Mitä ajattelet huorissakäyvistä miehistä?
Siis ensimmäinen mielikuva tälläisestä miehestä on, että se on ällöttävä ressukka joka ei muuten saa mutta entäs jos mies noin niin kuin muutoin ok, niin onko mielestäsi huorissakäyminen jotenkin määritelmällisesti väärin ja moraalitonta? Onko mahdollista, että kunnollinen mies maksaisi seksistä vai kertooko seksin ostaminen miehen piilevästä luonneviasta?
Miehet voivat kommentoida myös.
Kommentit (184)
Lähtökohtaisesti vierastan. Mielikuva on joko muille kelpaamaton rassukka tai naisiin (ja kanssaihmisiin) epäkunnioittavasti suhtautuva tyyppi.
Silmiä avaava kirja oli "Tyttö joka sai kaulapannan". Siinä alaikäinen suomalainen tyttö joutui parituksen uhriksi. Vain hyvin hyvin pieni osa miehistä kysyi tytön ikää ja tämän kuultuaan kieltäytyi palvelusta. Kukaan ei ilmiantanut toimintaa. Samoja ajatuksia herätti uutisointi sen huumatun ulkomaalaismummon suhteen. Ties kuinka moni "tavallinen" mies kävi pitämässä vähän hauskaa.
Toinen tähän liittyvä ilmiö on maksullisten naisten yleinen huonona pidetty maine ja moraalittomuus. Sekin on aina kahden kauppa, miksi nainen on se h-oraksi haukuttava objekti, miksei miehet ansaitse samanlaista alemman arvon leimaa? Jossain miesvaltaisissa yhteisöissä (y-lauta) halveksutaan kilpaa onlyfansseilla ja striimauksilla hyvin tienaavia naisia, mutta koskaan ei haukuta niitä miehiä jotka mahdollistavat ja rahoittavat tätä toimintaa? Mielestäni yhtä huono leima miehelle on se ettei naista saa muuten kuin rahalla, kuin naiselle se, että tienaa näin.
Miten se eroaa yhdenillan jutuista? Sillee, ettei siinä vaihdu raha ja toki se, että se nainen tai mies ,joka ammatikseen harjoittaa seksiä, sitä itteesä ei se homma kiinnosta muuten kun työn kannalta. Yhdenillan jutissa toki kumpikin on mesissä.
Itse pidän sitä ammattina,kuin mitä tahansa ammattia. Pitäs vaan saada olla laillista kumpaankin suuntaan.
Eivät ole miehiä vaan hiiriä. Hiirellä koko ajan reikä mielessä ja toinen vain käyttöhyödyke. Eivät omalta tunnehäiriöltään kykene tasapainoiseen parisuhteeseen kuin kaltaisensa kanssa eivätkä he kaltaistaan halua sillä tietävät itse mitä silloin saavat.
Vierailija kirjoitti:
Yököttää tuollaiset miehet. En voi ymmärtää miten joku mies edes haluaa panna naista jota panee monta miestä päivässä ja jolla parhaassa tapauksessa on edellisen lasti sisällä. Joo ja voi hyvin olla kun joku ääliö on maksanut extraa että saa panna paljaalla.
Ei ne kaikki halua edes panna. Moni haluaa vain suihin oton. Etenkin, jos sitä ei kotona saa.
N52
Vierailija kirjoitti:
Yököttää tuollaiset miehet. En voi ymmärtää miten joku mies edes haluaa panna naista jota panee monta miestä päivässä ja jolla parhaassa tapauksessa on edellisen lasti sisällä. Joo ja voi hyvin olla kun joku ääliö on maksanut extraa että saa panna paljaalla.
Naiset eivät ymmärrä kuinka mekaanisesta asiasta seksissä on miehillä kyse, ei siihen tunteita tarvita ollenkaan. Kenenkään liukkaille en kyllä itsekkään halua, kukaan arvonsa tunteva maksullinen ei ilman suojaa työtään tee.
Vierailija kirjoitti:
Nössö mun mielestä, kun ei muuta saa ku maksullista seksiä.
Kaikkien tutkimusten mukaan huorissa käy eniten naimisissa olevat miehet. Joko oma hieho ei anna tai sitten se ei enää hotsita?
Vierailija kirjoitti:
Olen prostituoitu ja voin kertoa oman kokemukseni: Suurin osa asiakaskunnasta on ei mitenkään komeita, varattuja miehiä. Joilla kaikki kuollut kotona. Joko pienten lasten isejä tai sitten vanhempia parisuhteessa eläviä. Seksiä ja kosketusta ei ole elämässä. Tarvitsevat sitä. Olen kurvikas ja isorintainen, se viehättää monia. Mies on tehty eri aineksista kuin nainen. Miehellä seksi on tärkeä osa elämää ja sitä ei ole sidottu tunteisiin tai rakkauteen. On vain purkautumista.
Toinen asiakasryhmä ovat sinkkumiehet, joilla ulkonäössä jotain parantamisen varaa tai sosiaaliset taidot kehnot. Naisseuraa tai seurustelukumppania ei yksinkertaisesti löydy.
Laukeaminen voi olla vain pelkkä mekaaninen tapahtuma. Mutta se naisen kosketus ja läheisyys on melkein yhtä tärkeätä kuin orgasmikin.
Olen nuorempana käynyt maksullisen luona, kun yksinkertaisesti ei seuraa löytynyt. Olin sen verran reppana, ettei naiset katsonut päinkään - joka taas vaikutti mun olemattomaan itsetuntoon - karkotti naisia vielä enemmän - eli kierre oli valmis
Siinä vaiheessa olin ollut pari vuotta ilman minkäänlaista kosketusta, ei edes halausta ja se kyllä tuntuu fyysisesti ja henkisesti. Jännitti tietty, vaikka olin selittänyt tilanteeni naiselle ja yritin vakuuttaa itseni että se kyllä ymmärtää, ei tarvitse hävetä.
En tiennyt miten olla tai käyttäytyä, vein jopa suklaata sille ja sähläsin rahojen kanssa heti kun pääsin eteiseen.
Oli aika ristiriitaiset ajatukset ja tunteet, sellainen halipula-häpeä-panetus-itseinho-sekoitus. Hädin tuskin kehtasin katsoa toista silmiin.
Tulin varmaan 30 sekunnissa, eikä laukeaminen sinänsä tuntunut miltään. Loppuaika oli pelkkää kosketusta, silittelyä ja suutelemista.
Kävin sen saman naisen luona ehkä 10 kertaa, kunnes se lopetti nuo työt.
Pitkään hävetti, mutta vuosien myötä minusta on tullut armollisempi itselleni - tuo oli jotain mitä kipeästi tarvitsin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh! No sulla on aika villit mielikuvat seksinmyyjän asiakasmääristä. Sen takiahan tuota jotkut naiset juuri tekevät, että riittää muutama asiakastapaaminen kuukaudessa. Vaihtoehtona olla jossain ärrän tiskin takana viitenä päivänä viikossa, kahdeksantuntia kerrallaan ja silti saa vähemmän rahaa. Suurimmalla osalla on myös vakituinen asiakaskunta. Ei ne siis todellakaan ota ns. ventovieraita vastaan kymmentä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä kuinka mekaanisesta asiasta seksissä on miehillä kyse, ei siihen tunteita tarvita ollenkaan. Kenenkään liukkaille en kyllä itsekkään halua, kukaan arvonsa tunteva maksullinen ei ilman suojaa työtään tee.
Ei mekaniikka muuta sitä että se on moraalitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nössö mun mielestä, kun ei muuta saa ku maksullista seksiä.
Kaikkien tutkimusten mukaan huorissa käy eniten naimisissa olevat miehet. Joko oma hieho ei anna tai sitten se ei enää hotsita?
Kommenttisi suorastaan huokuu rakkautta välittämistä vaimoasi kohtaan.
Mitä minun pitäisi ajatella. Syynsä kai kullakin jotka niin tekevät.
Sen tiedän että monet miehet esim. työmatkoilla uteliaisuuttaan kokeilee, se ei ole mitenkään harvinaista. Koetaan jotenkin eksoottiseksi ja tavallaan jännitääväksi kokemukseksi.
Inhan ihminen utelias eläin, ja tilaisuus tekee helposti varkaan. Ulkomailla se on helppoa, jälkiä ei jää kun pitää huolen siitä että kondomi on käytössä ja nainen (oletettavasti nainen, on niitä miehiäkin) on siisti ja puitteet kunnossa. Ei mitään muuta eroa vieraissa käymiseen kuin se, että siinä raha vaihtaa omistajaa.
Minä siis olen nainen, mutta ei - en tee seksityötä, ja lisään että seksin myyminen on oltava vapaaehtoista ja vain täysikäisten kanssa tehtyä kauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi harrastaa ilman rakkautta ja rakkautta voi olla ilman seksiä. Se, että naiset eivät voi nauttia seksistä ilman tunteita, on höpönlöpöä. Nimimerkillä parasta seksiä kokenut yhden illan jutussa. Olen nainen.
Huorissa käyvä mies on itsekin mielestäni likainen huo ra, ei jatkoon. Kylmä ihminen jolle naisella on vain välinearvo
Terve piirre...vaihtelua elämään,mukavaa muistella sitten vanhana niitä satoja nussituksi tulleita partnereita..
Vierailija kirjoitti:
Miten se eroaa yhdenillan jutuista? Sillee, ettei siinä vaihdu raha ja toki se, että se nainen tai mies ,joka ammatikseen harjoittaa seksiä, sitä itteesä ei se homma kiinnosta muuten kun työn kannalta. Yhdenillan jutissa toki kumpikin on mesissä.
Itse pidän sitä ammattina,kuin mitä tahansa ammattia. Pitäs vaan saada olla laillista kumpaankin suuntaan.Koska yhden illan jutussa nainen harrastaa seksuaalisesta halusta seksiä, ja h u o r a harrastaa seksiä rahasta
Itse olen h uorissa käyvistä miehistä sitä mieltä, että siitä vaan, jos haluavat, kuitenkin edellyttäen, että kaikki täysi-ikäisiä, kaikki selvinpäin ja omasta halusta mukana, sovituista rajoista pidetään koko ajan kiinni ja mies ei halveksi h uoria edes nimettömästi.
Tiesittekö, että 80-luvulla erään tunnetun ison Helsinkiläisen hotellin huonevuokraan sisältyi maksullinen nainen niin halutessaan. Ei ihme et faija aikoinaan varasi asiakkailleen aina tuolta huoneet...
Vierailija kirjoitti:
Huorissa käyvä mies on itsekin mielestäni likainen huo ra, ei jatkoon. Kylmä ihminen jolle naisella on vain välinearvo
Kyllä. Huoramarko.
Oma suhtautumiseni on muuttunut paljon armollisemmaksi iän myötä. Olen keski-ikäinen nainen, jonka avioliitossa on kaikki läheisyys loppunut. Kaipaan todella paljon kosketusta ja läheisyyttä ja seksiäkin. Tiedän, että naisena varmasti saisin helposti irtoseksiä vaikka baarista, mutta miehelle se ei olisi niin helppoa. Oma moraalini ei taivu pettämään, mutta tunnetasolla saan hyvin kiinni siitä tunteesta, mikä ajaa perheelliset miehet maksullisiin. En tuomitse, jos palveluntarjoajan taustat on selvitetty ja panostettu tautien ehkäisyyn ja työntekijän kunnioitukseen. Tottakai jos maksullisissa käynnistä tulee tapa tai riippuvuus tai jos se alkaa painaa parisuhdetta niin siinä vaiheessa parempi vaan erota. Itse voisin muutaman vierailun katsoa läpi sormien ja naisena näen maksulliset parempana vaihtoehtona kuin tunnepitoisen sivusuhteen.
Tämän takia varatut naiset niin nuivasti maksullisiin suhtautuvat. Pihtaavat itse ja pelkäävät, että mies alkaa käydä maksullisissa. Toki jos on luonnollista, että kuivia kausia tulee, esim. synnytyksen jälkeen. Mutta jos ei ole itse valmis mitään tekemään asian muuttamiseksi, niin onko ihme, jos mies hakee seksiä muualta.