Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TICKET OULET LIGHT settien toimitus / vaihto / tyyväisyys PINO :D

19.02.2008 |

Tässä se nyt on eli laittakaamme tähän viestiä kun

olette pukuja saaneet ja mitä mieltä olette toimituksesta

tai puvuistanne.

Minä itse tilasin 18.2. Maanantaina ja jännityksellä

odottelen että mitä tapahtuu seuraavaksi. Sähköpostiin

tuli vahvistus heti tilauksen jälkeen. Rahat eivät ole

VISA -maksusta kadonneet joten katsotaan.

Miten muilla... ja ne jotka ovat saaneet tulkaa kertomaan

väreistä ja tuosta henkselihousu jutusta. Menikö se niin

että yli 104cm housut ovat vyötärömallia :D

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähetin tuossa illalla mailia ja kyselin tilaukseni perään ja äsken tuli vastaus, että ovat postittaneet perjantaina.

Meille tulossa lipstick red 128cm ja fandango 116cm eli niitä löytyy siis ainakin.

Nopeasti vastasivat ja tähän kellonaikaan??? Yötä myötenkö ne siellä hullujen suomalaisten tilauksia pakkailevat?! :DD

Vierailija
102/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin ihmeissäni postia jo iltapäivällä mutta laitoin odre@... osoitteeseen eikä kyllä vastausta ole kuulunut :-/

Pystyikö sen seurannan kautta laittaamaan postia, en ollut sata varma mun Tanskan kielen taidollani.

Noh tulihan tämäkin koettua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee jo totisesti aikasen hauskaksi sopaksi tämä homma. :-)

Itsekin sain eilen sähköpostia, jossa pahoiteltiin, että niitä tilaamiani vaaleansinisiä settejä ei löydy.

Huuto.netissä oli myynnissä yksi Light rain set, jota ymmärtääkseni tarjottiin tilalle. Onko se tilalle tarjottava puku tämän värinen sitten:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=72031409

Anteeksi vain tämä kaappaus toisen Huuto.net-ilmoitukseen.

Niin, meille ei tule sitten 116 ja 122 cm barely blue -pukuja, vaan toivottavasti nyt sitten ruskeita.

Eilisessä meilissä pahoiteltiin viivästystä ja kerrottiin, että Suomesta on tullut paljon tilauksia. Meilissä kuitenkin kerrottiin, että he ovat vain iloisia lukuisista tilauksista.

Joku kyseli jonkin toisen meiliosoitteen perään. Alla on yksi, josta minä sain viikko sitten vastauksen meiliini parin päivän kuluessa:

mail@ticket2heaven.dk

Tästähän voisi kohta laittaa jo uuden avauksen tyyliin " Olinko tyytyväinen Ticketin sijalle lähettämiin pukuihin?"

Iituli

Vierailija
104/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei sinänsä edes kuulu tänne ketjuun, mutta kävin katsomassa tuon huutonetin linkin ja aika kovaan hintaan oli mennyt käytetty Light Rain Set, muistaakseni 68 euroa! Mitä nuo setit oikein maksavat kaupassa uusina?

Vierailija
105/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin puvut (lipstick red 110 cm, light red 98 cm) perjantaina 15.2 neljän maissa ja juuri äsken sain paketin ovelle.

Molemmat puvut olivat paketin mukana tulleen kirjeen mukaan myyty loppuun ja tilalle sain uudemmat versiot, jotka ovat niitä " sadepukukankaisia" .

Pettynyt kyllä olen, kun olisin halunnut juuri tuulipukukankaiset enkä näitä. Myöskään lähettämääni sähköpostiin, jossa pyysin mahdollisuuksin mukaan vaihtamaan Ligh Redin puvun Lipstick Rediin, ei ollut mitenkään reagoitu.

Koot myös melkoisen reiluja, 98 cm puku mahtui isomman tyttöni päälle, joka on 107 cm pitkä.

No eiköhän noillekin vielä tule käyttöä, hinta ei ainakaan ollut paha.

Niin, ja Turussa asustelen.

Vierailija
106/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Äsken saapui paketti ja lipstick red asu koossa 86cm on tuota uutta mallia.

Ottaa ihan sikana päähän, koska olisin varmaankin jättänyt ostamatta koko puvun. Huutiksessa näyttää olevan huudossa ja vielä kovalla hinnalla tuota vanhempaa mallia punaisia pukuja. Arghhh!!!

Vierailija
107/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista toimintaa, että noin vaan vaihtavat tuotteet kysymättä asiakkaalta mitään... Itse nimenomaan halusin tuon vanhan puvun juuri sen tuulipukumaisen kankaan takia. En tiedä tuleeko näitä sitten lainkaan käytettyä... Kurahousuja ja sadetakkeja ei meillä olla muutenkaan koskaan käytetty. HÖH!

Pitänee laittaa palautetta Ticketille.

Vierailija
108/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tilaukseni ei vielä ole tullut, mutta josjoku haluaa pojalle sopivassa värityksessä olevasta 98-104 kumipuvusta luopua niin lunastan mielelläni itselleni!

Kuumeisena täällä omaa pakettia edelleen odottelen. Minä päivänä tänään tilauksenne saaneet teitte tilauksen?

Vierailija
109/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tosiaan sitä kumikangasta, josta en tykkää. Kaiken lisäksi, kun tilasin puvun koossa 86, niin takki on kyllä 86cm mutta housut on 98cm!!! Katoinkin heti, että näyttääpä isoilta nuo pökät. Nyt täytyyy alkaa vääntään meiliä tonne Ticketille :(

Vierailija
110/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lipstick red koot 104 ja 110.. ehkä 110cm kumipukua voisi käyttää päiväkodissa syksyllä kuravaatteina mutta kun tuli jo ostettua kurahousut.. jos siis tulee edes pojalle sopivassa värissä, hohhoijaa sanon mä, pieleen tais mennä ostokset tällä kertaa.

Vierailija
111/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....laittavat loppuneiden tilalle aivan toisia pukuja. Meillä ei ainakaan ole mitään tarvetta niille kumipuvuille...

Vierailija
112/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Visaakin on jo veloitettu ja eilen sain kyselyyni vastauksen, että pikapuoliin on tulossa. Tein tilauksen 15.2. klo 15 jälkeen ja 17.2 aamulla. Saa nähdä, ovatko yhdistäneet tilaukset, kuten toivoin, veloitus näkyy vasta tuosta ensimmäisestä. Tilasin Lipstick redit koossa 74, 98 ja 104 eikä kyllä haittaisi ollenkaan, jos saisin kumipuvut, joten elän toivossa ;o)

Vierailija
113/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös saanut Ticketiltä sähköpostin, jossa kerrottiin että minulle on tulossa " uusi ja parannettu versio puvusta" . Eli tarkoittaako tuo nyt sitten sitä " kumipukua" ? Voi hemmetin hemmetti jos puku sitten onkin se! Välikausipukua vailla meillä ollaan ja ei tuollaiselle sadeasulle oikein löytyisi käyttöä.

Ja tuon postin sain, koska laitoin sinne kyselyä, kun omassa tilausvahvistuksessa luki lukumäärä-kohdassa 0 ja hädissäni ajattelin, etten saa pukua ollenkaan. Siksi sieltä tuli tämä sähköposti. Eivät varmaan muuten olisi mitään laittaneet vaikka eri pukuja on tulossa..?

Vielä en siis pakettiani ole saanut ja tiliänikään ei ole veloitettu.

Kyseisessä viestissä sanottiin myös, että tiliä veloitetaan vasta kun puvut lähtevät heiltä. Tarkoittaako tämä nyt sitten ettei pukuni ole vielä edes lähtenyt matkaan? Miten muilla, jotka ovat jo pukunsa saaneet (ja miksei nekin, joiden puku vielä uupuu), onko tiliä jo veloitettu?

Ihan nyt aiheen vierestä vähän. Mutta mitä maksaa Suomessa kaupoissa tuo Ticketin tämän kevään välikausiasu? Onko se sitten se Splash..? Eli tarkoitan sitä jossa ei ole mitään fleece-vuorta. Onko se sellainen, joka pitää vettä, onko saumat teipattu ym.? Mihin voisit lähimmin sitä verrata muilta valmistajilta?

Vierailija
114/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole visalta veloitettu minullakaan. Tilaus tehty 16.2 la aamuna.

Vierailija
115/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaukseni tein pe 15.2. iltapäivällä ja sähköpostia sain Ticketiltä keskiviikkona.

Vierailija
116/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut edes sähköpostia, näinköhän saan sitten ne oikeat light puvut. Vaikka eivät ole tainneet kaikille muillekaan ilmoittaa muutoksista sähköpostitse?

Vierailija
117/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla asutaan ja eilen lähetin jopa Ticketille meiliä, mutta siihenkään eivät ole vastanneet...

Ja kotonakin olen ollut lähes joka päivä joten enpä usko, että UPS olisi ehtinyt käydä tietämättäni.

Saa nähdä tuleeko meille mitään. Kumipukuja en minäkään haluaisi.

Vierailija
118/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Into piukeana paukkasin äsken vastaanottamaan pakettini kun UPSi kurvasi pihaan, ja kyllä tippui leuka lattialla kun paketista löytyi näitä improved versioita. :p Plääh, siis näähän on ihan kumisia. Eipä saatu alkukesäksi hiekkikselle ny kuteita...

En saanut tietoa vaihdosta meilitse, olisin perunut tilauksen. Meillä 98 light red ja 116 lipstick. Kai niitä nyt sit käytetään -muiden Rukkien ohella....

Vierailija
119/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantai-iltana ja tuli kumipuku. Enkä myöskään saanut sähköpostiin mitään ilmoitusta puvun vaihdosta tohon. Laitoin Ticketille meiliä noista väärän kokoisista housuista, mutta meili tuli bumerangina takaisin. Ei mennyt perille tohon osotteeseen minkä ilmottivat siinä kirjeessä eli webshop.jotain. Täytyy yrittää uusiks.

Vierailija
120/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös koitin laittaa Ticketille s-postia siihen osoitteeseen mikä tuli tilauslapun mukana, mutta takaisin tuli...

Tähän osoitteeseen sain s-postin menemään mail@ticket2heaven.dk

Eivät vielä ole vastanneet.

Mikä ihme systeemi niiden webshopin sivuja ylläpitää, kun välillä puvut loppui ja taas tuli lisää jne. Tuskin ne nyt automaattisesti " päivitti" lisää pukuja tilattavaksi.