Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olishan tuo pph voinut kertoa aiemmin!!

Vierailija
24.11.2008 |

Vain aamulla muksun hoitoon ja pph sanoi, että pitäis tulla hakemaan 15.45. Sillä on joku meno. Normaalisti haetaan 16.30.

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne asiat vaan on hoidettava!

Vierailija
182/184 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän esim. lastenhoitaja tai lastentarhanopettaja voi lähteä työstään yhtään aikaisemmin kuin työvuorossa sanotaan! Samoin vanhustenthoitajat, lääkärit, opettajat jne. Ääliö porukkaa täällä taas!

ei niiden tarvitse muuta kuin ilmoittaa aamulla vanhemmille omista menoistaan :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hommataan hakija, jos ei itse päästä hakemaan aiemmin. Luonnollisena on pidetty käytäntöä, että kumpainenkin joustaa tarpeen tullen, eli meidän lapsikin saa sitten olla pidempään tai tarvittaessa tulla aiemmin kuin sovittu. Onneksi myös työnantajani ja mieheni työnantaja joustavat näissä tapauksissa, vaikkeivät varmasti siitä pidäkkään. Eihän noita nyt niin usein kuitenkaan ole!

Mä olen myös miettinyt sitä, että täytyyhän sitä siinäkin tapauksessa käydä lapset pois sieltä hakemassa, jos täti vaikkapa sairastuu kesken päivän. Sehän on aivan luonnollista, ettei silloin voi ketään hoitaa!

Meidän hoitotäti saa kyllä omiinkin "ei niin pakollisiin menoihin" lähteä aiemmin esim. lomalle. Kyllä aina on kaikkien lasten äidit ja isät itse aiemman hakemisen järjestäneet. Onneksi on niin ymmärtäväisiäkin ihmisiä olemassa.

Vierailija
184/184 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hoitajan pitikin yhtäkkiä lähteä, ja onhan lapset tärkeämpiä kuin työ.

Tai lapsillenne sattuu jotain kun ope häipyykin yhtäkkiä paikalta, eihän sitä työnantajan kanssa tarvitse keskustella, kun kerran kyse on lapsista!

Jos tajuaisitte, että jotkut ihmiset tekevät työtä, jolla on jotain merkitystä, niin tajuaisitte, ettei töistä noin vaan voi lähteä. Luulisi varsinkin perhepäivähoitajan tajuavan, eihän hän voi noin vain lähteä, ja jättää pieniä oman onnensa nojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi