäkin olen tehnyt ja sekin nyt ilmeisesti ohi. 

En minä kuitenkaan kotona kököttämistä halua. Ystäviä ja mukavia menoja kaipaan. 

Vierailija
4/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä mm. en ole hankkinut perhettä. Myös kaverisuhteita ei juurikaan ole. Haluan olla vapaa-ajan omassa rauhassa ihan itseni ja omien harrastusteni kanssa. Tai jos en halua tehdä mitään niin voin olla myös laiskotellen koska mikään ei velvoita mihinkään.

Vierailija
5/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja ei. Nyt on helpotus tullut, kun töiden lisäksi ei enää mitään ylimääräistä ole. Kaksi vuotta olen opiskellut töiden ohessa. Nyt on ohi. Vapaaehtoistyötäkin olen tehnyt ja sekin nyt ilmeisesti ohi. 

En minä kuitenkaan kotona kököttämistä halua. Ystäviä ja mukavia menoja kaipaan. 

Ystävätkin ovat siitä hankala juttu, koska väkisinkin joudut joskus tekemään heille mieliksi ja menemään heidän aikataulujensa mukaan. Itse en jaksaisi enää joustaa tässäkään. Ja kukaan ei halua yksipuolisesti tavata vain silloin jos ja kun minulle sattuu sopimaan. Siksi on ollut helpointa hiljalleen feidata ystävät.

Vierailija
6/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävätkin ovat siitä hankala juttu, koska väkisinkin joudut joskus tekemään heille mieliksi ja menemään heidän aikataulujensa mukaan. Itse en jaksaisi enää joustaa tässäkään. Ja kukaan ei halua yksipuolisesti tavata vain silloin jos ja kun minulle sattuu sopimaan. Siksi on ollut helpointa hiljalleen feidata ystävät.

Muutaman kommentin kun huutelee naamakirjaan silloin tällöin, niin siinä "ystävyydet". Helppoa.

Vierailija
7/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ahdistaa, kun vanhempia on pakko käydä välillä katsomassa. Ei jaksaisi.

Vierailija
8/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Onnistun ainoastaan "juuri nyt huvittaisi"-jutuissa. Inhoan kun on jotain pakollista "ensi viikonloppuna"-menoa.

Vierailija
9/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ syö kaiken sosiaalisen energian. Ei sitä riitä enää vapaalle.

Vierailija
10/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Onnistun ainoastaan "juuri nyt huvittaisi"-jutuissa. Inhoan kun on jotain pakollista "ensi viikonloppuna"-menoa.

Yläfemmat täältä!

Vierailija
11/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olla rauhassa neljän seinän sisällä, kun ei tarvitse esittää sosiaalista tai pukeutua siististi, meikata tai laittaa hiuksia. Viihdyn parhaiten yksin. Bestiksestä olen haaveillut, mutta ei kai sellaista enää näin aikuisiällä mistään löydy.

Vierailija
12/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan ystäviä ja yritän niitä saada. Ei minulle olisi vaivaa tavata ystäviä. Ei vain ole onnistunut heitä saamaan ja vanhat on kadonneet ja ovat niin passiivisia. Liikaa olen kotona yksin. 

Vierailija
13/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä tuntuu olevan useampia samanhenkisiä ja olen vilpittömästi pahoillani teidän puolesta, varmasti aika kuormittava ja raskas tilanne. Itsellä siis hyvin eri tilanne (pelkkiä lasten harrastusmenoja on minimissään 13 viikossa, plus omat ja miehen harrastukset päälle, ja kaikki muu, juurikin mainitut kampaajat, hierojat, kaverien näkemiset, kummilasten tapaamiset ja mitä näitä nyt on), mutta ei toisaalta stressaa/ahdista yhtään joten sikäli ei haittaa :)

Vierailija
14/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä tuntuu olevan useampia samanhenkisiä ja olen vilpittömästi pahoillani teidän puolesta, varmasti aika kuormittava ja raskas tilanne. Itsellä siis hyvin eri tilanne (pelkkiä lasten harrastusmenoja on minimissään 13 viikossa, plus omat ja miehen harrastukset päälle, ja kaikki muu, juurikin mainitut kampaajat, hierojat, kaverien näkemiset, kummilasten tapaamiset ja mitä näitä nyt on), mutta ei toisaalta stressaa/ahdista yhtään joten sikäli ei haittaa :)

Ai kauheeta, ahdistuin jo tuon lukemisesta :D Mutta elämä on valintoja!

Vierailija
15/15 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta, ahdistuin jo tuon lukemisesta :D Mutta elämä on valintoja!

Juu tämä meno ei missään nimessä ole kaikille optimi, vaikka itselle onkin hyvin mieluisaa :D Tähän päälle tulee monena viikonloppuna vielä yhden lapsen kisamatkat jossa haluan olla aina mukana, rakastan meinaan olla tukena ja kannustamassa, vaikka yleensä aikaa meneekin vähintään yksi päivä ellei koko viikonloppu <3

Mutta parasta jos kaikki voi muokata sellaisen elämän kun itse toivoo :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi