Ministeri Multala näyttää aika rähjääntyneeltä
Naamasta näkee että alkoholia mene muutenkin kuin Ruisrockissa.
Kommentit (11)
Merituuli sekoittanut hiukset. Purjehduksessa sentään säilyy järki terveenä, päinvastoin kuin kävelykilpailussa?
Sellaista se on kun vanhenee ihan ilman viinaakin. Toisilla naama roikkuu enemmän kuin toisilla. Laihat voi olla kuivan kesän oravan näköisiä. Minulla on silmäpussit ja näytän etten ole nukkunut viikkoon vaikka nukun ok.
Kuvaile edes miltä itse näytät jos ei jostakin kuvasi näy.
Pitää olla katu-uskottava koko kansan poliitikko eikä sliipattu persu.
Sivistymätön moukka olet, kun solvaat. Itse et jaksais ministerinä viikkoakaan.
Ehkä naamasta näkee mitä on tehnyt, Sari Multala on kilpapurjehduksen maailmanmestari. Ehkä iho on ahavoitunut seilatessa.
Jos on nuorempana iho kuivunut/palanut monesti sitä ei välttämättä saa myöhemmin heleäksi.
Vierailija kirjoitti:
Merituuli sekoittanut hiukset. Purjehduksessa sentään säilyy järki terveenä, päinvastoin kuin kävelykilpailussa?
Kilpakävelytekniikka on aliarvostettu laji. Kun jompikumpi jaloista on maassa ei tule hyppyä/iskua jolloin sopii nivel ym vaivaisille. Tai vaikka jos rinnat tai muu kehonosa painaa niin ettei juoksu tunnu kivalta. Erittäin tehokasta liikuntaa
Kauhistuin miten Sanna Marin oli vanhentunut, kaulasta jo ikäistään vanhempi myös. Kauneusopetaatiot taas rumentaneet kuin mitä tarkoitti. Huulet pahan näköiset. Ennen oli kaunis.
Ruisrock kesä edessä, menevätköhän Orpon kanssa yhdessä...
Rähinäviinaa ilmeisesti nyt sattunut kohdalle.