TICKET OULET LIGHT settien toimitus / vaihto / tyyväisyys PINO :D
Tässä se nyt on eli laittakaamme tähän viestiä kun
olette pukuja saaneet ja mitä mieltä olette toimituksesta
tai puvuistanne.
Minä itse tilasin 18.2. Maanantaina ja jännityksellä
odottelen että mitä tapahtuu seuraavaksi. Sähköpostiin
tuli vahvistus heti tilauksen jälkeen. Rahat eivät ole
VISA -maksusta kadonneet joten katsotaan.
Miten muilla... ja ne jotka ovat saaneet tulkaa kertomaan
väreistä ja tuosta henkselihousu jutusta. Menikö se niin
että yli 104cm housut ovat vyötärömallia :D
Kommentit (129)
Paketti tulossa siis iltapäivällä. Ilmoittelen sitten tänne mitä tuli ja miltä näytti : )
UPSilta soittivat äsken. Puvut tilattu perjantaina ja lauantaina, Espoossa asutaan.
Eipä tullut tänäänkään pakettia, eikä ole kuulunut soittoakaan.
Nyt alkaa jo pikkaisen mietityttämään..
Tilasin pe 15.2
Toimitus pe 22.2
Asuinpaikka: Pirkanmaalla
* Michelle Coffee, 92cm (toppatakki jossa irrotettava huppu ja hihat)
- ostin kakkoselle ensitalveksi, mutta reilu on. Sopiva meidän esikoiselle joka nyt 101cm itkä ja 3v4kk
* Light Lipstick red, 104cm
- ostin esikoiselle ja on luuri simppeli. aivan ihana puku. Poikakin tykkäsi : )
* Baby Baggie Mold/v.sin, 74cm (luulin tilaavani coffeen, mutta olinkin sitten laittanut tän : / )
- osin meidän kevätkesävauvalle. Taitaa hukkua ensitalvena tuohon kokoon on NIIN iso ja jos on tyttö, niin tuskin tulee käytettyä (ruskeaa olisin käyttänyt)
Mutta kaikinpuolin hyvät kaupat. Varmasti tilaan toistekkin sitten ehkä syksyllä, kun alet taas?
Mikä tuuri, ovisummeri on rikki... soitin UPS asiakaspalveluun ja he eivät voi ilman seurantanumeroa etsiä pakettia eikä nimellä/osoitteella löydy. Yrittävät tuoda 3 kertaa ja sitten menee Vantaan varastoon josta 3 päivän jälkeen lähtee takasin myyjälle.
Palveluun ei kuulemma kuulu asiakkaalle soittaminen... toivotaan, että saan lähettäjältä UPS seurantamumeron jotta maanantaina saisin sitten paketin.
Huono systeemi, toivotaan, että paketti on mieluinen. Jos sen joskus käsiini saan :)
Mä tein vielä niin tyhmästi, että ilmoitin sen tilauksen yhteydessä miehen kännykkänumeron, koska ajattelin, että jos sieltä Ticketiltä soitetaan (en silloin tiennyt mitään tosta kuljetuksesta), en oikeasti osaa puhua ollenkaan englantia (enkä tanskaa...)! No, miehelle ei ole mistään vieraasta numerosta soitettu. Meillä on tossa ovella (kerrostalo) vielä ovikoodi, joten siinä vaiheessa UPS:n (vai mikä se nyt olikaan) pitäisi viimeistään soittaa. Toivottavasti puku tulisi ensi viikolla vai pitäisikö sinne Ticketille laittaa meiliä...?
Mun mielestä sinne on vielä tässä vaiheessa ihan turha laittaa meiliä, ei viikon toimitusaika nyt ole vielä mitenkään pitkä varsinkin kun ottaa huomioon että täältä taisi tulla aikamoinen tilausryntäys. Itse aion odotella rauhassa vielä koko ensi viikon, uskon että lähetys saapuu silloin ja jos ei saavu niin vasta sitten olen yhteyksissä Tanskan suuntaan.
Mutta kun meidän alaovella on se koodi, niin soittavatko he, kun ovat ovella vai mitä?
Tulin juuri kotiin ja avasin paketin. Aivan ihana väri se Lipstick Red ja pojalle aivan passeli. Tosin koon puolesta menee varmaan vuoden päästä, kun täksi kevääksi on jo vaatteet ostettuna, mutta on varmasti mieleinen silloinkin!
Jos alatte kelaamaan kuinka paljon täältäkin on tilauksia tehty, niin menee varmasti päiviä pakkailla niitä. Jos parissa viikossa tilauksesta ei ole pakettia kuulunut, niin sitten voi ottaa yhteyttä! Upsin pojat joskus tulevat suoraan ovelle ja jos et ole kotona, niin soittavat. Joskus taas soittavat ennen tuloa ja kyselevät milloin olisi joku kotona tai olisiko jotain muuta toimitusosoitetta jossa olisi sopivaan aikaan joku paikalla. Tosi mukavaa palvelua olen itse ainakin saanut ja aina on kaikki sujunut hyvin! Paketteja tulee kuitenkin useita kymmeniä vuodessa Upsin kautta...ja vielä noista ulkomaisista nettikaupoista. Koskaan ei ole pakettia jäänyt saamatta!
Mulle sopisi kyllä hyvin, että toisivat maanantaina; olen silloin vapaalla.
Ja Helsingissä siis asutaan.
Tilasin Ticketiltä pe 15.2. ja kokeilin sitten katumuspäissäni (kun selvisi että barely blue todellakin on jokseenkin vaalean blue..) laittaa samana iltana meilillä pyynnön värimuutoksista. Vastasin suoraan saamaani tilausvahvistukseen. Sain ystävällisen vastauksen tuohon erillismeiliin ke 20.2. (=muutos hoidettu) ja odottelen pakeettia nyt ihan maltilla ensi viikoksi :)
....onko teillä muuttunut tuo seurantakoodi ticketin sivuilla muuksi kuin
Ordren oprettet af kunde
?!?
Meillä oli käyty perjantaina ja jätetty vain lappu, että yrittävät maanantaina uudelleen samaan aikaan. No, eipä olla silloinkaan kotona eli täytynee itse soittaa UPSille ja selvittää tilannetta.
Tämä selvennyksenä, kun aiemmin tässä ketjussa väitettiin, että aina soittavat, mikäli ei olla kotona.
Pyytelivät anteeksi kun eivät ole vieläkään voineet lähettäätilaustani (arggg!), Ovat olleet täysin suomen tilausten työllistämiä + teknistä ongelmaakin oli ollut. Noh, hyvä puoli tässä on se, että sain barely blue setin tilalle ompunvihreän tai ruskean setin :) valitsin ruskean, siinäpä eilika näy niin kuin olisi tuossa vaaleansinisessä näkynyt. Joten ihan hyvin kävi :)
TITIMETSÄ, olitko itse yhteydessä Tanskanmaalle vai tuliko sieltä postia muuten vaan? Ajattelin vaan, että pitääkö olla itse aktiivinen siihen suuntaan vai vieläkö odotella rauhassa.
Mitenkähän minun tilauksen käy. Tilasin lauantai aamuna kolme light pukua (110 light red ja 116 lopstick red ja fandango) + toppatakit lapsille ja itselle. Toppiksista ei niin väliä, mutta nuo light setit todellakin haluaisin.
Mä laitoin, mutta ei ole kyllä tullut mitään ilmoituksia....