Sähköautovihaajat nuolevat haavojaan tällä hetkellä kun sodat pitää fossiilisten polttoaineiden hinnat pilvissä
Seuraavat 5 vuotta
Kommentit (12)
Hinta on laskenut tähän päivään 35c litra korona ajoista.....jos jollain tulee ahdistus 35c hinnanlaskusta niin säälin.
Eiköhän kaikki ihmiset viimeistään huomaa, että kannattaa satsata kaikkeen sellaiseen energiaan, jota voi kohtuullisen edullisesti ja puhtaasti tuottaa lähellä.
Jos vähäakään tajuaa historiaa, niin USA:n ja Iranin sota on jo viides konflikti, jota käydään ÖLJYN takia.
Mitäpä mahtaa tarvia tuulivoimaloiden valmistukseen, no varmaan sitä öljyä
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki ihmiset viimeistään huomaa, että kannattaa satsata kaikkeen sellaiseen energiaan, jota voi kohtuullisen edullisesti ja puhtaasti tuottaa lähellä.
Jos vähäakään tajuaa historiaa, niin USA:n ja Iranin sota on jo viides konflikti, jota käydään ÖLJYN takia.
Kyllä näin on, poltan puuta ja paljon.
2,1 eur litra = hinnat pilvissä :D Halvemmaks tulee kuin sähköautoilu.
Mulla nyt ei nouse vuotuiset kulut tonnikalan, mutta.... Olin mukana rengaskaupoilla kun kaveri osti Teslaansa kesärenkaat vanteineen. Yhteensä 6800€ alle vaihdettuna
Maksan mielelläni ennen kun alan johtonippujen kanssa pelleillä. Ehkä 15€ litra saisi harkitsemaan muita kulkuvälineitä.
Vierailija kirjoitti:
2,1 eur litra = hinnat pilvissä :D Halvemmaks tulee kuin sähköautoilu.
Ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Mulla nyt ei nouse vuotuiset kulut tonnikalan, mutta.... Olin mukana rengaskaupoilla kun kaveri osti Teslaansa kesärenkaat vanteineen. Yhteensä 6800€ alle vaihdettuna
En usko. Mulla maksoi pelkät kumit 150eur chibbe eli yhteensä 600 näyrää koko sarja. Aika kalliit on vanteet sun kaverilla, 1500 eur chebula...
Ongelmaahan ei olisi jos olisi panostettu uusiutuviin polttoaineisiin jota voisi tuottaa ilman lähi-idän öljytornimonopoleja.