Mitä ajattelet huorissakäyvistä miehistä?
Siis ensimmäinen mielikuva tälläisestä miehestä on, että se on ällöttävä ressukka joka ei muuten saa mutta entäs jos mies noin niin kuin muutoin ok, niin onko mielestäsi huorissakäyminen jotenkin määritelmällisesti väärin ja moraalitonta? Onko mahdollista, että kunnollinen mies maksaisi seksistä vai kertooko seksin ostaminen miehen piilevästä luonneviasta?
Miehet voivat kommentoida myös.
Kommentit (184)
Mulle ei tule mieleen ällöttävä ressukka, mutta kyllä jonkin sortin reppanuus on taustalla. Olen varma, että joka kerta. Reppanuutta on sit erilaista. Eli olen joo sitä mieltä, että "kunnollinen" mies ei osta seksiä.
Säälittäviä reppanoita, jotka eivät muuten saa p*llua.
Laiska, mutta ilmeisesti ei laiska työelämässä, jos on varaa käydä.
Lähinnä olen utelias. Haluaisin tietää, millaista se on ja niin edespäin, millainen ihminen se tyyppi on ja miten se ajattelee.
Halveksin ja inhoan. Ajattelen, että ovat läpimätiä ihmisenä.
Meidän duunipaikassa osa hehkuttaa huorissa käyntiä.
Itse en voisi koskea tikullakaan maksulliseen, ja veikkaan että itsellä voisi olla erektio ongelmia ilman mitään yhteyttä tuntemattomaan HUORAAN
M39
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:37"]
Meidän duunipaikassa osa hehkuttaa huorissa käyntiä.
Itse en voisi koskea tikullakaan maksulliseen, ja veikkaan että itsellä voisi olla erektio ongelmia ilman mitään yhteyttä tuntemattomaan HUORAAN
M39
[/quote]
Entäs jos se ei olisi tuntematon huora vaan vaikkapa naapurin pienituloinen yh-äiti jonka on pakko saada ruokarahat kasaan? Olisiko se silti moraalitonta?
Jos kyseessä ei ole naimisissa/avoliitossa oleva, niin mitä se haittaa. (edellyttäen että tämä maksullinen kumppani tekee työtään vapaaehtoisesti omasta halustaan)
Ymmärän myös jos puoliso on niin sairas ettei suhde ole enään normaali, niin miksi toinen ei saisi hoitaa seksuaalisia tarpeitaan. Parempi noin kun että ottaisi sellaisen "toisen puolison" siksi aikaa kun sairas puoliso on vielä kuvioissa.
Jos siinä ei loukata ketään niin mulle aivan sama. On olemassa henkilöitä jotaka( miehiä ja naisia) tarvitsevat tuota maksullista palvelua. Esim. Kehitysvammaset, muuten vammautuneet, henkilöt joilla ei ole mahdollisuutta löytää seksikumppaneita muuten. Henkilöt joilla ei ole tarkoituskaan solmia pysyvää suhdetta toisen ihmisen kanssa. Onhan heilläkin oikeus saada seksuaalista nautintoa ihan oikean ihmisen kanssa. Eikä vain turvautua apuvälinenisiin.
Löytyyhän netistä kokemuksia. Paljon löytyy blogeja joita kirjoittaa seksityöntekijät ja myös blogeja joita kirjoittaa heidän asiakkaansa. Yhdessä seksinostajan blogissa mies kuvaa itseään normaaliksi, hyvännäköiseksi, töissäkäyväksi mieheksi joka käyttää seksipalveluja koska paljon matkustelevaan työnkuvaan ei mahdu aikaa hoitaa parisuhdetta ja koska kokee yhdenillanjuttujen metsästämisen liian vaivalloiseksi ja pitää muutenkin vastenmielisenä seksin harrastamista humalaisen naisen kanssa (koska suurin osa yhdenillanjutuista löytyy baarista jossa käytännössä kaikki naiset ovat jonkinasteisessa humalassa). Sama mies myös on kirjoittanut ettei osta palvelua, jos on aihetta olettaa että prostituoitu harjoittaa ammattiaan vastoin tahtoaan, ja on muutaman kerran tämän vuoksi kääntynyt ovelta ja vinkannut poliisille. Pääsääntöisesti suosii kotimaista.
Niin kauan kun kysyntä ja tarjonta kohtaa eikä palvelun tarjoajaa pakoteta mihinkään, kaikki on ok.
Uskoakseni ihan tavallisia miehiä ja naisia jotka tarvitsevat seksiä. Syitä voi olla monia.
Uskoakseni ihan tavallisia miehiä ja naisia jotka tarvitsevat seksiä. Syitä voi olla monia.
1. koskisin tuohon miehen pitkät keinohedelmöitys-kumihansikkaat kädessä ja pinseteillä
2. vihaakohan se naisia
3. setä taitaa kiihottua kuvitellusta vallasta
Eikö sellainen mies ole kunnollinen mies, jolla on halvauspotilaana puoliso. Mies ei halua jättää puolisoaan vaan hoitaa hänet. Ei myöskään halua seurustelusuhdetta riippakiveski siihen sivuun. Mielestäni hän on jopa fiksu mies. En edes katsoisi tuota vieraissa käymiseksi.
Mietippä uudelleen, niin että katsot asia monelta eri kantilta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:15"]
1. koskisin tuohon miehen pitkät keinohedelmöitys-kumihansikkaat kädessä ja pinseteillä
[/quote]
Et kuitenkaan malttaisi olla koskematta?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:15"]
Eikö sellainen mies ole kunnollinen mies, jolla on halvauspotilaana puoliso. Mies ei halua jättää puolisoaan vaan hoitaa hänet. Ei myöskään halua seurustelusuhdetta riippakiveski siihen sivuun. Mielestäni hän on jopa fiksu mies. En edes katsoisi tuota vieraissa käymiseksi.
[/quote]
Mutta millainen ihminen voi harrastaa seksiä jonkun kanssa joka ei halua harrastaa seksiä? Eikö sille miehelle tulisi vähän sellainen raiskaaja-olo? Vai kokevatko miehet seksin jotenkin eri tavalla?
En ajattele yhtään mitään. Asuinkaupungissani on kymmenisen (laillista) bordellia, ei niissä ole mitään ihmeteltävää. No joo, jos oikein kalliista bordellista on kyse niin saatan tuumia, että pitää olla hyvätuloinen jos usein käy.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:59"]
Löytyyhän netistä kokemuksia. Paljon löytyy blogeja joita kirjoittaa seksityöntekijät ja myös blogeja joita kirjoittaa heidän asiakkaansa. Yhdessä seksinostajan blogissa mies kuvaa itseään normaaliksi, hyvännäköiseksi, töissäkäyväksi mieheksi joka käyttää seksipalveluja koska paljon matkustelevaan työnkuvaan ei mahdu aikaa hoitaa parisuhdetta ja koska kokee yhdenillanjuttujen metsästämisen liian vaivalloiseksi ja pitää muutenkin vastenmielisenä seksin harrastamista humalaisen naisen kanssa (koska suurin osa yhdenillanjutuista löytyy baarista jossa käytännössä kaikki naiset ovat jonkinasteisessa humalassa). Sama mies myös on kirjoittanut ettei osta palvelua, jos on aihetta olettaa että prostituoitu harjoittaa ammattiaan vastoin tahtoaan, ja on muutaman kerran tämän vuoksi kääntynyt ovelta ja vinkannut poliisille. Pääsääntöisesti suosii kotimaista.
Niin kauan kun kysyntä ja tarjonta kohtaa eikä palvelun tarjoajaa pakoteta mihinkään, kaikki on ok.
[/quote]
Mä veikkaan että maksimissaan 1% huorissakävijöistä on tällaisia. Mutta tällaiset olisikin ihan ok.
Tottakai av-mammoja harmittaa, kun joku muu nainen vie jonkun mahdollisen miehen lompakosta rahaa,
se on pois av-mamman loisimisesta miehen lompakolla.
Nössö mun mielestä, kun ei muuta saa ku maksullista seksiä.