Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköautovihaajat nuolevat haavojaan tällä hetkellä kun sodat pitää fossiilisten polttoaineiden hinnat pilvissä

Vierailija
06.04.2026 |

Seuraavat 5 vuotta

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaahan ei olisi jos olisi panostettu uusiutuviin polttoaineisiin jota voisi tuottaa ilman lähi-idän öljytornimonopoleja.

Vierailija
2/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on laskenut tähän päivään 35c litra korona ajoista.....jos jollain tulee ahdistus 35c hinnanlaskusta niin säälin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki ihmiset viimeistään huomaa, että kannattaa satsata kaikkeen sellaiseen energiaan, jota voi kohtuullisen edullisesti ja puhtaasti tuottaa lähellä. 

Jos vähäakään tajuaa historiaa, niin USA:n ja Iranin sota on jo viides konflikti, jota käydään ÖLJYN takia. 

Vierailija
4/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä mahtaa tarvia tuulivoimaloiden valmistukseen, no varmaan sitä öljyä

Vierailija
5/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla on vaan liian kallis hankinta peruspäivärahalaiselle.

Vierailija
6/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki ihmiset viimeistään huomaa, että kannattaa satsata kaikkeen sellaiseen energiaan, jota voi kohtuullisen edullisesti ja puhtaasti tuottaa lähellä. 

Jos vähäakään tajuaa historiaa, niin USA:n ja Iranin sota on jo viides konflikti, jota käydään ÖLJYN takia. 

Kyllä näin on, poltan puuta ja paljon.

Vierailija
7/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,1 eur litra = hinnat pilvissä :D Halvemmaks tulee kuin sähköautoilu.

Vierailija
8/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt ei nouse vuotuiset kulut tonnikalan, mutta.... Olin mukana rengaskaupoilla kun kaveri osti Teslaansa kesärenkaat vanteineen.  Yhteensä 6800€ alle vaihdettuna 

Vierailija
9/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan mielelläni ennen kun alan johtonippujen kanssa pelleillä. Ehkä 15€ litra saisi harkitsemaan muita kulkuvälineitä.

Vierailija
10/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2,1 eur litra = hinnat pilvissä :D Halvemmaks tulee kuin sähköautoilu.

Ei tule. 

Vierailija
11/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt ei nouse vuotuiset kulut tonnikalan, mutta.... Olin mukana rengaskaupoilla kun kaveri osti Teslaansa kesärenkaat vanteineen.  Yhteensä 6800€ alle vaihdettuna 

En usko. Mulla maksoi pelkät kumit 150eur chibbe eli yhteensä 600 näyrää koko sarja. Aika kalliit on vanteet sun kaverilla, 1500 eur chebula...

Vierailija
12/12 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näin. Mulla oli patteriauto lapsena, kunnes kasvoin isoksi.