Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö sen, että puolisollasi on kavereina exiä ja vanhoja säätöjä?

Vierailija
22.11.2018 |

Siis entisiä seksisuhteita, mutta nykyään enää kavereita. Onko sulle ok, että he viestittelevät, ehkä myös tapaavat? Miksi on ok? Miksi ei ole ok?

Kommentit (1134)

Vierailija
1/1134 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hyvissä väleissä kaikkien mun entisten kanssa, yks on jopa mun tytön kummi. Siihen on syynsä et ne on entisiä, eli en nää ongelmaa kumminkaan päin.

Vierailija
2/1134 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotan täysin siihen asti, kunnes toisin todistetaan. En ala naisystävää omimaan, vaikka näin ilmeisesti haluaisi. Omasta mielestäni en halua jakaa elämääni kenenkään kanssa, kehen en luota. Jos pettää niin mitä mustasukkaisuus olisi siinä auttanut? Pettäminen on hänen ratkaisunsa ja suhde jäisi sitten siihen. Tietysti välillä ajatuksia käy, mutta ne pitää vaan työntää syrjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1134 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä toiseen luottamista voi sanoa myös naiiviudeksi ja sinisilmäisyydeksi, kun ihmiset kuitenkin on mitä on. Ja monesti tilaisuus tekee varkaan, joten kannattaahan sitä vähän miettiä miten elämänsä ja lähipiirinsä organisoi. Onhan näitä tapauksia nähty, että "meillä on 100 % luottamus", mutta toinen kuitenkin pettää, eikä se sinisilmäinen kumppani tiedä mistään mitään. Mutta olkoon sitten harhakuplassaan onnellisia nämä luottajat.

Vierailija
4/1134 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla vanhanaikainen, mutta minä kannatan totaalista pesäeroa, jos homma ei toimi. Ainoa järkevä syy yhteydenpitoon on yhteiset lapset.

Vierailija
5/1134 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, siis on pantu, mutta ei panna enää? Eli joko olen kyllästynyt mimmiin (pannut sitä tarpeeksi) tai saanut siltä lemput. Kummassakaan tapauksessa ei ole mitään syytä pitää yhteyttä enää.

Vierailija
6/1134 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, siis on pantu, mutta ei panna enää? Eli joko olen kyllästynyt mimmiin (pannut sitä tarpeeksi) tai saanut siltä lemput. Kummassakaan tapauksessa ei ole mitään syytä pitää yhteyttä enää.

Ehkä olette ystävystyneet siinä samalla? Sitten seksi on loppunut ja ystävyys jäänyt?

Vierailija
7/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin olla vanhanaikainen, mutta minä kannatan totaalista pesäeroa, jos homma ei toimi. Ainoa järkevä syy yhteydenpitoon on yhteiset lapset.

Tässä ei kai ollut pelkästään kyse seurustelusta vaan satunnaisista paneskeluista kaverin kanssa myös.

Vierailija
8/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn, tosin ei olla puolisoja vaan vain seurustelusuhteessa. Tiedän että hän pitää yhteyttä joidenkin kanssa, ei haittaa mua mitenkään. Luotan häneen, ja jos joskus käy ilmi että olen luottanut turhaan, niin se on hänen häpeänsä sitten. 

Vierailija
9/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun miehen ex kuuluu meidän yhteiseen kaveripiiriin, eikä todellakaan liity mitään mustasukkaisia tunteita tähän. Mä en olisi parisuhteessa minkään pelimiehen kanssa, joten ei tarvitse kytätä ja olla mustasukkainen.

Vierailija
10/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn.

Vierailija
11/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vastaajia. Ei ihme, että parisuhteet ovat niin vaikeita. Meillä ainakin eletty elämä saa näkyä. Olemme yhdessä nyt ja toivottavasti myös tulevaisuudessa. Mutta elämästä ei koskaan tiedä. 

Mun mielestä parisuhteen ns. ulkopuolistakin elämää tarvitaan. Ei yksi ihminen voi tarjota sinulle kaikkea mitä tarvitset. Siis henkisesti. Tietenkin yhden kanssa vaan kerrallaan parisuhteessa/seksiä. En ole mieheni vartija, eikä hän minun. 

Vierailija
12/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Luotan mieheeni. 

Vierailija
13/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kumppanin ystävyyssuhteet ovat hänen oma asiansa, eikä jotain minkä voin hyväksyä tai olla hyväksymättä. En myöskään itse missään nimessä alkaisi seurustella ihmisen kanssa, joka kokisi oikeudekseen yrittää rajoittaa mun ystävyyssuhteita. Ja mulla on tosi läheisiä ystäviä, joiden kanssa ystävyys on alkanut jonkinlaisesta seksisuhteesta, joista sitten seksi on jäänyt pois kun on tajuttu, että meidän välillä tärkeämpää on syvä ystävyys ja sen säilyttäminen.

Vierailija
14/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. Itsekin olen eksään kanssa hyvissä väleissä. Hän kävi alkuviikosta jopa kylässä. Juotiin teetä ja juteltiin vaan.

Vierailija
15/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että olen sortunut joskus exieni ajatteluun lirputtellessani joten tästä syystä ehkä ei pitäisi kaveerata heidän kanssaan koska alitajuisesti ainakin hetkittäin haluaisin heiltä muutakin kuin pelkkää kaveruutta.

Vierailija
16/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä vastaajia. Ei ihme, että parisuhteet ovat niin vaikeita. Meillä ainakin eletty elämä saa näkyä. Olemme yhdessä nyt ja toivottavasti myös tulevaisuudessa. Mutta elämästä ei koskaan tiedä. 

Mun mielestä parisuhteen ns. ulkopuolistakin elämää tarvitaan. Ei yksi ihminen voi tarjota sinulle kaikkea mitä tarvitset. Siis henkisesti. Tietenkin yhden kanssa vaan kerrallaan parisuhteessa/seksiä. En ole mieheni vartija, eikä hän minun. 

Mikset ymmärrä vastaajia, koska valtaosa on kuitenkin samaa mieltä kanssasi?

Vierailija
17/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ymmärrä vastaajia, koska valtaosa on kuitenkin samaa mieltä kanssasi?

Jonkilainen hahmottamishäiriö?

Vierailija
18/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä toiseen luottamista voi sanoa myös naiiviudeksi ja sinisilmäisyydeksi, kun ihmiset kuitenkin on mitä on. Ja monesti tilaisuus tekee varkaan, joten kannattaahan sitä vähän miettiä miten elämänsä ja lähipiirinsä organisoi. Onhan näitä tapauksia nähty, että "meillä on 100 % luottamus", mutta toinen kuitenkin pettää, eikä se sinisilmäinen kumppani tiedä mistään mitään. Mutta olkoon sitten harhakuplassaan onnellisia nämä luottajat.

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
19/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni edes haluisi pitää yhteyttä entisiinsä, olisivat arvomaailmamme liian erilaiset. Sitä paitsi, vaikka luotan toki puolisooni, en välttämättä luottaisi hänen entiseensä...

Vierailija
20/1134 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulet tosissasi, että mustasukkaisuus sekä kavereiden ja yhteydenpidon rajoittaminen ja hallinta ovat avain siihen ettei pettäisi? En ihan heti keksi millä mekanismilla tuo toimii? Voisitko valaista? Ymmärrän, että helposti ajaa pettämään kun sellaisena kohdellaan, mutta että toisinpäin. Hmmm. Enemmän siinä varmaan tulee kiusauksia, jos pitää nähdä kuppilassa puolison estäessä yhteydenpidon. Ja mustasukkaista puolisoa ei voi pettää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi