Mitä ajattelet huorissakäyvistä miehistä?
Siis ensimmäinen mielikuva tälläisestä miehestä on, että se on ällöttävä ressukka joka ei muuten saa mutta entäs jos mies noin niin kuin muutoin ok, niin onko mielestäsi huorissakäyminen jotenkin määritelmällisesti väärin ja moraalitonta? Onko mahdollista, että kunnollinen mies maksaisi seksistä vai kertooko seksin ostaminen miehen piilevästä luonneviasta?
Miehet voivat kommentoida myös.
Kommentit (184)
Eli siis toisen ihmisen hyväksikäyttö on ok jos vaimo on sairas tai itse on vammainen. Itseään myyvillä naisilla on tutkimusten mukaan keskimääräistä enemmän mielenterveysongelmia sekä päihdeongelmia. Heitä on myös keskimääräistä enemmän käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi.
Olen prostituoitu ja voin kertoa oman kokemukseni: Suurin osa asiakaskunnasta on ei mitenkään komeita, varattuja miehiä. Joilla kaikki kuollut kotona. Joko pienten lasten isejä tai sitten vanhempia parisuhteessa eläviä. Seksiä ja kosketusta ei ole elämässä. Tarvitsevat sitä. Olen kurvikas ja isorintainen, se viehättää monia. Mies on tehty eri aineksista kuin nainen. Miehellä seksi on tärkeä osa elämää ja sitä ei ole sidottu tunteisiin tai rakkauteen. On vain purkautumista.
Toinen asiakasryhmä ovat sinkkumiehet, joilla ulkonäössä jotain parantamisen varaa tai sosiaaliset taidot kehnot. Naisseuraa tai seurustelukumppania ei yksinkertaisesti löydy.
Laukeaminen voi olla vain pelkkä mekaaninen tapahtuma. Mutta se naisen kosketus ja läheisyys on melkein yhtä tärkeätä kuin orgasmikin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:07"]
Kyse on silkasta liiketoiminnasta; nainen/mies myy tavaraa ja mies/nainen maksaa sovitun hinnan. Tätä bisnestä on aina ollut ja tulee olemaan ja käyttäjäkuntaa on laidasta laitaan. Moraalisesti pidän vääränä sekä myyntiä että ostamista, mutta aihetta voi silti pohtia.
Asiaa voi miettiä vaikkapa vammaisten näkökulmasta eli onko väärin, jos vammainen hankkii seksipalveluita maksua vastaan.
Lisäksi osa ei halua muodostaa parisuhdetta, mutta haluaa purkaa seksuaalisia tarpeitaan. Kumpi on parempaa; irtosuhteet baarista vai maksullinen seksi myyjältä?
Parisuhteessa puoliso sairastuu ja seksielämää ei ole. Jos puoliso antaa luvan käyttää maksullista seksiä, niin miksei?
[/quote]
Ok, jos huora todella on vapaa asiakaspalvelija. Kuten on todettu jo monessa viestissä: kuinka mies (tai palveluja ostava nainen) tämän varmistaa?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:26"]Nössö mun mielestä, kun ei muuta saa ku maksullista seksiä.
[/quote]
Edelleen miehen arvo nähdään siinä, paljonko saa seksiä. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi kaikki vanhanaikaiset nainen antaa mies saa -jutut elävät ja voivat hyvin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:07"]
Kyse on silkasta liiketoiminnasta; nainen/mies myy tavaraa ja mies/nainen maksaa sovitun hinnan. Tätä bisnestä on aina ollut ja tulee olemaan ja käyttäjäkuntaa on laidasta laitaan. Moraalisesti pidän vääränä sekä myyntiä että ostamista, mutta aihetta voi silti pohtia.
Asiaa voi miettiä vaikkapa vammaisten näkökulmasta eli onko väärin, jos vammainen hankkii seksipalveluita maksua vastaan.
Lisäksi osa ei halua muodostaa parisuhdetta, mutta haluaa purkaa seksuaalisia tarpeitaan. Kumpi on parempaa; irtosuhteet baarista vai maksullinen seksi myyjältä?
Parisuhteessa puoliso sairastuu ja seksielämää ei ole. Jos puoliso antaa luvan käyttää maksullista seksiä, niin miksei?
[/quote]
Ok, jos huora todella on vapaa asiakaspalvelija. Kuten on todettu jo monessa viestissä: kuinka mies (tai palveluja ostava nainen) tämän varmistaa?
[/quote]
Suosii suomalaista.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:28"]
Ne miehet jotka käyttää tavallisia naisia pelkkään seksiin voisi mun puolesta käydä mieluummin ihan maksullisella naisella, kiitos.
[/quote]
Haha, sama sääntö sitten naisille, jotka hakee yhdenyönseuraa. Ai niin, sehän olisi patriarkaalista alistamista.
[/quote]
En tarkoita yhden illan juttuja. Nehän on reiluja ja pelisäännöt kummallakin osapuolella selvät.
[/quote]
Joo, ei naiset kykene hyväksikäyttämään miehen tunteita, ei.
[/quote]
En sitä ole väittänytkään etteivät voisi. Olen vain itse nainen, joten mulla on naisen kokemukset tästä asiasta enkä jaksa erikseen ottaa toisen sukupuolen kokemuksia esiin juuri tästä syystä.
Rumia, vanhoja, läskejä, noloja ja vastenmielisiä.
Saastaisia luusereita.
Ei sellainen ole mies alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä reppanoita, jotka eivät muuten saa p*llua.
Pääkaupungin kaupalöisen rakkauden tarjoajien mukaan tyypillisin palvelunkäyttäjä on "koulutettu, hyvätuloinen perhefaija"
Vierailija kirjoitti:
Saastaisia luusereita.
Ei ainakaan päde niihin mitä tiedän muuta kuin ehkä tuo viineinen
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä reppanoita, jotka eivät muuten saa p*llua.
Ja jos nainen kävisi maksullisissa miehissä on hän rohkea rajoja rikkova avarakatseinen nykynainen :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saastaisia luusereita.
Ei ainakaan päde niihin mitä tiedän muuta kuin ehkä tuo viineinen
Minun tietämäni ovat ainakin taikinanaamaisia, mätisäkkiruhoisia kranssitukkia. Sovinistisia, naisia esineellistäviä ja kuvottavia pellehermanneja. Eliminoitavien kärkikaartia. Epäihmisiä.
Mun maailmassa vertautuu vakaviin väkivaltarikoksiin ja perversioihin. Joten ei. Yksiselitteisesti ei. Asian yleisyys ei muuta kantaani mitenkään. Tajuan eläväni mädässä maailmassa.
"Säälittäviä reppanoita, jotka eivät muuten saa p*llua."
Tuollaiset reppanat eivät siellä käy, ne pystyvät ainoastaan ylläolevan kaltaiseen kommentointiin. Maksullisilla käyvät tavalliset miehet, joilla ei ole halua kuluttaa turhaa aikaa "saaliin" metsästämiseen, vaan pelkästään saada helposti kohtuullista seksiä, ei siinä mitään huonoa edes ole, että käyvät.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:28"]
Ne miehet jotka käyttää tavallisia naisia pelkkään seksiin voisi mun puolesta käydä mieluummin ihan maksullisella naisella, kiitos.
[/quote]
Haha, sama sääntö sitten naisille, jotka hakee yhdenyönseuraa. Ai niin, sehän olisi patriarkaalista alistamista.
[/quote]
En tarkoita yhden illan juttuja. Nehän on reiluja ja pelisäännöt kummallakin osapuolella selvät.
[/quote]
Joo, ei naiset kykene hyväksikäyttämään miehen tunteita, ei.